24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hey lieve iedereen,

Ben ik weer een keer...
Lig ziekjes op de bank , leids ontzet was ...was echt super gezellig maar door 2 dagen en nachten buiten in de kou en regen staan ben ik nu wel echt extreem verkouden..

Krijg zo  wat vrienden langs voor mijn verjaardag dus moet er alweer vandoor..
Ga snel alles bijlezen en reageren   maar ben de laatste tijd zo druk..werk/hockey/ veel verjaardagen/ vriendinnen die bevallen zijn/ vriendinnen die zwanger zijn ....

Tot snel en geniet nog even lekker van het weekend..

xx pien

Oja, ik was 56 niet ongi na 1e ronde stoppen met de pil...
Dus als ik van de standaard 28 dagen cyclus moet uit gaan dan mag ik volgende week weer heerlijk klussen...
xx

Hoi dames!
Amai zie dat ik hier al een poos niet meer geweest ben... Beetje te veel gewerkt deze week (alweer) en een beetje te weinig tijd voor mezelf!
En gisteren was de verhuis van mijn beste vriendinnetje, die woont nu terug héél dicht in de buurt (zo'n 2 km van ons), ben dus wel dolblij daarom!
Had me gisteren we versproken tegen haar... Maar denk dat ze het niet door had. Grr wat is het toch moeilijk om zoiets zo lang geheim te houden!

Ik heb ondertussen al enkele dagen de ovutesten gebruikt en gisteren eindelijk een licht streepje, verwacht vandaag dus een duidelijke streep en mn ei! Klussen geblazen dus!

Hoe gaat het hier ondertussen met iedereen?

Rachel, mss een beetje laat, maar toch nog een gelukkige verjaardag!
En heb je al duidelijkheid meid? Vervelend dat je lichaam je het zo moeilijk maakt!

En Petra, getest?

Pien, ziek meid! Hopelijk ben je snel terug beter hoor!

Wel dames geniet nog van de zondagavond!

Groetjes
Babeken

Hoi Meiden,

Pien, ziekjes, dat is minder!! Rust lekker uit meid.. En lekker warme thee met honing.. Is goed voor je keel ;)

Babeken, gezellig dat je vriendin weer zo dichtbij woont!! Mijn vriendinnen wonen allemaal op rijafstand.. Eentje woont nu dichtbij ( in mijn oude huis) maar dar heb ik eigenlijk bijna geen contact mee.. Ben me wel aan het bedenken om haar te mailen maar komt er nooit van eigenlijk.

Pieski, Spannend Spannend!! Wel  morgen iets laten weten he..
En gefeliciteerd met je "halve" trouwdag ;)
Wij zijn de 16de van deze maand alweer 4 maanden getrouwd en het gaat inderdaad heel erg snel!!

NOu, ik had vanmorgen weer een "bloeding"
Ik schrok dus ook wel een klein beetje want heb het twee weken niet gehad.. Dus ik heb de vk wel gebeld en ze had zoiets van kom maar even langs.
Dus heeft ze met de doptone geluisterd of ze een hartje vond.. Mijn darmen die rommelden enorm dus was echt heel moeilijk.. Maar uiteindelijk had ze de navelstreng en toen voor een paar seconden lang hoorden we het hartje van onze kleine spruit!!! Het zit dus goed. En wat een prachtig geluid!!
Ik kan niet wachten op mijn echo van woensdag, ben benieuwd wat ik nu allemaal al kan zien. Vk zei ook dat het best bijzonder is om al met 9 weken een hartje te horen.. Is best vroeg.

Verder gaat het met mij wel goed, ik heb erg veel trek in frites momenteel?? Waar dat nu weer vandaan komt..
Gisteren naar de nieuwste film van Ben Stiller geweest, is best grappig..

Liefs,
nancy

Zonet pos ovutest gehad dus dit wil zeggen dat mijn NOD niet 22/10 maar al 19/10 is! Das gewoon 3 dagen minder lang wachten!!! WOEHOE!!! Nu maar hopen dat het goed komt!

XXX
Babeken

Babeken, 25 jaar                      11e ronde - 1e kindje         22-10-08
Pien,  23 jaar                                   2e ronde - 1e kindje             26-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  

Busababe, 28 jaar                3e ronde - 1e kindje                30-09-08
Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08  
Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje             05-10-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 03-06-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09  
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-08        intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur
Joyce
30-09-08        intake gesprek
Sylvana
16-10-08        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy

15-09-08       7 weken echo

Sylvana
06-10-08        1e echo

Nathalie
08-10-08        1e echo om 8.40 uur

Nog geen test gedaan nog niet ongi......
bbbrrrr spannend!
Ga denk ik morgen testen.

Liefs petra

Nodlijstje

Babeken, 25 jaar                      11e ronde - 1e kindje         19-10-08
Pien,  23 jaar                                   2e ronde - 1e kindje             26-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  

Busababe, 28 jaar                3e ronde - 1e kindje                30-09-08
Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08  
Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje             05-10-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 03-06-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09  
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-08        intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur
Joyce
30-09-08        intake gesprek
Sylvana
16-10-08        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy

15-09-08       7 weken echo

Sylvana
06-10-08        1e echo

Nathalie
08-10-08        1e echo om 8.40 uur

Hi Meiden, wij zijn ook weer terug van weekendje N-H. A1 GP auto race was super, maar pfff wat een *piep* weer dus als we ziek worden weten we waar het van komt. Vandaag niet echt veel puf, koud, moe, gewoon niet al te fit. Gelukkig vandaag geen revalidatie therapie of andere afspraken, dus dat scheeld. Gisteren nog lekker bij mijn schoonouders in bad geweest, om op temperatuur te komen. Moet nou het bad weer missen, anders lag ik er nu wel in, hihih.

Petra spannend dat je morgen gaat testen meis, wat goed dat je nog steeds niet ongi bent. Geeft beetje hoop hè. Hoop echt zoooo voor je meis!

Babeken, wat leuk dat je goede vriendin nu dichtbij je woont. Deze week minder drukke week op je werk of weer zo onwijs druk? Fijn dat je positieve ovulatie test had meis! Heb je nod al ffies aangepast. Hoop zo dat je deze ronde positief mag testen.

Nancy fijn dat je je wat beter voeld meis. En je het hartje van jullie kleine nog hebt mogen luisteren. Hier woensdag echo, spannend hè.

Verder weet ik ff niet meer wat ik wou zeggen. Fijne week meiden! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan