24 jaar en moederwens... DEEL 2

Busababe!!!! GEFELICITEERDDDDDD meis wat super voor jullie!
Zo zie je maar dat wij whippies ons naam nog op een andere manier eer aan doen, hihih. Hoe voel je je meis?

Pien heel veel sterkte met je schoonvader meis. Wat moeilijk voor jullie zeg. Zijn jullie zo blij met de komst van de kleine en gebeurd er zo iets. Zou je het zowiezo niet vertellen, misschien fleurd hij daar nog een beetje van op.

Babydump schijnt ook een goedkope zaak te zijn Nancy, of was jij dat niet die het over Gardo had?

Wij zouden vanavond de tv van mijn ouders krijgen. Zij krijgen namelijk een nieuwe platte. Beld mijn vader net dat ie van de bank is gevallen, dus ik denk grapje. Hij heeft wel vaker van die kuren, maar nee hoor. Nu heeft de jongen die hun tv heeft gebracht hem meegenomen om na te kijken. Nou lekker dan, hihih.

Hier al twee middagen ff gaan liggen en moet zeggen dat bevalt me goed. Zo kom ik teministe het einde van de middag en avond ook nog beetje door. Ik ga dalijk ff met mijn oma naar de stad, want ze moest nog wat hebben voor sinterklaas geloof ik. Voel me gelukkig niet meer zo extreem misselijk enzo.

Liefs Nathalie

Dank je wel nathalie, hahaha ja goed he (whippie).
Ben erg moe en verder beetje raar gevoel in mn buik, beetje kramp achtig maar ook weer niet, weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. nog niet misselijk, hoop dat we dat zo houden. Heb wel steeds honger en beetje slap gevoel.

fijn dat jij je weer wat beter voelt, en lekker handig van die tv hahaha, maar ja misschien kan ie nog gemaakt worden.

Volgende week maandag gaan we een weekje weg, daarna bel ik de verloskundige, afspraken volgen dus nog, wel raar hoor, hadden jullie dat ook?

fijne avond allemaal

Liefs

BUSABABE: Gefeliciteerd meid! Uiteindelijk was nov ook nog wel een vruchtbare maand hé!
Ja vond het ook heel raar in het begin, moest echt wennen aan het feit dat ik zwanger ben. Het klinkt   niet zo realistisch. Ik denk dat dat wel mindert eens je de 1e echo achter de rug hebt! Vind 't echt super!
Ik voelde me echt net zoals jij, moe, raar gevoel in buik en meer hongergevoel... maar sinds gisteren heb ik de indruk dat ik me al wat beter in me vel begin te voelen, voel me alvast minder moe!

Pien, sterkte meid!

Suzy, lang geleden! Top dat alles goed gaat met je!

Nathalie, hopelijk komt 't nog goed met de tv!

Zondag gaan we bij mijn vriend zijn grootvader (enige familielid waar hij nog contact mee heeft) om hem te nieuws te brengen. Hij zal ook wel blij zijn!

Nou ben er mee weg! Groetjes en geniet van de avond dames!

Babeken

Zwanger zijn is eerst heel onwerkelijk hoor. Pas idd als je naar vk bent geweest en zeker met de echo, het hartje hebt zien en horen kloppen, dan begint het beetje bij beetje te komen, omdat je dan weet dat het goed gaat, en je er een beetje een beeld bij hebt. Na mate je meer weken zwanger bent groeit dat gevoel ook hoor. Geniet er lekker van!

Babeken heeft je vriend alleen nog maar contact met grootvader, niet met ouders enzo? Dat lijkt me ook niet makkelijk voor hem. Maar zal vast allemaal een reden hebben hè.

Hier al vanaf vanmorgen steken in mijn buik, soms harde buik en trekt soms naar mijn rug. Geen idee wat het is, zal er allemaal wel bij hore, dus we doen vandaag maar ff rustig aan.

Allemaal heel fijn weekend en hoop dat alles goed met jullie gaat.

Liefs nathalie

Hallo allemaal,

hier alles goed, dit weekend hebben we het aan de ouders verteld, schoonouders waren helemaal blij verrast, echt leuk is dat, mijn ouders wisten wel dat we ermee bezig waren dus die waren iets minder verrast maar zeker niet minder blij. vind het wel fijn dat het er nu uit is, kunnen we er iets opener over praten. Verder alles goed hier, merk wel dat ik snel moe ben en ik heb steeds hele erge trek.

Hoe is het met jullie?

fijne zondag

Liefs

Super hè al die reacties Busababe. Lekker rustig aan doen meis. En kleine beetjes eten. Vooral met vezels. Als je bijvoorbeeld beetje yoghurt eet vuld goed. Maar je moet er natuurlijk wel van houden, hihi.

Hier al paar dagen hele steken in mijn buik. En gisteren zelf harde buik en trok naar mijn rug. Als ik maar rustig lig gaat het wel. Maar op mijn zij liggen of rechtop zitten gaat moeizaam. Als ik ergens mee bezig ben meteen weer die steken. Mijn mams belde nog ff om te vragen hoe het ging. En vertelde dat ze van mijn broertje met 4,5 maand al weeën had. Nou lekker dan. Ik weet natuurlijk niet hoe weeën voelen. En denk zelf dat onze Uk gewoon ruimte nodig heeft en dat hardhandig doet, hihih.

Hoe gaat het met de rest hiero?

Fijne zondag allemaal! Liefs Nathalie

Nodlijstje

Blijft het nod lijstje leeg??? Heel veel geluk meiden!

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Sandra, 24 jaar                         3e ronde -   1e kindje             03-12-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08
Ramona, 24 jaar                      6e ronde - 1e kindje                 10-11-08    

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           uitgeteld ??-07-09
Babeken, 25 jaar                   12e ronde - 1e kindje            uitgeteld   03-08-09
Pien, 23 jaar                                   3e ronde - 1e kindje             uitgeteld ??-??-09
Busababe, 28 jaar                 5e ronde - 1e kindje              uitgeteld ??-??-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
24-11-08        controle afspraak om 15.50 uur
Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur
Babeken
19-12-08       controle afspraak om ????uur (weet het uur pas op 18/12)

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
15-12-08        20 weken  echo om  16.00

hee wat goed dat je me in de lijst heb gezet, staat goed:)

Vervelend van die steken, misschien gewoon oprekken van je baarmoeder en dat de spiertjes daarop reageren??? zou het ok niet weten.

Ja probeer wel regelmatig wat te eten en tot nu toe gaat dat goed hoor. Ik ben meer van het brood met hartig beleg, die zal ik wel steeds meer gaan verdelen over de dag.

Ben ook wel benieuwd hoe het met de anderen is.

Liefs

Terug
Bovenaan