A
Anoniem
Guest
Busababe!!!! GEFELICITEERDDDDDD meis wat super voor jullie!
Zo zie je maar dat wij whippies ons naam nog op een andere manier eer aan doen, hihih. Hoe voel je je meis?
Pien heel veel sterkte met je schoonvader meis. Wat moeilijk voor jullie zeg. Zijn jullie zo blij met de komst van de kleine en gebeurd er zo iets. Zou je het zowiezo niet vertellen, misschien fleurd hij daar nog een beetje van op.
Babydump schijnt ook een goedkope zaak te zijn Nancy, of was jij dat niet die het over Gardo had?
Wij zouden vanavond de tv van mijn ouders krijgen. Zij krijgen namelijk een nieuwe platte. Beld mijn vader net dat ie van de bank is gevallen, dus ik denk grapje. Hij heeft wel vaker van die kuren, maar nee hoor. Nu heeft de jongen die hun tv heeft gebracht hem meegenomen om na te kijken. Nou lekker dan, hihih.
Hier al twee middagen ff gaan liggen en moet zeggen dat bevalt me goed. Zo kom ik teministe het einde van de middag en avond ook nog beetje door. Ik ga dalijk ff met mijn oma naar de stad, want ze moest nog wat hebben voor sinterklaas geloof ik. Voel me gelukkig niet meer zo extreem misselijk enzo.
Liefs Nathalie