24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hoi dames, ben dit weekend niet echt gepasseerd om dat ik echt in een dip zat...
Had nl last van bloedverlies en dat zorgde voor de nodige stress. Heb vandaag dan maar meteen naar de gynaecoloog gebeld en vrijdag mag ik langsgaan voor een eerste echo! Ben echt bang dat ik het vruchtje kwijt  ben
Ben daarnet nog mogen langsgaan voor een bloedafname en daar weet ik morgen om 10 uur al de resultaten van.
Ik hoop echt op positief nieuws, want een negatief resultaat zou me echt emotioneel te veel zijn. Duimen jullie alvast voor mij? Kan alle steun wel gebruiken!

Nathalie, ja mijn vriend heeft enkel nog contact met zijn grootouders... Hij heeft nooit echt een band gehad met zijn ouders, ze hebben ook nooit voor hem gezorgd...
Hij heeft 't er niet zo echt moeilijk mee en gelukkig voelt hij zich bij mijn ouders wel thuis.

Groetjes

Babeken

busasabe gefeliciteerd meid echt blij voor je!!!!!
geniet er maar van.

lieve babeken heel veel sterkte ik weet hoe je je nu voelt en ik hoop echt met heel mijn hart dat het vruchtje het gaat redden.
probeer rustig te blijven en niet teveel te stressen. ik denk aan je.....

ik heb een hele vervelende kwaal sinds een paar dagen is het echt heftig. heb namelijk last van mijn bilspieren die doen ongelooflijk pijn en dat trekt door mijn benen naar beneden.bij een verkeerde beweging schiet het er in en dan kan ik echt niet fatsoenlijk lopen. ik hoop niet dat ik dit blijf houden want is echt pijnlijk.

liefs suzy

Nodlijstje

Blijft het nod lijstje leeg??? Heel veel geluk meiden!

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Sandra, 24 jaar                         3e ronde -   1e kindje             03-12-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08
Ramona, 24 jaar                      6e ronde - 1e kindje                 10-11-08    

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09
Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09
Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09
Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09
Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09
85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           uitgeteld ??-07-09
Babeken, 25 jaar                   12e ronde - 1e kindje            uitgeteld   03-08-09
Pien, 23 jaar                                   3e ronde - 1e kindje             uitgeteld ??-??-09
Busababe, 28 jaar                 5e ronde - 1e kindje              uitgeteld 06-08-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
24-11-08        controle afspraak om 15.50 uur
Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur
Babeken
19-12-08       controle afspraak om ????uur (weet het uur pas op 18/12)

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
15-12-08        20 weken  echo om  16.00

Babeken dikke knufff tuurlijk duimen we voor je meis. Hou je ons op de hoogte?
Een aantal meiden verliezen bloed, maar hoeft niets te betekenen hoor.
Heb je ook buikkrampen dan? Nancy heeft ook meerdere keren bloed verloren
Waar word je bloed op getest?

Suzy wat een naar kwaaltje meis! Hopelijk trekt het snel weer weg!

Busababe ik heb je nu goed op de lijst gezet hoor meis. Pien wanneer ben jij uitgerekend meis?

Hier urine laten controleren en was allemaal goed. Vk gebeld en die zei dat ik rustiger aan moest gaan doen, houding afwisselen van zitten, beweging en liggen. Vandaag eind gesprek bij fysio. Ik ben nu ook klaar met revalidatie. Tenzij zwangerschap zo zwaar word, en ik kan zowiezo altijd contact opnemen als ik iets wil weten ofzo. Maar ik hoef dus nu niet meer meerdere dagen per week naar het ziekenhuis. Heerlijk!

Meiden ik kom snel weer ff kijken hoe het met jullie gaat. Weltrusten!

Liefs Nathalie

Suzy, hopelijk verdwijnt de pijn snel meid!

Iedereen, bedankt voor al jullie geduim, het heeft geholpen! Heb deze morgen de gynaecoloog gebeld en alle waarden in mijn bloed zijn picobello in orde!
Ze zei me uitdrukkelijk dat ik me geen zorgen hoef te maken... Ben wel blij dat ik vrijdag nog mag langsgaan voor een 1e echo!

Nathalie, nu heb je wat meer tijd voor jezelf! Tof! Ik begin al af te tellen naar mijn verlof, ik ben vanaf 23 december tem 1 december thuis! zalig!

Groetjes

Wat fijn om te horen dat je bloedwaardes allemaal goed zijn en je je geen zorgen hoeft te maken Babeken. Van 23 december tot 1 december verlof?

Goedemiddag,

Vanmorgen een test gedaan van clearblue en er stond.....zwanger in. Ik kan het nog niet geloven. Zou ik ook nog een andere test moeten doen?? Nu ga ik een wereldje in wat allemaal nieuw is voor mij..spannend zeg. Heeft er nog iemand tips??

Veel liefs Sandra

Terug
Bovenaan