24 jaar en moederwens... DEEL 2

Nodlijstje

Blijft het nod lijstje leeg??? Heel veel geluk meiden!

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08
Ramona, 24 jaar                      6e ronde - 1e kindje                 10-11-08    

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09
Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09
Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09
Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09
Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09
85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           uitgeteld ??-07-09
Babeken, 25 jaar                   12e ronde - 1e kindje            uitgeteld   03-08-09
Pien, 23 jaar                                   3e ronde - 1e kindje             uitgeteld ??-??-09
Busababe, 28 jaar                 5e ronde - 1e kindje              uitgeteld 06-08-09
Sandra, 24 jaar                         3e ronde -   1e kindje            uitgelteld ??-??-09
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
24-11-08        controle afspraak om 15.50 uur
Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur
Babeken
19-12-08       controle afspraak om ????uur (weet het uur pas op 18/12)

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
15-12-08        20 weken  echo om  16.00

Ohhh wat super Sandra! Jeetje het wachtbankje en nod lijstje zijn gewoon leeg. We weten alleen nog niks van Petra & Ramona, dat is wel jammer. Dit is een onwijs vruchtbaar topic. Weet iemand nog wanneer we begonnen zijn met kletsen?

Sandra tips? Allers eerst van harte gefeliciteerd meis, echt super voor jullie. Geniet er lekker van, dat is wat ik je mee kan geven. Lekker samen met je mannetje wegzwijmelen en brainstormen. De verloskundige bellen om te vertellen dat je zwanger bent en een afspraak te maken. Ik ben eerst nog naar de huisarts geweest om het ook te vertellen, maar dat hoeft niet geloof ik. Erover nadenken of je mee wilt doen met moeders voor moeders. Nou dat was het wel zo'n beetje. Je vind je eigen weg wel hoor. Tis allemaal nieuw en spannend hè, dat had ik ook hoor.

Liefs Nathalie

Nathalie, yep verlof van 23/12 tem 01/01... Zalig, kijk er al naar uit!

Sandra: GEFELICITEERD!Geniet ervan. Ik kan je helaas geen tips geven, is bij mij ook de 1e zwangerschap...
Zo goed, iedereen is zwanger op deze topic (behalve Petra & Ramona die zich niet meer laten horen). Dat worden toffe feestdagen!

Haha, vandaag kwam ik thuis en stond er een bord vol snoep op de kast van de Sint... Mijn ma is gepasseerd en hoe oud we ook zijn, elk jaar krijgen we nog iets lekkers.Is wel tof!

Ga straks lopen...dus tot later!

Groetjes

Er stond december meis dus dat je bijna een jaar verlof had, hihih
Wat lief dat de ''sint'' is langs geweest. Hier van oma ook chocolade & koek gekregen van oma, hoe oud we ook zijn. Ik weet nog goed dat we van mijn andere oma met pasen altijd een chocolade haas kregen. Ineens ging ze daarmee stoppen, omdat ze dacht dat we daarvoor de oud waren, nou dat hebben we toen maar ff duidelijk gemaakt dat we daar nooit te oud voor zijn hoor, hihih

Liefs Nathalie

Hoi hoi,

Vandaag gebeld voor een afspraak te maken voor de eerste echo. Het is 30 dec om 9.00 geworden. Vanaf hoeveel weken beginnen ze met zo'n eerste echo? Ik zou het ook wel graag voor kerst weten of alles goed is namelijk. Wanneer hebben jullie het aan familie verteld? Spannend hoe die gaan reageren vind ik. We zijn tenslotte toch nog jong. Vaak hoor ik dan bij andere dat ze vragen of het een foutje is. Maar dat is het hier zeker niet haha.

xx

Dag lieve meiden,

Ten eerste Sandra en Busbabe: Van Harte Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Babeken, gelukkig dat je bloedwaarden in orde zijn. En fijn dat je vrijdag nog een echo krijgt!! Bloedverlies schijnt toch wel vaker voor te komen dus maak je niet al te druk meis. Ik heb tot 14 weken bloedverlies gehad en alles gaat goed met het kindje!!

Pien, Heel veel sterkte meid. Ik hoop dat er nog een moment komt waarop je vertellen kan dat jullie zwanger zijn. Misschien kun je het inderdaad sowieso doen! Is ook altijd fijn voor jullie dat jullie het dan toch verteld hebben..

Nathalie, Maar 1 kg bijgekomen op al die weken? Dat heb je dan heel netjes gedaan :) Ik heb in het begin heel veel overgegeven en toch ben ik al 4 kg bijgekomen terwijl ik echt niet de hele dag loop te eten.. :S

Met mij gaat het verder wel, ik ben de afgelopen week weer heel erg moe geweest maar volgens mij komt dat ook doordat ik veel aan mijn hoofd heb en toch probeer er niet bij na te denken. Zijn sommigen van jullie soms ook wel s enorm humeurig?? Daar heb ik wel s last van, dat ik veel minder verdragen kan nu!

Wat heerlijk dat het zo goed gaat op dit topic, met zoveel zwangeren al en tot snel!

Liefs,
nancy

Nathalie, had nog niet door dat ik me vergist had... Al zie ik een jaar vakantie wel zitten :)

Hey Sandra, wij hebben mijn ouders, zus en broer eigenlijk meteen op de hoogte gebracht en ondertussen weten mijn grootouders en mijn beste vriendin ook al dat ik zwanger ben.
Voor de rest is niemand op de hoogte. Alle andere familie/kenissen/vrienden breng ik pas op de hoogte als ik zeker ben dat alles ok is...Hopelijk kan dit na de echo van de 19e dec!

Hey Nancy, goed dat alles ok met je is! Ik heb nog niet echt last van mijn humeur, maar merk wel dat ik emotioneler ben... Verder ben ik ook wel moe na een dag werken en heb sneller honger. Maar al bij al valt 't allemaal heel goed mee.

Groetjes

Babeken

Vraagje...wat mag je allemaal niet eten?? Ik hoorde rauwe dingen maar mag dat helemaal niet meer. Met kerst krijg ik altijd een zalm coctail  dus dat mag niet meer?? En salades voor op een toastje dan mag ik niets meer met vis hebben?? Nog dingen die je meer niet mag of waar je   mee moet opletten??

xx

Terug
Bovenaan