24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hallo dames!
1e echo vandaag gehad en alles is ok. Ik ben blijkbaar wel minder ver dan we dachten (nog maar 5 ipv 6 weken), maar dat doet er niet toe, het belangrijkste is dat alles goed is!
Ik ben dus meteen ook later uitgerekend en verschuif van 27 juli naar 8 aug...

Sandra, je mag geen rauw vlees eten, dus vlees goed uitbakken, groenten moet je goed spoelen. Voor de rest mag je normaal alles eten hoor! (Heb dit vandaag van de gynaecoloog te horen gekregen)

Dames: een prettig weekend en braaf zijn zodat de sint deze nacht langskomt!

Groetjes

Babeken

Nodlijstje

Blijft het nod lijstje leeg??? Heel veel geluk meiden!

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08
Ramona, 24 jaar                      6e ronde - 1e kindje                 10-11-08    

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09
Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09
Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09
Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09
Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09
85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           uitgeteld ??-07-09
Babeken, 25 jaar                   12e ronde - 1e kindje            uitgeteld   08-08-09
Pien, 23 jaar                                   3e ronde - 1e kindje             uitgeteld ??-??-09
Busababe, 28 jaar                 5e ronde - 1e kindje              uitgeteld 06-08-09
Sandra, 24 jaar                         3e ronde -   1e kindje            uitgelteld ??-??-09
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
24-11-08        controle afspraak om 15.50 uur
Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur
Babeken
19-12-08       controle afspraak om ????uur (weet het uur pas op 18/12)

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
15-12-08        20 weken  echo om  16.00

Hallo,

Babeken, gelukkig dat alles goed zit!! Klein nog he, zo met 5 weekjes, dan zie je echt nog een klein streepje. En het groeit zo snel!! En toch duurt het ergens ook weer zooo lang.. Wij wachten nu echt op de 20 weken echo, we zijn zo nieuwsgierig wat het gaat worden!
Mijn man vermoed een jongen en ik weet het eigenlijk niet, ik wissel steeds. Maar de laatste dagen dacht ik steeds aan een meisje.. We zullen zien!

Kan iemand trouwens op het lijstje zetten dat ik deze 17 december heb? Ik kreeg het er zelf weer s niet op, op de een of andere manier.. :S

Wil jij het eigenlijk weten nathalie? Wat het wordt? Weet niet of ik dat al gevraagd had maar ik dacht van niet..

Sandra, Waar je verder wel nog op moet letten is dat je niet teveel kaneel eet. Klein beetje kan geen kwaad, maar grote hoeveelheden schijnen ook niet goed te zijn.

Ik zit nog een beetje met een dilemma. Momenteel heb ik niet zulk heel goed contact met mijn broer door wat omstandigheden en zijn vriendin is eigenlijk altijd al beetje wazig geweest. Ene keer heel vriendelijk andere keer heel nors of dan zegt ze net niets. Dus met haar heb ik eigenlijk al 4 jaar niet zo heel veel op.
Nu ik zwanger ben heeft ze al 18 weken niet gevraagd hoe het met me is, ofschoon ze wel weet dat ik bloedingen gehad heb en dat het niet allemaal goed liep.
Mijn broer is ook nogal veel met zichzelf bezig (wonen ook niet in de buurt) en mijn man had laast na een behoorlijk botte opmerking van mijn broer er schoon genoeg van en heeft hem (en haar daarbij ook wel een beetje) de waarheid gezegd.
Ik had zelf eigenlijk al zoiets van, dan niet ik blijf niet achter jullie aan rennen en nu had ik een paar dagen geleden een heel vriendelijk (?) mailtje van haar.
"Of ik nog bloedingen had en hoe het nu met me ging.. Of we al babyspullen gekocht hadden.. en dat ze langs de etos was gelopen en de zwangerschapsdoos zag staan en toen aan mij moest denken."
Ik heb er nog niet op gereageerd en ergens denk ik ook: Stik nu ook maar!
Maar van de andere kant heb ik liever geen famieliegedoe.
Maar ik ben een erge koppige en eenmaal iets in mijn   hoofd dat komt het er moeilijk nog uit..
Sorry hoor voor het lange zeur verhaal maar het spookt een beetje door mijn hoofd.

Liefs,
Nancy

Hallo meiden ben ik ook weer ff. Ja ik weet het het is nog best vroeg, maar beetje rot nacht achter de rug.

Sandra op internet kan je heel veel vinden wat je wel of niet mag eten meis. Maar onthoud als je een keertje iets eet, wil niet zeggen dat het mis gaat hoor meis. Dus ook niet zo gefoceerd bezig zijn. Geniet lekker van je zwangerschap. Het verschild trouwens per vk/ziekenhuis wanneer je echo krijgt. Sommige al met 8 a 9 weken, weer andere met 10 tot 12 a 13 weken pas de eerste echo. Hoeveel weken ben je als je de echo krijgt?

Babeken fijn om te horen dat alles goed met jullie gaat.
Nancy bij jou ook meis, moest laatst nog aan je denken, dat het stil aan het front was, hihih. En zag net dat je gisteren gereageerd had. Helemaal geen bloedingen meer gehad meis? Tja piekeren kan ik ook wel, pff. Wat betreft mailtje moet je doen wat je gevoel je ingeeft. Ik zou zowiezo niet meteen reageren, maar aantal dagen wachten denk ik. Over of we het willen weten, ben ik nog steeds niet over uit. Eerst had ik zo iets van ja, want ik weet het anders niet met babykamer en kleertjes, maar nu ik daar steeds meer ideeën over heb, heb ik zo iets van tis toch ook wel heel speciaal als het een verrassing is. We hebben nog tot 15 december om er over na te denken, hahah

Pien hoe gaat ie daar meis? En met de andere meiden?

Liefs Nathalie

Nodlijstje

Blijft het nod lijstje leeg??? Heel veel geluk meiden!

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08
Ramona, 24 jaar                      6e ronde - 1e kindje                 10-11-08    

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09
Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09
Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09
Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09
Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09
85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           uitgeteld ??-07-09
Babeken, 25 jaar                   12e ronde - 1e kindje            uitgeteld   08-08-09
Pien, 23 jaar                                   3e ronde - 1e kindje             uitgeteld ??-??-09
Busababe, 28 jaar                 5e ronde - 1e kindje              uitgeteld 06-08-09
Sandra, 24 jaar                         3e ronde -   1e kindje            uitgelteld ??-??-09
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
24-11-08        controle afspraak om 15.50 uur
Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur
Babeken
19-12-08       controle afspraak om ????uur (weet het uur pas op 18/12)

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
15-12-08        20 weken  echo om  16.00
Nancy
17-12-08        20 weken echo

Hallo,

Pff ik voel vanalles....ik heb vaak een onrustig gevoel in mijn buik (bubbeltjes) en vaak een weeig gevoel ook zijn mijn borsten erg gevoelig. Spannend allemaal zeg. Vandaag even naar een babyzaak geweest even lekker op ons gemaak rondneuzen wat er allemaal is. Toen kwamen we een babykamer tegen die €400 was afgeprijst. Maar ja met 4,5 week ga je natuurlijk geen babykamer kopen dus helaas.... Wel hebben we een boekje met babynamen gekocht (maar dat is moeilijk).

Nathalie ik heb 30 dec mijn 1ste echo. Dan ben ik dus 8 weken. We denken er ook over om het onze ouders te vertellen na de echo. Dus dat zou oudjaarsavond/nieuwjaarsdag nieuws zijn.

Yvonne wanneer heb jij je echo? We zijn namelijk even lang zwanger!

Veel liefs xx

Dat is ook bijzondere dag om het nieuws te vertellen Sandra. Als je eerder echo hebt dan kun je echt amper iets zien hoor. Nu zal het al heel wazig en onduidelijk zijn, het is zo bijzonder als je dan een aantal weken later nog een echo hebt en ineens een heel klein mensje ziet, een veel betere voorstelling kan maken.

Fijne avond! Liefs nathalie

hallo allemaal,

Ben weer terug hoor, we hebben het heerlijkgehad ondanks dat ik niet helemaal lekker was, ben erg verkouden en het wil niet erg opschieten. Nu hoest ik nog erg veel maar ja slijt vanzelf zeggen ze.

voordat ik het vergeet, 29 december hebben we onze eerste afspraak bij de vk, spannend hoor :)

Verder alles goed hier, heb het idee dat mn buik al wat groeit, kan dat nu al met 5,5 week?

sorry dames, heb jullie verhalen wel gelezenmaar ben echt een zeef en best wel moe, ga nu ff lekker rusten en kom snel weer ff schrijven.

Sandra ja tuurlijk, jij gefeliciteerd meid.

hahaha de lijst is leeg???

Liefs

Terug
Bovenaan