24 jaar en moederwens... DEEL 2

Dag meiden,

Ik heb maar heel eventjes de tijd want ik moet direct gaan werken..

Nathalie, ik heb helemaal geen bloedingen meer gehad. Vanaf de 14 weken nu dus :) jahoeoeoeoe... Kan eindelijk weer opgelucht ademen :)
Heb jij de kleine al gevoeld??
Ik voelde gisteren "iets" maar denk eerder dat het mijn darmen waren eigenlijk..

Hier gaat verder alles prima, ik ben wel best moe moet ik zeggen maar voor de rest
voel ik me lekker :)
Ik voel me zo zwanger nu mijn buik echt begint te groeien en ik verbaas me nog iedere keer over het feit dat er een baby in zit.. haha

Tot snel meiden!

xxx Nancy

Hallo lieve meiden,

Sorry hoor dat ik al maanden niks meer van me heb laten horen,
mag hopen dat jullie nog weten wie ik ben :)
Maar ben de laatste maanden erg druk en vooral erg veel moe
waardoor de pc hier maar weinig aan staat.
Meiden die ondertussen ook zwanger zijn; van harte gefeliciteerd!
Voelt iedereen zich verder goed?

Buiten het chronisch vermoed zijn voel ik me verder prima. Het is
een heel andere zwangerschap als bij mijn eerste, toen heb ik me
nooit zo goed gevoeld. Heb  afgelopen vrijdag  weer een echo gehad om
weer (derde keer) te kijken of dit kindje dezelfde afwijkingen heeft
als mijn zoontje. Gelukkig weten we nu sinds vrijdag 100% zeker
dat dit  niet het geval is. En omdat ze alles zo goed konden zien
hebben ze gelijk een hele uitgebreide echo gedaan. Dus alles wat
met de 20 weken echo ook word nagekeken. En  alles was goed!
Wat een opluchting zeg. Volgens die vrouw kon ze alles zo goed zien
omdat ik zo slank ben en er bijna geen vet tussen het echoapparaat
en de baby zat. Voor de 20 weken echo  ga ik over 2,5 week weer,
dan ben ik ook precies 20 weken. Heb het gevoel dat ik nu pas echt
kan gaan genieten. Heb de baby trouwens van het weekend ook  voor
het eerst gevoeld, want een wondertje weer zeg! Nu voel het eigenlijk
wel dagelijks, best wel een actieve baby geloof ik!

Hoe staat het verder bij jullie met de kilo's? Ik was bij het eerste bezoek
2 kilo aangekomen maar daarna weer een halve kilo afgevallen. Denk
door de drukte ofzo want heb ik deze hele zwangerschap nog geen enkele
keer overgegeven, laat staan misselijk geweest. Heb trouwens al wel best
een buik maar draag het heel anders als bij mijn zoontje. Toen had ik echt
een punt en nu is het weer meer in de breedte. Enne willen jullie trouwens
weten wat het wordt? Wij weten het stiekem al...

Hopelijk weer tot snel.

Groetjes Anouk.

Hey Anouk, tof dat je nog eens langskomt en super dat alles dik in orde is met de baby en jou! Geniet er nog maar van!
Van kilo's hier helemaal nog geen sprake, maar ja, we zitten ook nog heel vroeg in de zwangerschap natuurlijk...

Pfff, vriend is ziek sinds gisteren (bronchitis) en natuurlijk loop ik sinds deze morgen ook te snotteren... Ben al zo moe, dus dat doet er niet goed aan. Maar ja, gelukkig gaat dat wel weer over.

Amai wat is het hier rustig... Alle dames zijn blijkbaar een beetje moe, vermoed ik...

Ga eens kerstkaartjes schrijven deze avond... Och ja, bij deze ook voor jullie PRETTIGE FEESTDAGEN hé!

Groetjes
Babeken

December maand is waarschijnlijk druk voor iedereen. En de zwangere mutsen zijn wellicht moe net als hier, haha. Niet echt veel puf om dan nog uitgebreid te komen reageren. Maar kan nu niet echt slapen, dus dacht ff weer neuzen. Dan is het wel lekker dat ik niet 3 pagina's hoef terug te lezen hoor, haha.

Anouk wat onwijs fijn om te horen dat alle onderzoeken bij jullie goed zijn. Ik heb er nog aantal keren aan gedacht idd. Bijzonder dat je de kleine eigenlijk al dagelijks voeld. Dat heb ik helaas nog niet. Ik voel hem of haar nog niet echt. Af en toe denk ik iets te voelen. Maar ja doordat het onze eerst kleine is weet ik dat natuurlijk nog niet zo goed. Hier heb ik sinds een tijdje weer moeite met eten. Vooral avond eten. Niet dat ik echt misselijk ben. Maar het smaakt me allemaal niet en heb nergens zin in. Zit snel vol lijkt het wel. Ik had verwacht dat mijn buik met 20 weken ook wel groter zou zijn. Mijn ouders zeiden zelfs vandaag dat het leek of ik afgevallen was. Krijg nou wat, hahah.

Meiden ik ga proberen te slapen. Hier weer kleine update van mij. Fijn om te lezen dat met jullie alles goed gaat.

Liefs Nathalie

Amai moest ons hier al gaan zoeken op pagina 2!
Alles ok met iedereen? Ik was enorm verkouden, maar gelukkig is dat al een pak beter!
Morgen terug werken, gelukkig een korte week, moet maar 4 dagen werken!
Bovendien vrijdag terug echo... Ik hoop echt dat we het hartje goed kunnen horen...

Iedereen nog een gezellige zondagavond!

Groetjes

Oh voel ik me schuldig dat ik zolang niet geweest ben, hebben jullie helemaal niet gekletst, hahah. Sorry meiden heel druk en steken in mijn buik enzo. Vanmiddag om 16.00 uur 20 weken echo wat ik heel spannend vind. Ik probeer zo snel mogelijk langs te komen okay. Maar mijn schoonouders zijn hier sinds zaterdag en moeten vanavond terug omdat mijn schoonpaps morgen weer moet werken. En ik wil graag ff naar mijn ouders. Dus kweet niet of het vanavond lukt, maar anders tot snel!

Liefs Nathalie

Hoi

Hehe Nathalie, als jij er niet bent is het rustig hé!

Ik heb vandaag telefoontje van de gynaecoloog gekregen en mag morgen als langsgaan voor 2 echo (blijkbaar heeft ze geen tijd op vrijdag door een druk operatieschema). Ik hoop echt het hartje te horen morgen!

Groetjes

Babeken

Hoi iedereen

Had dus deze avond 2e echo en mijn nachtmerrie is uitgekomen.
Niks meer te bespeuren... Vruchtje is dus ofwel al weg ofwel zit het buitenbaarmoederlijk. Wat het ook is, het is niet goed.
We kunnen dus opnieuw beginnen...

Heb er voorlopig geen idee van wanneer mijn volgende NOD is, en wil er ook voorlopig even niet mee bezig zijn.

Tot later

Héél verdrietige Babeken

Terug
Bovenaan