35+ klussers 2

Hey meiden,

Ik wilde eigenlijk naar bed, maar moet ons toch even van de 2e pagina afhalen vind ik!

Luna,
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat super voor je! Hoeveel rondes waren het?
Ook bedankt voor de glitters, ik kan ze goed gebruiken.
Ik wens je een fijne gezonde zwangerschap en mooie wolkbaby.

Voor ons zitten de klusdagen erop, zelfs wij zijn het nu wel even zat en nemen een dagje vrijvrij.
Nu maar weer duimen draaien tot 16 februari. Ik had de afgelopen dagen heel sterk het gevoel dat het dit keer raak zou gaan zijn, maar nu beginnen de twijfels alweer te komen.

Luna betekent maan toch? Wat bijzonder van die dromen, misschien een soort van voorgevoel.....

Allemaal groetjes en trusten,
Wietske

Hoi meiden,

Nou, de story continues......

Vanmorgen ging mijn temp 0,2 naar beneden en ik zou toch al testen vanmorgen, dus ik heb over zo'n staafje geplast en ik leg deze neer. Veeg ik bloed af zeker!! HUH?

Op het staafje zie je weer een vage 2e streep maar dan wat minder dan de 1e test. Dus ben denk ik gewoon ongi geworden . Nou schiet mij maar in een poppenhuis hoor, ik snap er helemaal niks meer van.
Ik weet één ding wel: ik test nooooooit meer voor mijn NOD. Ben blijkbaar wel zwanger (geweest) maar mijn lijf houdt het niet vast. Nou lekker dan, dat weet ik dus liever niet.
Sorry lieve meiden, voor mijn enthousiasme. Ik baal als een stekker nu.

Liefs,
Luna

Hallo allemaal,

Dit is ontzettend nieuw voor mij maar ik wil toch graag even mee babbelen!

Zal mij eerst even voorstellen:
Ko 35jr heb 2 meiden (10en13) en ben opnieuw getr met een heerlijke man die ook 2 meiden heeft op dezelfde leeftijd als de mijne...
Zijn meiden wonen om de week bij ons en zijn beste vriendinnen met mijn meiden.
We hebben het echt goed getroffen ,nietwaar?
Zijn er misschien anderen die het nu voor de 3 keer willen proberen maar toch wat knikkende knieeen hebben bij het idee met een groooot gezin??

Heel erg gefeliciteerd voor degene wie het gelukt is!
Verwacht zelf mijn menstr   vrijdag aanst maar hoop dat het deze keer niet komt!!
Spannend, en voor iedereen die het probeert:     !!         Groetjes Ko

Oh Luna, dat meen je niet! Ik schrik er echt van!
Maar misschien is het alleen wat bloedverlies en zet het niet door? Ik duim voor je hoor!   En sowieso een dikke knuffel voor je, want die kun je vast gebruiken nu, welke kant het ook opgaat!  xxx

Ko, welkom hier. kan niet meepraten over een groot gezin, want ik ben 20w zwanger van de eerste. Wel heel spannend denk ik, wanneer er opeens een kleintje bij is tussen al die grote meiden. Hoef je in ieder geval niet over oppas in te zitten!!! Succes vrijdag, hopelijk blijf je ongi weg!

groetjes, Brigitte

Luna, wat lees ik nou. Hoop dat het niet doorzet en dat het toch iets anders is. En ik snap dat je anders liever niet wilde weten. Hoeveel dagen ben je nu overtijd.
Ik had vrijdag gestest en zaterdag en zondag had ik veel slijm en was ook bang dat dat overzougaan in bloed. Dacht toen ook:had ik maar niet getest. Heel spannend voor jouw.

Ko, welkom hier. 2 en 2 is 4 en dan willen jullie (samen opgeteld) de 5e. Ik verwacht ook de 5e. weet het net.

Hallo wilhelmin,

bedant voor je antw en vanharte GEFEli met je nieuwe baby!
Hoe oud zijn je andre kinderen? en had jij al wat symptonen dat je missch zwanger was?
Ik ben alleen erg moe en wat zeurige krampen in mijn buik, lijkt op mensen.
Maar we hebben ons voorgen om geen test te doen voor het weekend het is nu wat vroeg nietwaar?

groetjes Ko

Hallo Bries,
jij ook bedankt voor je antw!
Spannend hoor je eerste alles zo nieuw!
Ja we hebben in iedergev een oppas of 4 in huis maar de meiden weten niet dat we het aan het proberen zijn, dus wel spannend!
Dit is nu onze 2 periode dat we het proberen en we gaan het weekend een test doen dus totdan nog heel veel geduld hebben.
Hoop dat je een goede zwangersch hebt.
Groetjes Ko

Ko

Mijn andere kinderen zijn. Meisjes van (bijna) 6 en 7 en 8 jaar en een jongen van bijna 3.

Ik zat net te lezen wat je wel en niet mocht eten/drinken. En ik las net dat je van kruiden geen ALEO mocht. Nu staat me bij dat ik van iemand van jullie had gelezen dat jullie dat dronken omdat dat beter was voor je cyclus of zo iets. Heb het op deze site gelezen

Terug
Bovenaan