35+ klussers 2

Ben ik weer even. Heb een flinke bloeding hoor en buikkrampen, dus gewoon ongi ben ik bang. Heb wel net de gyn gebeld en heb een afspraak vrijdag 15 februari. Misschien is na de curretage het baarmoederslijmvlies wel te dun of zo. Ik weet het ook niet hoor, maar ben blij dat ze toch ff gaan kijken.

xx Luna

Dag Allemaal,

Zo weer terug uit maastricht, en jee wat valt er veel te lezen en wat is er veel gebeurt, Wilhelmin gefeliciteerd meid wat geweldig wat spannend, Luna even vanuit hier heel veel sterkte nu. en goed dat je even langs de gynacoloog gaat, zelf gaan we ook 26 febr , nog 1 keer proberen en dan met hulp, weet je soms   is het gewoon fijn om te weten hoe je ervoor staat, welkom oh je naam vergeten en heb geen 2 schermen open, ja je onzekerheid over een groot gezin begrijp ik wel , hebben wij hier ook , ik heb 2 kinderen van 12 en 8 en onze droom is altijd geweest 4 , maar wil zelf ook graag blijven werken wat leuk is maar ook financieel wel fijn, maar aan de andere kant dat dilemma was er ook al bij de eerste, hoe regel je alles en lukt het allemaal wel, ben een enorme contol freak en dit is toch echt iets wat je niet allemaal kan plannen maar grotendeels vanuit je gevoel doet. maar ja hier weer afwachten toch 29 febr ong geworden. en toen maar een lekker biertje met carnaval gedronken, allemaal heel veel succes en ga zeker de glitters deze maand benutten, en bijna vrijdag ik hoop een geweldige bruiloft met droog weer en tot snel de kinderen krijgen honger dus de plicht roept........................
groetjes Maaike

Hoi,

He Luna, wat is dat schrikken zeg! Ik vind het echt sneu voor je. Ik hoopte al dat ik deze week positief testte, want dan zouden we tegelijk uitgerekend zijn, jammer zeg. Ik weet trouwens nog niks, dus misschien zijn we straks alsnog tegelijk.
Nou, laat je maar lekker verwennen met een biefstukje en een drankje en hopelijk heb je iets aan het bezoek bij de gyn, sterkte meid.

Welkom, Ko, gezellig nog iemand er bij!

Maaike, ook voor jou wordt het een spannend maandje, hopelijk heb je geen  medische hulp  nodig en tel je deze maand al aan.

Wilhelmin, gaat het bij jou nog allemaal goed? Ben je al moe?

Spannend Angel, vrijdag al! Hopelijk heb je een top-dag!

Fijn Paulien, dat je vaker een echo krijgt, dat zal wel wat rust geven he?
Nog even de laatste weekjes vermoeidheid en dan kun je echt gaan genieten hoor!

Nou, lieve meiden, tot de volgende keer weer, Gwen

Hoi hoi, nog ff en we staan op pagina 3, dat kan natuurlijk niet, dus ik schrijf maar even!

Las dat je ongi toch echt heeft doorgezet Luna, hoe voel je je nu? Kan me goed voorstellen dat je niet weer voor je NOD gaat testen, want dit had je liever niet geweten misschien. Aan de andere kant krijg je nu wel een extra onderzoek om te zien dat alles goed zit. Sterkte meid!

Hoe zit het met jou Gwen, kun jij al bijna testen?

En angel? al helemaal zenuwachtig voor vrijdag? Ik hoop dat het een geweldige dag wordt, maar dat zal vast lukken!!!

hier geen nieuws hoor, wat dus ook betekent dat ik de beeb nog steeds niet kan voelen. Begin nu wel ongeduldig te worden hoor, ben vandaag al 20w. Maar de vk zegt : geduld, komt echt wel! .... nou dat moeten we dan maar geloven he!

groetjes aan iedereen!

Hoi meiden,

Nou, ik ben vandaag ongesteld geworden, dus helaas..... Ga wel onverwachts naar een concert van de Dijk over drie minuten, dus daar heb ik wel veel zin in, en dan maar een biertje he?           Doei!
Liefs Gwen.

balen gwen! maar dan toch een leuke verrassing dat je naar de Dijk gaat, kun je het tijdens het concert even je gedachten verzetten.
Als je dit leest, ben je natuurlijk al weer terug, hoop dat het helemaal te gek was!

je gevoel gaat vast  uitkomen; volgende maand is het raak!

x Brigitte

Hallo allemaal,

Angel: heel veel plezier morgen, alvast gefeliciteerd

Ko: welkom leuk weer iemand erbij.

Luna: he get, balen dat de ongesteldheid toch heeft doorgezet

Gwen: Hoe was het bij de Dijk??

Hier verder nog niets te melden ga volgende maand (hopenlijk niet) een ander merk ovulatietest kopen, ik heb nu voor de 3e keer in een maand een positieve test.... klopt niet helemaal denk ik dan maar.

Groetjes Jet

Terug
Bovenaan