Hoi!
Nou, Angel als je weer leest heb je je trouwdag al gehad denk ik, dus... Gefeliciteerd!!!!
Hopelijk heb je een hele mooie dag gehad!
De Dijk gisteravond was erg goed, ze waren heel trots dat ze in Ahoy mochten optreden en ze kwamen drie keer terug om verder te spelen. Dat was dus echt leuk. Een geslaagd avondje dus.Met een vriend van me geweest, die met twee anderen die ik niet kende afgesproken, ook wel apart zonder je eigen man. Miste hem wel een beetje. Voelde me weer eventjes student en dit was ook echt zo'n avond waardoor ik helemaal niet baalde dat ik weer ongesteld was geworden. Meer zoiets van...wil ik echt nog wel zo'n klein handenbindertje? Hebben jullie nou nooit meer twijfels?
En over twee weken precies als ik mijn eisprong heb(!) ben ik twee dagen op cursus (in hotel overnachten) met mijn werk, dat wordt om het ei heen klussen dus....maar wel met extra zin waarschijnlijk
Ik denk dat ik eens de ovulatietesten van sensitest bestel, die van matcare gebruik ik niet meer, daar word ik gek van; vier uur mijn plas op te moeten houden.
Wel maf he Jet, drie keer een positieve test, welk merk heb jij?
Alles nog goed Wilhelmin?
Wietske nog even geduld he? Zucht.... of niet?
Sandy, de carnaval te boven gekomen? Een collega van me is met de ambulance afgevoerd, ze had zich een dilerium gezopen, wel een voordeel; ze had geen kater,ze was helemaal doorgespoeld met het infuus! Ze vermoedde dat er iemand iets in haar drankje had gedaan.
Nou weet even niks meer, liefs Gwen.