35+ klussers 2

Hoi meiden,

Bedankt allemaal!!!
We gaan er een superdag van maken!

Luna, wat sneu voor je meid, vind het echt jammer voor je.

Gwen, jij ook weer ongesteld, ook balen. Ik denk ook dat je gevoel voor het zwanger-worden in maart best eens uit kan komen!

Maaike, jij 26 feb. naar gync. Hoe lang zijn jullie al bezig?

Wietske, jullie willen toch ook na deze ronde naar de huisarts gaan, wanneer is je NOD?

3x in 1 maand positieve ovulatie-test..tja..lijkt me ook niet echt kloppen. Ik had ze toen van Sensitest, die bevielen best goed.

Sorry...weet niet meer wat de rest geschreven heeft!! Ga snel weer even verder, spullen pakken voor m'n dochter haar logeerpartij morgenavond en voor onze logeerpartij in de bruidssuite!

Ik schrijf binnenkort weer uitgebreider.

Groetjes,
Angel

Hoi!

Nou, Angel als je weer leest heb je je trouwdag al gehad denk ik, dus... Gefeliciteerd!!!!
Hopelijk heb je een hele mooie dag gehad!

De Dijk gisteravond was erg goed, ze waren heel trots dat ze in Ahoy mochten optreden en ze kwamen drie keer terug om verder te spelen. Dat was dus echt leuk. Een geslaagd avondje dus.Met een vriend van me geweest, die met twee anderen die ik niet kende afgesproken, ook wel apart zonder je eigen man. Miste hem wel een beetje. Voelde me weer eventjes student en dit was ook echt zo'n avond waardoor ik helemaal niet baalde dat ik weer ongesteld was geworden. Meer zoiets van...wil ik echt nog wel zo'n klein handenbindertje? Hebben jullie nou nooit meer twijfels?

En over twee weken precies als ik mijn eisprong heb(!) ben ik twee dagen op cursus (in hotel overnachten) met mijn werk, dat wordt om het ei heen klussen dus....maar wel met extra zin waarschijnlijk

Ik denk dat ik eens de ovulatietesten van sensitest bestel, die van matcare gebruik ik niet meer, daar word ik gek van; vier uur mijn plas op te moeten houden.
Wel maf he Jet, drie keer een positieve test, welk merk heb jij?

Alles nog goed Wilhelmin?

Wietske nog even geduld he? Zucht.... of niet?

Sandy, de carnaval te boven gekomen? Een collega van me is met de ambulance afgevoerd, ze had zich een dilerium gezopen, wel een voordeel; ze had geen kater,ze was helemaal doorgespoeld met het infuus! Ze vermoedde dat er iemand iets in haar drankje had gedaan.

Nou weet even niks meer, liefs Gwen.

Goeden avond allemaal,

Angel allereerst wil ik jou een geweldige dag wensen, met alles erop en eraan , en spannend hoor een nachtje de bruidsuite............

wilhelmien hoe gaat het?

Gwen ja soms twijfel ik ook wel hoor of ik het echt echt wil, maar dat is vaak maar van korte duur en vaak omdat ik al het geplan en geregel eromheen erg vermoeiend vind , maar nee ik wil het graag en eigenlijk nu..................
nu dag 10 dus begint weer op te schieten , jammer dat ik moet werken het weekeinde anders konden we er iets uitgebreids van maken maar ja is niet anders,
Luna hoe gaat het met jou?

ga snel mijn dochter van turnen halen groetjes allemaal...........

Gwen: ik gebruik nu de ovulatietesten van matcare (dipstick) en die 4 uur niet plassen is een crime. Ik hoop dat het niet hoeft maar anders bestel ik de volgende ronde die van sensitest.

Dit weekend zou wel normaal gesproken mijn ei moeten komen dus we doen ons best hihihi de test is nu nog steeds vet positief dus ga er maar vanuit dat deze nu klopt.

Groetjes Jet

Hoi hoi,

Der is weer flink geschreven, dus ja of ik het allemaal heb onthouden is maar de vraag!!!

Luna, Jeetje meis schrik hier wel ff van hoop dat je de 13 februari meer duidelijkheid krijgt!!! Heeel veel sterkte en vooral kracht het is weer een beste domper toch!!!

Angel jij ben vandaag getrouwd je hebt schitterend weertje en ik hoop dat je een topdag hebt gehad van harte meid en genieten hé!!! Laat je nog weten hoe het allemaal was gegaan vandaag???

Gwen die RD weer jemig wat een rot dingen maar wel leuk om naar de Dijk te gaan en je had het goed geviert mooi zo!!!

En de nadre zwangeren onder ons hoe is het met jullie???

En wietske hoe is het met jouw al klachtjes we lopen geljk hé!!!

Nou Gwen, met de carnaval heel rustig aan gedaan aangezien ons dochertje erg ziek was die dagen!!!
Ben alleen met der naar de optocht geweest, toen ging het een beetje dus ja geen carnaval voor mij dit jaar ach ja het was niet anders!!!
Verders is ze nu weer beter gelukkig dus dat hebben we gehad!!!
Nou meiden allemaal heel veel succes met wat dan ook en een super weekend voor iedereen!!

Liefs Sandy

Hoi meiden,

Nou de ergste emoties zijn hier wel weer voorbij. Ik moet nog wel ff zeggen dat ik jullie HEEEEEL lief vind hoor!
Het bloeden was 2 dagen flink en daarna 2 dagen wat minder en vandaag bijna niks meer. Het lijkt wel overdreven om naar de gyn te gaan, maar ik ga toch. Af en toe kijk ik naar die test en dan zie ik duidelijk een 2e streep, dus ff nakijken kan geen kwaad toch?
Ik heb weer ovutesten besteld en we gaan er gewoon weer voor vanaf volgende week donderdag. Maar testen voor mijn nod doe ik echt niet meer.

Nou, hoe is het verder met Angel? Heerlijke dag gehad gisteren? Het weer werkte tenminste lekker mee!

Gwen, jammer dat jij ook ongi bent geworden. Ik hoop dat we de volgende ronde dan beiden door mogen, zou wel leuk zijn.

Jet, ja weet ook niet hoor wat het is met die testen van jou? Misschien 3x zoveel kans in 1 maand hihi.

Wietske, ik hoop dat je wachten nu eindelijk eens wordt beloond!!

Wilhelmin, hoe is het nou met jou? Voel je je goed?

Maaike, jij ook succes met wachten deze maand. Hopen dat je niet naar de gyn hoeft...

Verder weet ik ff niks.

Dikke X van mij

Hoi meiden,

Nogmaals bedankt!
Het was een superdag gisteren, het begon al goed met het prachtige weer en de rest vd dag was ook perfect. We hebben echt erg genoten. Jammer dat ik jullie niet wat foto's kan laten zien!

Luna, kan me heel goed voorstellen dat je erg teleurgesteld was. Goed dat je naar de gync. gaat, ben benieuwd wat hij je te vertellen heeft.

Sandy, vervelend zeg dat je dochter zo ziek was, gelukkig nu weer helemaal beter.
Gaan jullie nu weer voor het echie om zwanger te worden?

Ik ga nu weer even snel nagenieten van gisteren met m'n man!!

Tot gauw.

groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan