35+ klussers 2

Hoi allemaal,

Omdat het ineens zulk prachtig weer is, zit ik veel buiten en weinig achter de computer, maar nu haal ik even de schade in.

Angel, wat heb je een fantastisch mooi weer gehad op je trouwdag! Wij hadden ook mooi weer, maar dat was in juli, in februari reken je daar niet echt op. De foto's zijn vast ook erg mooi geworden met zo'n romantisch voorjaarszonnetje!! Hoe voel je je  verder?

Sandy, Fijn dat je dochter weer beter is, hopelijk volgend jaar ook geen carnaval i.v.m. hoogzwanger zijn of net een kleintje hebben?? Wat leuk dat we gelijk lopen, ik voel nog helemaal niets bijzonders, behalve dat ik wat moe en chagerijnig ben, maar daar heb ik wel vaker last van als het een beetje druk is. Ik hoop wel heeeeeel erg dat het deze keer gelukt is, want we hebben afgesproken dat we anders naar de huisarts gaan en daar zie ik eigenlijk wel erg tegenop. Ik ben nl nooit ziek en kom dus ook helemaal nooit bij een dokter, lijkt me geen pretje!

Luna, ik kan me goed voorstellen hoe erg het is als je denkt dat je zwanger bent en het gaat toch nog mis. Ik test ook altijd zo'n 2 tot 4 dagen voor mijn NOD omdat ik dan gewoon echt niet langer kan wachten. kheb totnutoe nog nooit een positieve test gehad en misschien is het toch verstandiger wat langer te wachten in 't vervolg.

Jet, ik gebruik al een aantal maanden de testen van sensitest en die bevallen me erg goed. Ik heb altijd op of rond de 12de dag van mijn cyclus een vette 2e streep, helaas heeft het nog niets opgeleverd.

Voor mij begint er weer een heeeeele lange week van wachten, zucht....

Iedereen die ik vergeten ben ook de groetjes en tot later....

Wietske

hey dames,

Ik moest ons van de 2e pagina afplukken, heeft niemand dan iets interessants te melden vandaag?!?!

Mijn temperatuur is sinds gisteren voor de 2e keer deze maand iets gestegen, dat gebeurt anders nooit, spannend......
Ik durf niet teveel hoop te hebben, dan is de teleurstelling weer zo groot.
Misschien komt het gewoon doordat mijn mannetje buikgriep heeft, misschien heb ik ook een virusje onder de leden waar ik nu nog niks van merk (gelukkig).

groetjes,
Wietske

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje van mij. Ik ben superberoerd, de hele dag misselijk, maar echt zwanger van 1 kindje van 9,8 mm inmiddels. Afgelopen vrijdag een echo gehad. de 2e staat gepland voor 10 maart. Ik ben zo beroerd, dat alleen liggen me goed doet, dus als het weer wat beter gaat, reageer ik wat langer en lees ik alles weer door.

Succes allemaal!
Groetjes Ikke

ps en ja, mijn man is inmiddels ook positief. (gelukkig maar)

Hoi Ikke,

Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Als het goed is, is het nog een paar weekjes doorbijten en dan ben je er van af. Bij mij duurde het tot de 16e week.
Gelukkig maar dat je man nu ook positief is, beter voor je gemoedsrust. Ben heel blij voor je.

xx Luna

hi allemaal
van mij ook een tijdje niets gehoord,,voel me nog steeds besroerd, al is het wel wat minder dan een paar weken geledne. maar zoooo moe....

ikke, t lijkt of ik mezelf lees wat jij schrijft.. ik zit nu in de tiende week en heb as vrijdag mn tweede echo. an doe ze ook de nekplooi meting.
maar mn humeur,.... is echt verschrikkelijk. maak met iederen ruzie, wil niemand zien of spreken.. voel me zielig, alleen, ga heel erg twijfelen... en dan komt een dag dat ik me weer wat beter voel en dan vind ik t allemaal weer leuk.. echt geen peil om te trekken...

die misselijkheid is gelukkig een eind weg, alleen mega moe nog steedds en zo depri,.. bleeh!
en dat terwijl ik normaal zo levendig ben, vol plannen, altijd bezig...
maar ja, tis wel moeilijk om steeds tegen jezelf te blijven zeggen dat het wel overgaat, dat het het allemaal wel waard is... zo sterk ben ik nu even niet.

zo alles even van me af geschreven, dat helpt ook een beetje.

gaan jullie ook naar de negen maanden beurs? ik ga as vrijdag.. ben benieuwd,, hoop dat ik wat meer in de baby stemming kom als ik alles zie wat er op de beurs is...

iedereen veel geluk en sterkte..
liefs paulien

Hallo allemaal,

De soap rond de ovulatie testen gaat door, wat een maand is dit hahaha
Ik heb nu 5 dagen achter elkaar een positive test, de 1e 2 dagen de streep donkerder dan de controlestreep, de 2 daaropvolgende dagen zelfde kleur en vandaag bijna direct een dikke vette donkere positieve streep......
Volgens de gebruiks aanwijzing is een positieve test 3 dagen max achter elkaar....

hahaha ik weet het echt niet meer, deze hele maand is het klussen gewoon lekker spontaan gegaan en gedaan dus we zullen zien. Heb nu wel het idee dat de maand vreselijk lang duurt nog 2 weken tot NOD, deze maand heb ik last van maffe eitjes hahahaha

Groetjes Jet

Terug
Bovenaan