35+ klussers 2

Hoi allemaal,

Hey ikke en paulien, rot als je zo beroerd ben, maar zoals ik er nu tegenaan kijk zou ik het er graag voor over hebben. Paulien, ik kan me we behoorlijk goed voorstellen hoe je je voelt. Ik heb ook regelmatig onder invloed van mijn hormonen behoorlijke depressieve buien, superchagerijnig ben ik dan en ik zie allerlei dingen ineens heel somber in. Gelukkig gaat het altijd weer over, gewoon uitzitten dus maar..

Luna,
mijn NOD is 16de, dus zaterdag. Ik ben nu al benieuwd hoe mijn temperatuur vanavond zal zijn, kzit toch wel iedere ronde behoorlijk in spanning en m'n man ook.

Groetjes allemaal

Wietske

He meiden,

We moeten als vrouw wat doorstaan he met al die hormonen, nou ja de mannen lijden er ook behoorlijk onder he.
Hopelijk voelen jullie je snel weer wat fitter en minder misselijk! Bij mij duurde dat ook tot de 16e week, dus nog even doorbijten....succes! Straks kunnen jullie echt gaan genieten hoor. Gelukkig vindt je man het nu ook leuk, Ikke!

Spannend Wietske, al bijna klaar voor een testje(hopelijk!)
Ik duim weer voor je hoor!

Hier helemaal niets interessants te melden eigenlijk, te vroeg om een ei te verwachten, dus nu echt voor de lol, hihi! Ga straks sporten en moet nog het een en ander doen, dus tot de volgende keer maar weer, Liefs Gwen

Hey meiden,

Hoe is het hier met iedereen???

En Luna hoe gaat die nou met je??? Moeilijke periode moet dit vooe jullie zijn , hoop dat je het toch een plekje kunt geven, en hoop dat het gewoon weer gaat lukken voor jullie???

Angel en hoe zijn de wittebroodsweken,hihi???

Wietske en hoe is het bij jouw voel je al iets?? De rd al in aantocht, hoop het niet voor je???
Succes met wachten zo erg hé!!!

Gwen en hoe is het bij jouw al bijna klaar voor de start met klussen, heel veel succes meis!!!

Ja hier is alles gelukkig weer goed met Jessica ze eet weer stukke beter en is weer lekker vrolijke meid!!! Ze is ook bijna jarig zo raar dat het alweer bijna 1 jaar is geleden dat ik ben bevallen, wat gaat het snel zeg!!! We houden niet zo groot feestje wat heet niet groot heb nog 2 zussen en 3 broers dus ja keer 2 en kids dus ja en dan oma's en opa's nog!!! Maar goed heb het wel opgesplits ze moet toch echt smiddags ff slapen anders is ze niet te genieten!!! Maar wel gezellig, heb er zin in!!! Ze krijgt ook nog een feestje op het KDV daar ga ik dan 3 maart heen met der ze is op 2 maart jarig, gaan we ook wat lekkers voor die kleintjes meenemen, ben zo benieuwd hoe ze dat allemaal gaat vinden, ze zal er weinig van meekrijgen hoe bijzonder dat is!!!
Vandaag is mijn NOD maar tot nu toe geen RD in aantocht ja we wachten maar af heb zo'n onregelmatige cyclus sinds de bevalling dan heb ik rond 28dg mijn RD en dan weer bij 32 dg weet ook niet!!! Zal wel gek zijn als het nu ineens raak zou zijn!!! Ga in ieder geval nog lang niet testen!!!
Maandag heb ik een afspraak met de Gynecoloog voor controle dus dan kan ik vragen voor een echo!!!
Meestal krijg je die toch om te zien of je ei al klaar voor is!!! Dus we wachten rustig af!!!

Jeetje wat een verhaal zeg nou ja!!!
Succes meiden en tot snel maar weer eens!!!

Liefs Sandy

Hoi iedereen,

Dat is wel fijn, Sandy, een korte regelmatige cyclus! Het begint nu weer spannend te worden he?

Ik zit een beetje van mijn figuur te balen, heb er het laatste half jaar wat hammetjes bijgekregen, en ik verdenk de 'net telkens eventjes zwanger zijn' er van, ik heb telkens tegen mijn nod zo'n vreetbuien gehad!
Het hardlopen heb ik wel weer opgepakt na een tijd, maar wil ook niet echt lukken, ben na drie kwartier al helemaal op. Lijkt misschien niet zo slecht, maar ik was vorig jaar eigenlijk al klaar voor de halve marathon, voor het eerst! Toen kwam er een achillespeesontsteking en toen was het over. Wel jammer, maar ja, als ik maar weer even wat strakker in mijn vel zit,. Als ik weer 25 kilo aan kom als ik zwanger word(OOOOOIT,haha!), dan kan ik denk ik rollen. Zo, dat wou ik effe kwijt, sorry hoor.

Hoe is het met iedereen, het is stilletjes hier!
Wilhelmin, al erg moe zeker, dus geen tijd om te typen? Hopelijk ben je niet misselijk!
Paulien, hoe gaat ie, al minder beroerd? Hou in gedachten dat het allemaal voor een goed doel is en het weer snel over gaat! Anders kun je nog iets tegen misselijkheid slikken van VSM, dat mag je wel hebben als je zwanger bent.

Wietske, hou je die lange spannende wachtdagen nog vol? Zoek maar lekker veel afleiding, dan is het zo weer volgende week!

Luna, ben je al opgeknapt? Laat de moed niet zakken he?

Maaike en Jet, nog in de klusdagen, of zijn die al over?

Ikke, leuk dat je af en toe nog schrijft, we willen wel op de hoogte blijven hoor!
Brigitte, alles goed? Had je weer een echo gehad om te kijken wat het is? Mijn (bijna)buren komen net terug van hun 20 weken echo, ze krijgen een jongen, Alex blij, kan ie ook met radiografische vliegtuigen en auto's aan de gang, net als Ralph!

Heb verder niets meer, ben alleen thuis vanavond, Aron ligt natuurlijk al te slapen, ga maar eens vroeg naar bed. Om zes uur gaat mijn wekkertje weer!
Doei!!! Trusten allemaal, kus Gwen.

Hoi meiden,

Hier ook weer even een berichtje van mij.
Alles goed, heb volgens mij een rustig kindje in de buik, voel af en toe wel wat als ik rustig in bed lig, maar niet veel. Maar misschien is het ook nog wel te vroeg om veel te voelen.
Ik kijk wel erg uit naar de 20-weken echo op 5 maart.

Gwen, ja...hammetjes....herkenbaar..ik groei nu vooral rondom, bij m'n dochter vooral van voren, dus dit is ook wel even wennen.
Goed zeg dat je halve-marathons kon lopen, knap hoor.

Luna, ben je al bij de gync. geweest?

Sandy, je dochter alweer bijna 1 jaar, de tijd gaat hard ja. Leuk hoor zo'n 1e verjaardag,heel speciaal is dat.
Waarom moet je op controle bij de gync?

Wietske, ik ben hard voor je aan het duimen meid dat het raak is, het is je gegund!

Wilhelmin, gaat het allemaal goed, heb je al een echo gehad?

Hoe gaat het met de rest vd meiden?

Groetjes,
Angel

Goedemorgen allemaal,

Gwen herken het ook die rolletjes en ik dacht ook telkens ja als ik nu ga lijnen dat helpt niet want ik wordt toch weer zwanger dus dikker!!! Maar ben toch maar begonnen deze week met niet meer snoepen en gezond eten en veel water drinken, wil ook niet meer aankomen ja alles wat eraan zit gaat er ook steeds slechter af!! Moet ook nog een sport zoeken hier dus dan met bewegen moet het ook goed komen en anders maar niet zal nooit een dun meisje worden haha!!! Succes hé met klussen!!!

Angel, wat spannend al weer bijna 20 wk wat gaat het snel zeg, hoop dat je kunt gaan genieten van je echo en dat alles goed is met jullie beeb!!! Ik moet naar de frauenartz (gynecoloog voor NL) omdat ze hier na een bevalling   en nog een kinderwens graag wat vaker zien en zonodig je advies kunnen geven en ze zien of alles goed is daar binnen!!! Wel prettig hoor en veillig idee!!! Als je zwanger bent blijf je ook bij zo'n praktijk en daar is alles bij de hand zoals echo apperaat en CTG en er wordt bloedafgenomen en andere controles, pas tegen het eind ga je over naar het ziekenhuis waar je met een zwangerschapscursus begint bij een hebamme(verloskundige). En ze werken daar ook met accupunctuur bij bv vochtvasthoouden en het week maken van de baarmoeder en je kunt ten allertijden bij de mw. terecht  met vragen ook naar de geboorte. Uiteindelijk ga je bevallen in het ziekenhuis hier en mag je maxmaal 8 dgn blijven waar je alles leert over verzorging van een baby door een kinderverpleegkundige die alleen voor de baby's en moeders daar is. Hoop dat het zo wat duidelijker is!!! Succes nog met je echo spannend!!!

Doeg meiden allemaal succes met alles!!!

Liefs Sandy

Hoi hoi, hier nog alles goed hoor!
Ga vandaag naar de 9 maanden beurs met de oma's. hoop dat t gezellig wordt!
We hebben nog geen pretecho gemaakt, misschien vandaag op de beurs, maar ws over een paar weken. Moet wel snel een afspraak maken dan. Tot die tijd weten we dus nog niet wat het wordt.

Sandy, da's toch wel wat anders dan hier, maar klinkt wel ok. Neem aan dat je niet persé die 8 dagen moet blijven na de bevalling?

Wietske bijna NOD.... we duimen met zijn allen hoor!

Gwen, ik was best veel afgevallen, juist omdat ik zwanger wilde worden. Dat duurde dus te lang, en langzaam kwam het meest er weer aan. En nu, ben ik zwaarder dan ooit. De eerste weken ging het hard, daarna minder. Sinds mijn eerste bezoek bij de vk ben ik nog niet zo heel veel aangekomen op hun weegschaal, maar op de mijne wel. Maar ja, van lijnen komt nu natuurlijk niks dus dat moet straks weer van begin af aan.

x brigitte

Terug
Bovenaan