35+ klussers 2

De ovulatietesten zijn op en vandaag mijn 7e dag op rij dat het positief was. Vond het toch vreemd en eens geprobeert op te zoeken waar dat aan kan liggen.
Nu las ik dat meerdere vrouwen dan gehad hebben en toen dus toch al zwanger bleken te zijn.
Mijn NOD is de 25e dus over 1,5 week. Nu testen zou dus eigenlijk geen positieve test mogen geven.

Ik heb toch getest vanmiddag, dus geeneens met de eerste plas.... ik heb een 2e streepje!!!!!!!!!
Dus dan toch een vroege eisprong gehad? ik kan anders toch nooit nu al 1,5 week voor NOD zoveel zwangerschapshormoon in mijn urine hebben?
Ik heb de test ingepakt en manlief krijgt deze straks als valentijnskado'tje.

Ik denk dat we het weekend nog even overgaan en dat ik maandag nog een keer test, dan maar gelijk naar de huisarts, ik ben nu al wel weer redelijk moe, dus mijn schildklierwaardes moeten maar even extra in de gaten gehouden worden.

Echt ongelovelijk 1,5 week voor NOD een positieve test, wat vreselijk pril is dit nu nog. Ik ben redelijk sprakeloos nu en vreselijk emotioneel Ik duim me helemaal gek dat dit helemaal goed mag gaan.

Groetjes Jet

He Jet, meid GEFELICITEERD!!!

Ik moet zeggen, toen je dat verhaal vertelde over steeds een positieve ovutest, wilde ik nog wel zeggen misschien ben je zwanger... Had nl. ergens gelezen dat amerikaanse meiden testen met ovutesten en niet met zwangerschapstesten, dus moest er toen wel aan denken.

Heb je vast een heel vroeg ei gehad hoor, kan me niet voorstellen dat je anders al een 2e streep zou kunnen hebben. Hoe lang was je cyclus deze keer, of kan het ook nog van de hiervoorgaande cyclus zijn geweest? Wie weet..

Heel veel geluk!

xx Luna

Ik moet morgenochtend naar de gyn. Mijn ongesteldheid is al 2 dagen over en heb sinds dinsdag een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Het zou natuurlijk kunnen dat de eisprong er weer aan zit te komen, zit nu op dag 10.  Ik hoop dat alles goed zit daarbinnen.

xx Luna

Hoi,

Nou Jet, wat een leuke Valentijnsverrassing!!!!!
Gefeliciteerd hoor, dat is apart! Misschien ben je dan al een maand verder dan je denkt, of was je menstruatie eigenlijk een innesteling. Als je overdag al een positieve tset hebt.....

Ik ben al een paar dagen af en toe duizelig en heb vanaf zondag al koppijn, zou ook bijna denken dat ik zwanger ben, maar ben gewoon ongesteld geweest, en behoorlijk heftig ook, dus dat lijkt me uitgesloten. Eerder een beetje ijzergebrek.  Ga toch weer bijna twijfelen na jouw nieuws, Jet! Geeft de burger moed, weer een zwangere er bij.

Gezellig, Bries, de negen maanden beurs, spannend he, alles!!?
Angel fijn dat het met jou ook goed gaat!
Luna, we kunnen weer he, zet em op, we gaan samen voor dezelfde dag lijkt me leuk!
Verder heb ik geen nieuws, het laten staan van snoep gaat me erg moeilijk af, zeg maar gerust niet....moet het dus nog eventjes met mijn spekjes doen, helaas. Op naar een gemotiveerd moment....
Liefs Gwen.

Ja Gwen, we kunnen weer! Wij zijn al weer aan het klussen geslagen in ieder geval. En jullie? Ik ben trouwens ook al een week duizelig, denk ook ijzergebrek. Moet weer appel/perenstroop halen, dat helpt.

xx Luna

Ben ik weer. Heb net een positieve ovutest! Wilde vandaag eigenlijk niet klussen omdat we morgen naar de gyn gaan. Gisteren wel geklust, maar ik wil deze kans eigenlijk niet laten liggen. Jammer dan voor de gyn hihi.

xx Luna

Terug
Bovenaan