35+ klussers 2

Ja inderdaad, ik had van de week ook zin, dus dinsdag al begonnen. Ik had de hele week al zo'n onrustig gevoel dat ik moest gaan testen. Toch niet gedaan, pas gisteren mee begonnen en vandaag al een posi test. Klusze he vanavond hahahaha!

En wat betreft nieuw topic openen, ik ben vóór. Ben elk topic nog zwanger geweest dussss. Nou ja, dan dit topic maar 2x (please...)

Hoi Jet

Van harte gefeliciteerd. Ik zei het toch. vroege eisprongen bestaan en baad het niet dan schaad het niet. Nou, het heeft je zeker niet geschaad. leuk, leuk, leuk

Begin nu wel moe te worden maar heb ook een drukke tijd. Veel verjaardagen. Vandaag een partijtje. Vanmorgen was ik in ene erg misselijk, na koffie en veel lage buikpijn. Zat me toch niet lekker. Maar het trok wel weer weg.
Ik heb een collega die evenver is als ik. En zei heeft het tegen iedereen verteld en ik niet. Erg leuk om met haar samen te werken. Ze praat er honderduit over.

Hallo allemaal,

Jet, supergefeliciteerd!!! Wat een leuke dag en leuke manier om er achter te komen dat je zwanger bent!! Ik vraag me ook af, is het wel van deze ronde of misschien toch nog van de vorige?? Dan ben je al een aantal weken verder.

Gwen en Luna, Ik loop precies ongelijk met jullie, wanneer jullie een eitje hebben komen bij mij de rode duivels langs.
Wat dat betreft is het bij mij wel weer mis denk ik. Vanmiddag een test gedaan, kon niet langer wachten, negatief... Vervolgens is vanavond mijn temperatuur met een noodgang gekelderd van 36.9 naar 36.4 dus dat zal wel betekenen dat ik morgen of overmorgen weer de klos ben!

Dan gaan we volgende week een afspraak met de huisarts maken, helemaal geen zin in, maar we willen graag weten of alles bij ons beiden naar behoren werkt.
Het vreemde is mijn man heeft het gevoel dat er bij hem iets niet goed is (hij is 54 en heeft vroeger veel gerookt) en ik heb het gevoel dat er bij mij misschien iets niet goed zit. We zien het wel, eerst maar weer eens een nachtje slapen.....

Trusten!
Wietske

Hallo Allemaal,

Aan de ene kant wil ik het van de daken gillen, aan de andere kant heb ik zoiets van jeetje het is zo pril, wacht nog even af.
Ik had mijn 1e positieve ovulatietest donderdag 2 weken geleden, dus het kan heel goed natuurlijk.
Vanmorgen vast met de huisarts gebeld, ik ga maandag morgen even langs.

Ik vind het allemaal nu wel heel spannend hoor joeppieeeee

Iedereen die nu weer aan het klussen is, heel veel succes en vooral heel veel plezier.

Groetjes Jet

Ben weer terug van de gyn. Ik mijn verhaal verteld, en toen zei ze dat de testen tegenwoordig zo gevoelig zijn dat ze best een positief beeld kunnen geven en dat daarna nog 90% ongesteld wordt. Ga dus echt never nooit niet meer voor mijn nod testen. Daarna heeft ze met een inwendige echo gekeken en in de baarmoeder was niets te zien. Ze zag nog wel wat bloed en al weer nieuw slijmvlies. Maar verder geen verkleving of zo. De eierstokken kon ze niet helemaal goed bekijken. En omdat ik toch nog zeurderige pijn in mijn onderbuik heb en af en toe duizelig ben, moest ik bloed laten prikken om het hcg te bepalen. Hierover krijg ik vanmiddag de uitslag. Dit is om uit te sluiten of er geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is.

xx Luna

Hoi meiden,

vannacht !@#$%#@@!$$^%^(*^$!!!!
dus, volgende week naar de dokter, bah.
Verder ben ik gelukkig best wel vrolijk en ga ik maar gewoon met een asprientje tegen de buikpijn lekker aan t werk.

Groetjes, Wietske

He gadver Wietske! Jammer meid. En nu dan op naar de huisarts, dan weet je in ieder geval binnenkort waar je aan toe bent. Waarschijnlijk ben je daarom nu ook wel vrolijk, ondanks je ongi. Straks heb je gewoon meer duidelijkheid.

De gyn heeft gebeld. Mijn hcg-waarde was minder dan 2 en dat betekent gelukkig geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar wel dat ik inderdaad zwanger ben geweest en een vroege miskraam heb gehad. Ze gaf me wel   het advies om iets langer te wachten met testen. Een paar dagen  overtijd zei ze. Dat ga ik dan maar doen, als het nog zover mag komen. Ook zei ze weer dat als ik weer zwanger mocht zijn, dat ik dan mag bellen voor een afspraak voor een echo met 7 of 8 weken.
Meiden, ik hoop zo dat we allemaal dit jaar nog zwanger mogen worden!  Zucht...

xx Luna

Ha meiden,

Nou Wietske, wat balen zeg! Eigenlijk zijn we toch nog niet eens zo heeeeel erg lang bezig, maar iedere maand is er een te veel he? Hopelijk heb je straks meer duidelijkheid als je naar de gyn gaat, en is er niets met jullie vruchtbaarheid aan de hand.

Luna, gelukkig dat je geen buitenbaarmoederlijke zw. hebt/had, nu maar weer op naar de volgende keer he? Ik kan me voorstellen dat je niet meer eerder gaat testen hoor, wat een extra tegenvaller is het dan he.

Jet, was je de laatste keer echt ongesteld zoals gewoonlijk, of was het minder?
Je moet haast wel een maand extra zwanger zijn, anders had je toch pas over twee weken een positieve test gehad ('s middags)? Leuk hoor, hoe reageerde je man? En vertel je het al binnenkort aan je dochter, ze heeft jullie in ieder geval prima aange-moedigd!

Verder nog iemand iets meegemaakt?
Tot snel weer! Gwen

Terug
Bovenaan