35+ klussers 2

Hihi, ja ik heb iets meegemaakt: de echo op de 9 maanden beurs was volgens de echoscopiste zo duidelijk ala wat: wij krijgen een menneke!!!
Dat wordt dus toch jongensnamen verzinnen, dat wordt nog wat. Tot nu toe hadden we wel heel wat meisjesnamen die we wel leuk vonden, maar jongensnamen pffffff
Het  moet stoer, kort, krachtig zijn. liefst ook nog een beetje normaal uit te spreken over de grens....en ... en.. nou ja, gewoon leuk zijn!
Nou ja, gaat vast nog wel lukken, iemand suggesties?

Verder las ik dat er toch weer  zijn bij Wietske.. balen zeg.   voor de rest eigenlijk allemaal positief nieuws... jet zwanger, bij angel alles ok, bij luna geen afwijkingen geconstateerd.. en ben vast nog wat vergeten.
Op naar de volgende die positief test NA de NOD dan he.

fijn weekend, Brigitte

Hoi Brigitte, een jongetje wat leuk!! Ik heb ook zo'n heerlijk ventje rondlopen, beetje stoer al en zoooo lief. Krijg ook elke dag kusjes en knuffels van hem. Je vind vast een leuke stoere naam. Hoe ver ben je nu?

Ik had net een hele dikke vette 2e streep op de ovutest, hij knalt er bijna vanaf. Gisteren was ie net zo dik als de teststreep en nu dus megavet. Vanavond wéér klussen pfff hahaha. Tis weer voor een goed doel. Ik heb ook heel erge zeurpijn onderin mijn buik, moet dan vast met de eisprong te maken hebben.

Gwen, op welke dag van de cyclus zit jij nu? Vandaag is mijn 12e dag.

Spreek jullie weer!
xx Luna

Hoi,

Ja, erg leuk een jongen, Brigitte! Ze hebben meestal wel een hoger knuffelgehalte en als ze vier zijn willen ze met je trouwen!
Ik vroeg een tijd geleden eens: "En, ben ik de mooiste mama van de wereld?", waarop hij antwoordde; "Nou, ik heb nog niet alle mama's gezien".... okee, daar zit je dan he?

Ik zit nu op de tiende dag, Luna, en ik heb alleen die rottesten van Matcare in huis, dus die gebruik ik niet meer, maar aan mijn libido te merken  ligt mijn ei wel op de loer.
Heb nog geen afscheiding.

Maaike, hoe zit jij nu in je cyclus?

Doei! Gwen

Haha, het is wel een wijsneus die zoon van jou Gwen. Hoop dat wij ook zo'n heerlijk jochie krijgen!

En nu aan het klussen om er nog zo'n lekker ding bij te maken :) Het is bijna maart, dus .... het zal wel lukken deze keer!  
Heb jij andere ovulatietesten Luna? Of kun jij het wel  t 4 uur ophouden?
In ieder geval had je 2 vette strepen, spannende nacht gehad? Hopelijk heb je wel even Gwen's adviezen gelezen bij dat andere topic: klaarkomen ná je man, en dan hup de benen omhoog

Fijn weekend allemaal!

Hoi,

Ja kinderen kunnen af en toe zo grappig uit de hoek komen he. Bij ons kun je ook regelmatig achter in onze keel kijken  Hoe oud is die van jou ook al weer Gwen?

Bries, ik heb de ovutesten van Sensitest (dipsticks) en die bevallen me prima en zijn lekker goedkoop (0,99 ct per stuk)! En je hoeft je plas niet op te houden, want dat lijkt me niks. En wat die adviezen betreft: ik volg ze allemaal op pffff hahaha

Nou, ik ga ff stofzuigen en mijn huis doorwerken

xx Luna

Hoi hoi,

Hey Jet gefeliciteerd meid wat goed, je gaat haast geloven dat iedereen langzaam weggaat naar het zwanger zijn forum, haha!!! Nee , maar genieten meid en ik hoop dat alles goed voor je blijft gaan!!!
Wel garppig dat die ovulatietesten steeds positief waren, maar het resultaat mag er zijn toch!!!
Hele fijne zwangerschap en laat je nog wat horen hoe het gaat erg leuk!!!

Bries het wordt een jongetje wat leuk zeg!! Leuk hé mannen die voor je denken, haha!!!
Nou lekker laten stofzuigen das ook best zwaar hoor als je zwanger bent!!! Maar wat fijn dat alles zo goed gaat met je!!! Houden zo!!!

Gwen nou zet hem op meid maart moet jouw maand worden let maar op!!!

Wietske hé bah die rotte RD weer gekomen jakkie!! Succes met de H.A. Hoop dat alles gewoon goed is met jullie beiden en dat jullie gewoon ff moeten geholpen worden met iets kleins!!!
Succes!!

Verders allemaal een fijn weekend en wat was er veel getypt, was heel wat te lezen wel leuk!!!

Doeg Sandy

Terug
Bovenaan