35+ klussers 2

Oh, hadden jullie mijn reaktie op yvon gelezen, ik dacht dat ik flauw was, maar er is me toch een commentaar op haar vraag gekomen, was eigenlijk wel een beetje sneu..... is echt een afzeiktopic geworden.

Haha, lachen dat je vriend je niet meer laat stofzuigen! Lekker ge/misbruik van maken he!
Zoiets moet ik ook eens verzinnen, de kattenbak verschonen doe ik wel nog steeds.
Nou, tot schrijvens, weer mooi weer hier, straks even met Aron wat gaan joggen (sjokken)
Liefs Gwen

O ja Luna, Aron is bijna vijfenhalf. jouw zoontje zit nu in groep1 he, leuke leeftijd hoor. Wel is alles nu piemel en piesen en .... nou ja laat maar, ik probeer het in te dammen, maar dat valt niet mee; sinds hij op school zit....

He dag allemaal,
Ja jammer snif verkouden en ziek zit ik thuis   Ik heb ook de ovu testen van sensitest maar nog nooit een positieve test gemeten, overigens wel rond de ovu tijd erge buikklachten dus weet het niet, denk toch dat gyn de 26 e met een goed advies moet komen, nu de 20 e dag wel goed geklust maar ja als er geen ei is valt er niet tegen te zwemmen maar we zullen zien wel balen dat ik ws net ong ben bij de gynacoloog en het is een afspraak van 2 uur dus alles zal wel gelijk nagekeken worden,
Jet proficiat he doe hier ook wat van die positieve testen
Bries een jongetje leuk hoor verder alles goed? of al ontzettend moe enzo?
Wietske   ben je al naar de ha geweest? balen he, geeft niet als je van te voren weet dat het een poosje kan duren voordat het gebeurt , als het maar gebeurt.........
Dus Luna en Gwen ik hoop dat jullie ook goed werk gedaan hebben of aan het doen zijn (hIHi)
Kunnen we allemaal bijna tegelijk van forum veranderen.
Jeetje Angel de helft ben je bijna alweer gaat snel he , ik vond dat rond die tijd het pas echt genieten werd. jij ook?
Ook voor jou wordt het weer spannend Sandy, haal de sexy lingerie maar weer tevoorschijn
Ikke hoe is het inmiddels met jou? ben je je bed al weer uit? Laat je mannetje je maar lekker verwennen.
Angel al weer een beetje uit de roes ontwaakt, ja jammer dat je geen fotos kan zien vraag me soms wel af met wie ik eigenlijk lekker zit te kletsen over toch wel intieme dingen, of is het onbekende dan juist goed?
en wilhelmien hoe is het met jou?

Groetjes Maaike , en sorry voor wie ik vergieten ben. Hoop dat het zonnetje goed is voor onze hormenen ect ........................

Hi allemaal,

Hier weer een berichtje van mij. Afgelopen vrijdag mn tweede echo gehad.. ik ben iets verder dan in eerste instantie gezegd, nu inmiddels bijna 11 weken.
De echo was erg goed, erg duidelijk, 3.5 cm groot.. en we konden al echte piepkleine armpjes en beentjes zien.. nu weet ik ook waarom ik me zo ontzettend moe en beroerd voelde afgelopen week.. er is ontzettend vel gebeurd in mn lichaam die week...
De nekplooimeting wilde ze nu nog niet doen, maar liever over twee weken.. dan is ook de uitslag van de bloedtest er. Als alles positief is, ga ik niet verder testen.. en dan gaan we ook iedereen vertellen dat ik zwanger ben.. nog twee weekjes geduld...
Ikke, je moet zo’n beetje gelijk lopen met mij he? Ben je ook nog steeds zo beroerd? Ik ben steeds zooooo moe... werk nu halve dagen, omdat ik t anders echt niet red..
Jet, alvast een beetje voorzichtig gefeliciteerd!! Toch maar even de test afwachten na je NOD? Zou wel geweldig zijn!
Iedereen verder weer veel klussucces en ik blijf duimen voor jullie!
Liefs paulien

Brigitte, nee hoor, volgens mijn vriend mag ik echt wel stofzuigen als ik zwanger wil worden, jammer... Maar ik heb niks te klagen hoor, want hij doet best veel.

Gwen, ik heb ff gekeken op dat topic van Yvon. Wat een gedoe zeg, ben blij dat we hier normaal met elkaar praten pffff stelletje heethoofden.

Maaike, ik ben benieuwd wat de gyn allemaal wil onderzoeken en wat hij te melden heeft. Succes de 26e.

Paulien, fijn dat je een goede echo had! Nog een paar weekjes wachten en dan mag je het van de daken schreeuwen. Vervelend trouwens dat je steeds zo moe bent, maar ja, het is voor een goed doel he?

Mijn eisprong is geweest, en mijn nod is op 2 maart. We zitten dus weer op het wachtbankje zogezegd... Deze 2 weken heb ik altijd zo'n hekel. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar toch let ik op of ik al dingen merk aan mijn lichaam. Tot nu toe helemaal niets. Beetje vroeg ook nog he?

xx Luna

Luna dat komt me helemaal bekend voor wachten op veranderingen van je lichaam, zit nu grieperig thuis dus alles doet zeer en voelt anders maar inderdaad dat wachten wat ontzettend enorm tijdrovend en slopend is dat voor mij nog tot volg week dinsdag wachten maar geloof niet dat de griep een positieve invloed heeft...........
maaike

Hoi allemaal,

Vandaag nog een berichtje, en dan ga ik naar Amsterdam voor twee dagen. Ik heb een workshop voor mijn werk, wel leuk. De begintijd is iets minder, kwart voor zes s'morgens in de winkel aanwezig zijn.....daarom gaan we ook op hotel, wel netjes geregeld allemaal. Aron zag/ziet er wel tegenop dat ik pas weer donderdag terug ben, maar het komt vast wel goed. Hij heeft morgen een leuk kinderfeestje van zijn beste vriendje, dus dat geeft weer wat afleiding he.

Maaike, wat raar he dat je geen eitje hebt(volgens de test) en toch buikpijn, hopelijk ziet de gyn meer en kan hij/zij er snel iets aan doen.
ik weet niet of je ook  zo open met elkaar zou kletsen als je elkaar echt kent, juist wel apart dat je niet weet wie er achter de verhalen zit, ik heb wel bij iedereen een gezicht geplaatst hoor, in gedachten en daar zal echt niets van kloppen, haha!

Ja Sandy, go...go....go....

Luna, weer spannend nu, nog even geduld......
Ik weet helemaal niet of we deze maand kans maken, mijn ei zou een dezer dagen eigenlijk pas moeten springen, maar gisteravond was Ralph niet zo lekker, en vanavond zit ik in a'dam, dus net gemist misschien. Maar het is nog geen  maart he, haha! (oei,als daar de focus op gaat liggen zal het echt een tegenvaller worden)

Wietske, hoe is het, al een beetje over de teleurstelling heen? Het geeft misschien wel even rust dat er naar jullie gekeken wordt, en hopelijk is het zo opgelost, of is er niets op te lossen, zou natuurlijk nog mooier zijn.

Jet, al voor de zekerheid nog een test gedaan, of is dat niet meer nodig omdat je je echt heel erg zwanger voelt?

Fijn dat de echo goed was, Paulien! Ga je het vertellen aan de rest van de wereld?
ik vind het maar knap hoor, mensen die twaalf weken kunnen wachten, ik zweer dat ik dat echt niet volhoud.
Ben van de flapuit zoals jullie wel gemerkt zullen hebben....

Angel, al je kledingkast gerouleerd? Toen ik zwanger was dacht ik dat dat maar een keer hoefde, niet dus. Mijn benen en kont gingen ook gewoon vrolijk door met groeien. Hopelijk blijf jij nog een beetje slank, en anders....borstvoeding he, dat scheelt zo veel!

Hoe gaan jullie dat straks met werk doen, minder werken, ook al heb je al een ouder kindje? ik weet het nog echt niet, ik vind dat ik nu op het absolute maximum zit met mijn drieenhalve dag, maar in de baan die ik nu heb wordt het wel moeilijk om minder te werken. Lastig, lastig....

Nou, tot schrijvens, hou ons van de tweede pagina he!
Liefs Gwen

Zo daar ben ik weer eens een keertje. Ik heb net alles doorgelezen..... wat een nieuwtjes.
Luna balen joh!
Wilhelmien gefeliciteerd!
Paulien. Ik ben nu 8 weken en 3 dagen. We hadden gisteren een gesprek voorafgaand aan de nekplooimeting. Die krijg ik 10 maart. (11 weken en 2 dagen). Ik vond het ook al vreemd dat jij met 10 weken een nekplooi zou krijgen. Hopelijk is alles goed. Ik grapte of ze nog wat hadden tegen misselijkheid en jawel, ik heb pilletjes gekregen en ze helpen. Ze adviseren wel om niet te veel en te lang in de auto te zitten ivm je reaktievermogen, maar ja, als je misselijk bent, is je reaktievermogen ook 0,0. En van de pillen heb ik nog geen last gehad. Gelukkig had ik nog wat vrije dagen staan en al vakantie gepland tot half maart, dus dan ben ik 12 weken en kan ik weer aan de bak. In de vakantie nog 1 weekje skien, rustig aan, maar ik ga wel hoor! Bij de vorige ook gedaan en toen liep ik 2 weken verder.
Iedereen verder heel veel succes met afwachten en klussen en hopelijk zijn er snel weer wat zwangeren. Ik ga nu even liggen...

Groetjes Ikke

Terug
Bovenaan