35+ klussers 2

Hey meiden,

Hoe gaat het hier met jullie allemaal!!! Hoop dat alles goed gaat met iedereen en dat er weer meer goed nieuws komt van de één of de andere hier!!!
Wat een toestand is het hier op het forum geweest zeg, gelukkig is de ergste storm voorbij, echt jammer dat men zo reageert op een topic. Ben al heel lang hier op het forum bijna 2 jaar en dit hadden we zeker 2 jaar geleden allemaal niet!!! Maar goed ga er ook geen woorden meer vuil aan maken het is gelukkig weer voorbij!!!!

Heb behoorlijk wat moeten lezen om weer een beetje bij te zijn!!!

Pauline, gefeliciteerd met je mooie echo en zo lekker al wat verder als je dacht das mooi zeg en pas met 12wk zeggen dat je zwanger bent vindt ik ook erg knap geloof niet dat ik dat zal kunnen volhouden om dat voor me te houden,hihi!!! Maar geniet ze meis!!!

Gwen en al weg hoop dat het goed gaat daar in A'dam succes jammer van je eisprong maar goed kun je de schade inhalen als je terug bent go girl!!!!

En Luna hoe gaat die???

Wietske al bij de H.A. geweest en hoe gaat het nu met je???

En de rest van de meiden hoop dat alles goed gaat!!!

Ben zelf maandag bij de gynecoloog geweest voor controle maar hij kon me nog niet onderzoeken omdat de RD niet helemaal weg waren dus ja!!! Dus nu in april weer terug op controle en dan wel een uitstrijkje voor baarmoederhalskanker, als ik dan niet ongi ben hé!! Verders gaf die ons groen licht voor een nieuwe zwangerschap en hij zag geen moeilijkheden en de risico's waren net zoveel als iemand die 25 jaar is en zwanger zou raken, dus das wel een fijn en rustgevend idee. Dus ja vanaf nu gewoon gaan oefenen en we zien wel waar het schip strand. Weer spannend dus maar ja heb het zo druk met van alles dat ik er eigenlijk weinig mee bezig kan zijn.

Nou fijne avond en succes allemaal!!!!

Liefs Sandy

Hallo!

Maaike, hoe gaat het met je? Voel je je al wat beter?

Wietske, heb je al met je huisarts gebeld? En hoe gaat het met het zoeken naar boerderijtjes?

Gwen, hoe waren je workshops? En wat voor workshops waren het?

Ikke, hoe heten die pilletjes????? Zou ik alvast wel willen weten, ben nl. altijd zooo misselijk als ik zwanger ben.

Hier alles zijn gangetje. Geen nieuws eigenlijk. Saai he?

xx Luna

Hallo Allemaal,

Ik loop nog steeds rond als een kip zonder kop. Ben stiekum wel een beetje gespannen mijn nod was de 25e, soms ben ik wel bang dat ik dan ongie word, aan de andere kant voel ik me vreselijk zwanger dus probeer maar niet te veel te denken aan de dingen die verkeerd kunnen gaan, moet mezelf niet gek gaan maken ....

Wietske: balen hoor toch weer die rode duivels.

Luna: ik duim voor je hoor, dit jaar is nog maar net begonnen gaat vast lukken.

Gwen: mijn vorige ongesteldheid was helemaal normaal, ik denk dat ik daadwerkelijk een achterlijk vroege eisprong heb gehad. met valentijn zouden we niks doen. maar die test... ik heb hem ingepakt hahaha hij heeft het open gemaakt en keek me aan, wat is dit?? hahahha wat denk je schat.... nu al!!!! echt??? hahaha
Mijn dochter weet het al, want ik ben al bij de huisarts geweest en moest ook gelijk bloedprikken om de waardes van mijn schildklier in de gaten te houden. Dan ga ik er niet omheen draaien. Wel erbij verteld dat het nu nog zo ongelovelijk vroeg is dus zo pril dat er nog vanalles kan gebeuren.
De moeder van een klasgenootje heeft met 16 weken een miskraam gehad, daar hebben we het uitgebreid over gehad. Heftig hoor maar het hoort erbij.

Brigitte: leuk zo'n echo!! en een jochie leuk.Gefeliciteerd

Ik ben maandag naar de huisarts geweest en daar ook nog een test gedaan, weer een duidelijke positieve test. We hebben afgesproken dat ik 1 dag na NOD nog een keer een test doe, als die ook positief is dan ligt er een brief voor me klaar die ik mee kan nemen naar de verloskundige, week later kan ik dan de eerste afspraak gaan maken.

Een vriendin vertelde me nog dat zij ook zo vroeg een positieve duidelijke test had, ze heeft toen een tweeling gekregen... dus ja wie weet het kan alle kanten op.

Groetjes Jet

Hoi zwangeren en hopend zwangeren.....

Nou, weer lekker thuis hoor. Was erg gezellig en leerzaam, maar vooral erg vermoeiend! Ik heb gisteravond toen ik thuis kwam geen zinnig woord meer kunnen zeggen, en van klussen is dus ook niets meer gekomen, dus pech ei weg....

Die workshop ging over visual merchandising (winkel en etalage presentatie) binnen Esprit. De hoofd visuals uit Duitsland hebben met een stuk of 15 visual merchandisers (waaronder ik dus) een paar afdelingen op z'n kop gezet om de winkel te refreshen voor de komende twee weken. We veranderen iedere twee weken elke afdeling van de winkel in onze eigen winkel, maar dit was dus met z'n allen samen werken om van elkaar te leren.
De foto's die daarna gemaakt werden, worden in alle winkel gebruikt om 'na te maken'.

Spannend Jet, maar klinkt wel vrij zeker allemaal! Zou wat zijn een tweeling, hoe zou je dat vinden?

Voel jij al iets anders aan je zelf, Luna? Wel vroeg natuurlijk, maar je weet het nooit he? Speel je weer/nog toneel?

Wel goed, sandy, dat je er nu niet zo mee bezig bent, scheelt weer wachttijd. Hopelijk is het snel raak.

Wilhelmin, hou je ons nog op de hoogte van alles? Hopelijk gaat het goed met je.

Bries, heb je alle ideetjes voor je babykamer al?
Ik kan niet wachten om die in te gaan richten, sterker nog, ik heb Aron zijn babybedje al over geschilderd(white-wash) en de zolder is nu af op de tussenmuur na.
Iemand gisteravond 'help mijn man is een klusser' gezien? Dat was dramatisch zeg!
Ik had zo'n medelijden met hun zoontje van zes die nergens kon spelen al zes jaar lang vanaf zijn geboorte) de tranen liepen over mijn wangen(en weer nu ik er aan denk) Ben weer vreselijk emotioneel, wat dat betreft lijk ik wel zwanger, haha! heb ik telkens last van na mijn eisprong, herkent iemand dat?

Nou, weer een heel verhaal geworden, hebben jullie weer wat te lezen.....
Toch vast weer een hoop meiden vergeten, sorry daar voor.
Liefs Gwen

He Gwen, ben je er weer? Esprit is echt mijn winkel. Wat leuk dat je daar werkt! Ik was vanmiddag nog ff in de stad (niet bij Esprit, helaas) maar vond nou niet echt leuke  dingen in de winkels hangen. Veel zwart wit, zalmkleur en rare groenige kleur. Zijn nou niet bepaald mijn kleuren, word ik harstikke flets van. Volgende maand nog maar eens kijken of er al weer nieuwe dingen hangen.

Of ik al wat voel... hmmm... Gisteravond toen ik naar bed ging vond ik wel dat mijn boobies steviger en wat voller waren en ook  gevoelig. Ik loop ook af en toe erop te drukken, van "voel ik al wat meer?" En dat is nog niet echt het geval. Dus gisteren dacht ik Yes en vandaag weet ik het zo net niet meer. Het is gewoon zoooo niet leuk, dat wachten. Zeker erg herkenbaar?

xx Luna

Hoi,

Wat is het verder stil hier, we zaten al weer op de tweede pagina!
Heeft niemand iets te vertellen, jammer. ik eigenlijk ook niet, maar ja.
Heb ook weer veel vollere borsten, maar dat heb ik telkens de tweede helft van m'n cyclus, is ook normaal toch?
Verder ook geen rare dingen, zou ook een beetje vroeg zijn, tenzij ik ook zo'n snel ei heb gehad als Jet! Ga je maandag weer een testje doen voor de zekerheid?
Hoe is het Wietske, ben je zenuwachtig voor de gyn, of juist opgelucht dat ze verder gaan kijken?
Ik ben nog helemaal niet naar de ha. geweest, de laatste keer dat we daar waren was voor info over sterilisatie voor Ralph! Maar goed dat de folder nog even is blijven liggen he? We hebben ook nog niet bedacht hoe lang we doorgaan zonder naar de ha te gaan.
Nou, ik heb verder even niets meer te melden, en moet nog een heleboel doen, dus.....tot de volgende keer maar weer1
Liefs Gwen

Hoi hoi,

Ik heb eigenlijk ook niet veel te melden, maar om  we willen natuurlijk niet afzakken naar de 2e pagina!
Ik heb een drukke week gehad, dit is mijn enige vrije dag. Ze hebben weer eens wat nieuws verzonnen bij de mac, en mijn halve keuken is verbouwd. Het nieuwe systeem van werken kost enige aanpassing en training, en voor alles goed loopt ben je wel even een paar dagen verder. Ik heb gelukkig hulp van een consultant, dus kan vandaag wel vrij zijn. Gister en eergister heb ik wel wat kortere dagen gewerkt (6 uurtjes) maar dat mocht ook wel, na 2 lange dagen op maandag en dinsdag.
Net even met mijn vriend de stad ingeweest. Heb nog even gekeken naar nieuwe BH's maar ze hadden mijn maat niet, ook al stond op internet dat ze grote maten hadden. Heb normaal al een grote cupmaat, en mijn gewone bh's worden nog al klein. Meestal bestel ik ze in de UK dus moet maar eens kijken of die ook mee-groei en voedingsbh's hebben in mijn maat. Verder eigenlijk niks gekocht en ben alleen moe van het gesjouw, pffff, wordt echt een oud wijf hoor!

Oh ja, ik denk dat ik ons jochie voel trappelen af en toe, maar weet het niet zeker. Het voelt als luchtbellen die ontsnappen, maar het is anders dan gerommel in je darmen. Iemand die dit herkent? Ik voel het vaak 's avonds als ik net in bed lig, of als ik rustig op de bank zit.

Wietske, was je al geweest bij de HA. Gaan ze verder kijken, of moet je nog een tijdje proberen?
Gwen, die HA ziet je aankomen met je vraag over zwanger worden. Maar goed dat het er nog niet van gekomen is he, die sterilisatie.   Ben je bang dat je te vroeg geklust hebt voor je ei? Je was op "het" moment op cursus toch? Ik dacht het toen ook dat we te vroeg gestopt waren met klussen, en rekende nergens op, maar ik bleek toch zwanger te zijn, dus wie weet!
Jet, je gaat op advies dus nog een keer testen na je NOD. Kan nu toch niet meer missen zou je denken, na nóg een positieve test bij de HA. Wel heel vroeg getest, maar ja, dat hoor je wel eens vaker.
Luna, hoe lang nog wachten voor je NOD?
Ikke, wat goed dat je pilletjes hebt gekregen tegen het misselijk zijn. Het lijkt me echt vreselijk om steeds misselijk te zijn. Ik heb maar 3x overgegeven, en verder ook niet misselijk geweest, dus ik heb echt geluk gehad.   Hopelijk helpen de pilletjes, en misschien wordt het sowieso wel minder erg als je wat verder bent.
Jij gaat net als Pauline ook de nekplooimeting doen he, ik hoop dat het er bij jullie beiden goed uit ziet! Wij hadden een kans van 1 op 2500 en hebben geen verdere onderzoeken meer gedaan.
Sandy, jij gaat het nu toch ook weer serieus proberen toch? Zou toch mooi zijn als je straks zwanger bent als je gaat trouwen.
Maaike, ben je al weer wat beter, is de griep weer weg? Ik heb gehoord dat het geen invloed heeft op de innestteling hoor als je wat grieperig bent, dus het wordt spannend volgende week!

Nou, ik heb mijn best gedaan en een heel verhaal geschreven! Ga nu nog even boodschappen doen..... bleh, helemaal geen zin in, maar je de koelkast is leeg!

Groetjes, en fijn weekend !     Brigitte

Terug
Bovenaan