35+ klussers 2

Weer eens iets van mij.
Wij hebben de griep gehad en ben vanaf deze week heel misselijk. Iedere dag een beetje meer. Vanaf vandaag gaat het weer. Denk toch dat ik ook een gedeelte van de griep heb gehad. Ons zoontje van bijna 3 was heel missekijk. Kon geen slokje water binnenhouden en waterdunne diaree en hoge koorts. we hebben dus dagen samen of op de bank-of op bed gelegen. Was zo bang dat ik hetzelfde zou krijgen. Dat leek me veel te zwaar voor de zwangerschap. Ben nu 7 weken denk ik.

Heb alles wel nagelezen maar was nog te moe om alles te onthouden. ( kom net uit bed).

Dus volgende keer beter.
Nu is het schoolvakantie en dat vind ik eigenlijk wel lekker. Elke dag uitslapen, geen wekker.

He Wilhelmin, das geen goed nieuws zeg. Je zoon heeft het flink te pakken gehad, en jij nu ook. Of misschien komt de misselijkheid van de zwangerschap. Wat het ook is, het is vervelend zeg. Hoop dat je snel opknapt!

Hallo allemaal,

Brigitte, wat bedoel je met de "mac"? Is dat de Mac Donald's?
Ik denk trouwens dat je je jochie al voelt hoor. Bij mij waren het ook van die luchtbellen in het begin, en dat was anders dat mijn darmen.

Wilhelmin, wat een narigheid he als je kinderen en dan ook nog jijzelf ziek zijn/bent. Ik vind het altijd zo zielig als zo'n kleintje moet spugen. Heel veel beterschap voor jullie.

Gwen, ik speel inderdaad nog in de musical waar ik het maanden geleden over had. Het zijn op dit moment de laatste loodjes met de repetities, vanaf volgende week bijna iedere dag repeteren en dan een aantal dagen het theater in. Is altijd erg leuk!

Volgende week zondag is mijn nod. Ik voel nog niet veel...

xx Luna

Hoi meiden,

Hier ben ik dan eindelijk ook weer eens, ben jullie niet vergeten hoor!
Maar hier was het ook ziekenboeg, m'n dochter had dagenlang hoge koorts en zelf was ik ook niet lekker. Ben nog steeds niet fit, erg verkouden, stoom nu elke dag, hopelijk ben ik er dan binnenkort eindelijk eens van af.

Wilhelmin, wanneer heb jij je 1e echo? Gelukkig heb je niet de griep gekregen.

Luna, in je wachtdagen, altijd weer spannend hè.

Gwen, klinkt erg leuk die cursus die je had bij Esprit. Lijkt me leuk werk wat je doet.
Wanneer is jouw NOD?

Wietske, hoe gaat het? Wanneer gaan jullie naar de huisarts?

Brigitte, leuk dat je een jongen krijgt! Wij hebben ook het voorgevoel dat we een jongen krijgen. Ik denk dat je hem wel gevoeld hebt, klinkt heel herkenbaar die plopjes. Ik voelde het eerst zo en nu begint hij/zij al duidelijker te trappen, erg leuk.

Sandy, jullie gaan zeker ook nu weer proberen zwanger te worden?

Paulien, wat goed dat je zwanger bent,en zo vroeg al positief getest.

Ikke, nog erg misselijk toch?

Oh, jeee...volgens mij vergeet ik weer wat mensen.

Maaike, hoe gaat het met jou?

Het gaat hier echt snel ja, alweer bijna op de helft, ben komende week 19 weken.
Volgende week alweer de 20-weken echo!!
Ben nog steeds wel snel moe, maar het is natuurlijk ook veel vermoeiender met een peuter om je heen. Ze gaan wel m'n glucose-gehalte testen, ik ga deze week 2x bloedprikken. Vorige keer was het nl. nogal aan de hoge kant.
Ik voel de kleine sinds deze week echt goed bewegen en vooral ook als ik zelf rustig zit of in bed lig.

Nou, meiden, sorry als ik iemand vergeten ben.

Voor de nog-niet-zwangeren duim ik dat het een vruchtbare maand is!
De zwangeren: geniet ervan! De tijd gaat snel.

Groetjes,
Angel

Hallo Allemaal!

Mag ik ook meekletsen op dit forum? Nog nooit gedaan, maar lijkt me erg gezellig.. jullie kennen elkaar al goed, heb ik snel gelezen. Hopelijk ben ik ook snel van de partij.
Ik ben ook 35+ en we hebben al 1 meisje, een lieverd. Druk bezig voor een tweede, nu 2e ronde. NOD 1 maart.
We hebben deze keer ovulatietesten gebruikt, hoorde er goede berichten over. Maar ik heb de hele rits alleen maar een vaag streepje gehad, na 7 testen was ik er dan ook redelijk klaar mee (zijn best duur!!) Iemand een tip voor ons?
Groetjes!

Hoi allemaal,

Welkom Bambam, tuurlijk mag je mee kletsen. (spreek ook maar even voor de rest) Een aantal van ons schrijft hier al vanaf september 07, en gaande weg zijn er nog een paar bij gekomen, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? Een aantal zijn in die maanden zwanger geworden, sommigen hebben een miskraam gehad, en bij anderen is het na al die maanden nog niet gelukt. We hebben inderdaad al vanalles mee gemaakt met elkaar, maar als je gewoon mee gaat lezen, komt dat vanzelf wel goed hoor!

Angel, gaat hard he,ook al bijna op de helft! Jammer dat je dochter zo ziek was, en jij ook niet helemaal fit. Hoop dat je bloed deze keer goed is.

Luna, leuk die musical, hoeveel keer gaan jullie spelen? Iedere dag repeteren is best veel zeg.   En ja, ik werk inderdaad bij McDonald's. Vandaag weer een drukke dag gehad, zit nu lekker op de bank bij te komen. Heb niet veel op de vloer gestaan, alleen tijdens de avonddrukte, daarvoor lekker op kantoor de admin bijgewerkt.

nou, ik ga vroeg naar bed, ik heb vannacht zo beroerd geslapen omdat mijn rechterhand iedere keer gevoelloos was. Ik heb dit al een tijdje, en denk er echt bij na hoe ik ga liggen, en leg mijn hand wat hoger, maar vannacht hielp echt niks. Heb ieder half uur gezien op de klok, hoop dat het vannacht beter gaat.

fijne avond!   Brigitte

hoi meiden,

sorry dat ik er even niet was, maar heb een hectische week gehad. Vandaag hebben we de verjaardag van mijn man gevierd en die heeft een grote familie, dus het was een superdrukke dag. Ik heb jullie verhalen wel gevolgd en ga er binnenkort ook wel even op reageren, maar ben nu effe erg moe. Even in 't kort en dan naar bed:

Bambam welkom, leuk dat je meedoet.

We hebben vorige week een boerderij gekocht in Duitsland en daardoor geen tijd gehad voor de huisarts, dus dat wordt komende week. Wel uit frustratie inmiddels de thermometer en ovutesten na 7 rondes aan de kant gegooid.
Mijn zusje was er vanochtend met haar supermooie lieve dochtertje van 2 en de jongste broer van mijn man vertelde dat zijn vrouw in blijde verwachting is, moeilijk moeilijk,
Verder ben ik hartstikke blij met onze nieuwe boerderij waar we in augustus naartoe gaan en met de nieuwe lammetjes die gisteren geboren zijn.

Nu lekker slapen, moe moe moe, Trusten!!!

Wietske

Hoi allemaal,

Vandaag de tijd van de wereld, want Aron is vannacht ziek geworden en daardoor heb ik van 6 tot 8 gewerkt(net dus) omdat Ralph moest werken vandaag.Ik moest echt even naar de winkel omdat de schilder de etalage kwam schilderen, ja ja hoort er ook  bij he. Aron is eigenlijk nooit ziek, maar nu heeft hij koorts en huilde vannacht van de hoofdpijn. Zo te lezen hebben er meer kindjes last van, sneu he?

Effe kijken of ik alles onthouden heb, er is weer veel geschreven, gezellig!
Brigitte, dat worden zeker wel lange en vermoeiende dagen he nu, wel fijn dat je op kantoor kunt zitten. Die rommeltjes in je buik komen echt van je ventje hoor! Bijzonder is dat, die eerste beweginkjes, geniet er maar lekker van!

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, Wietske! Moeten jullie er veel aan verbouwen?
Leuk dat er ook weer nieuwe lammetjes zijn! Wel even slikken natuurlijk dat je schoonzus(?) zwanger is, maar jullie tijd komt ook wel!

Angel, Al bijna op de helft, jemig wat gaat dat snel! Wil je een echo maken voor het geslacht? Ik was er zo zeker van dat ik een jongen zou krijgen dat ik echt van mijn stoel zou zijn gevallen als het een meisje bleek te zijn.

Welkom, Bambam, hoe oud is jouw dochter?

Luna, heb je kaartjes voor ons, dan komen we kijken hoor!
Ik voel ook nog helemaal niets, dit gaat em niet worden hoor, weer een maandje langer wachten denk ik.

Jet, vandaag je nod....spannend!

Maaike, weer helemaal beter?
En voor de rest natuurlijk ook beterschap gewenst, lekker rustig aan doen en vitamientjes eten, hihi!
Ik zal zo eens voorzichtig naar mijn lieve mannetje gaan kijken, hij is helemaal uitgeput(en ik ook) van het wakker liggen vannacht.
Tot de volgende x,
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan