35+ klussers 2

Hallo allemaal,

Als eerste Bambam van harte welkom hier! Over die ovutesten: ik heb zelf die van sensitest (via internet) en die zijn 0,99 ct. per stuk. Een andere tip is: let op je vruchtbare slijm. Het lijkt op doorzichtig rauw eiwit en je kunt er slierten van trekken.

Angel, 20 weken alweer, jeetje op de helft. Leuk is dat he als je je kindje voelt. Ik hoop dat ik dat ook nog een keer mag meemaken.

He Brigitte, wij spelen maar 3 keer. Wat een moeite he, een jaar repeteren en dan maar 3x op. Normaal repeteren wij alleen op dinsdagavond hoor, alleen de laatste week is het bijna iedere dag. Maar wat is het leuk!
Je zou denken dat er bij jou een zenuw beklemd is geraakt. Volgens mij komt dat wel vaker voor bij zwangeren. Lijkt me wel een rotgevoel.

Wietske, gefeliciteerd met jullie boerderij!! Lief he al dat kleine beestengrut. Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt als je hoort dat er weer iemand zwanger is. Ik had gisteren precies hetzelfde. Had het trouwens nooit van mezelf verwacht omdat er nog iemand is in mijn nabije omgeving en daar heb ik helemaal geen moeite mee. Wat ik wel heel vervelend vind is dat ik het van die kennis 2 dagen geleden gedroomd heb dat ze zwanger was. Ik weet niet wat dat is de laatste tijd met dat dromen van mij. Heb ik anders nooit. Dus was het ff vergeten totdat ze zei dat ze een nieuwtje had en toen wist ik het al, dus ik vertelde wat ik gedroomd had. Ik schrok daar best wel van, ik denk combinatie teleurstelling bij mezelf en dan die droom... moest er ff van huilen en daar baal ik dan zó van. Maar ik kon het gewoon  niet tegenhouden.
Mijn zoontje stond er ook bij dus die snapte er natuurlijk ook niets van dat mama moest huilen. Dus later aan hem uitgelegd dat dat kwam omdat .... een babytje krijgt. Toen ik thuis kwam heb ik boven ff lekker de tranen de vrije loop gelaten.

Had ik nooit verwacht van mezelf. Ben nl. altijd heel blij voor een ander, en dat ben ik ook voor haar hoor begrijp me niet verkeerd, maar het kwam ff heftig bij me binnen.

xx Luna

Hallo allemaal,

Ik heb nog geen test gedaan, testen zijn op.
Maar ik vrees het ergste, zaterdag tot 2 ker toe een veeg helder rood bloed gehad, verder veel oud bloed/bruine prut.... ik ga morgen of overmorgen nog een keer testen en hopen dat het nog ok is, maar ben bang dat dit toch wel een vroege miskraam is. Ik voel me nogsteeds vreselijk zwanger maar het nu ook die fijne griep te pakken, dus ik weet het niet.... we kunnen even niets anders doen dan afwachten.

Die onzekerheid bah...

Groetjes van een onzekere Jet

He Jet, dat is rot zeg! Je hebt natuurlijk nog kans dat het met je innesteling te maken heeft, maar ik kan me je onzekerheid wel voorstellen. Hopelijk is er niets aan de hand en blijf je gewoon zwanger! Succes meid.
knuffel Gwen

Hoi!

Jet, heb je al getest? Ik heb ook een aantal keren  bloedverlies gehad (beetje) in het begin van mijn  eerste zwangerschap. Bleek een poliep te zijn die door de veranderingen  in mijn lichaam af en toe  wat bloedverlies veroorzaakte. Na een tijdje is  het vanzelf gestopt, hoewel ik dacht dat het alleen maar erger zou worden. Spanning op de bloedvaten wordt alleen maar groter gedurende de zwangerschap, dacht  ik. Sommige dingen zijn niet te verklaren..

Luna, bedankt voor de tip. Gaan we proberen! Scheelt meteen een ongemakkelijk moment  bij de drogist (hopen dat ik geen bekenden tegenkom..)

Onze dochter is nu 14 maanden.  Ideaal kindje, eigenlijk nooit wat mee te doen en altijd zo lekker vrolijk. Mooi moment om aan een tweede te beginnen. Wat is jullie 'tijd tussen de kinderen'?

Ik heb de laatste dagen al een paar keer een bloedneus gehad, echt heel veel bloedverlies. Kan dat ook een teken zijn? Haha  lachen, we verliezen zo her en daar heel wat bloed in de strijd!!  

Groetjes!

Hoi Jet, dat is schrikken zeg! Hoe staat het er nu voor? Ik hoop dat het loos alarm was. Sterkte!

Bambam, die bloedneuzen zijn voor mij heel herkenbaar. Die had ik ook altijd in mijn zwangerschap, maar nog nooit vóór mijn nod. Jouw nod is zaterdag he? Ga je dan ook testen?

Ik ben niet zo lekker, verkouden, zere keel. Zweterig, vooral 's nachts. Verder nergens last van, dus denk niet dat ik zwanger ben.

xx Luna

Luna, het is toch moeilijk als er iemand dichtbij weer zwanger is. en tuurlijk ben je wel blij voor hun. Maar je eigen gemis, dat is er ook!

Jet. spannend, afwachten.

Gwen. beterschap voor je zoon. Na deze griep blijf je ook lang zwak, merk ik. Die van mij kwam vanmiddag ineens naast me in bed en sliep bijna direct. En hij is aan het bijeten.

Vanmiddag kreeg ik mijn testen binnen, dus gelijk weer getest. Ik ben hoopvol positief. Deze test was weer iets donkerder dan de test die ik zaterdag heb gedaan na die mini-bloeding. Morgen toch maar even voor de zekerheid de huisarts bellen even kijken of hij me iets gerust kan   stellen, ben bang dat het toch nog gewoon afwachten blijft. Ik heb nu nog steeds die vloei-ing van de bruine prut/oud bloed we steeds minder maar het is er nog steeds...

Groetjes Jet

Terug
Bovenaan