35+ klussers 2

Dag allemaal,

Jeetje wat valt er veel te lezen, ben zelf weer herstellend maar nog wel moe, zijn ook nog aan het klussen (flink) in huis.
Ik las een nieuwe naam Bam Bam   welkom , ook ik ben hier nog niet zo lang maar vind het zeker wel gezellig en zeker goed voor de tips!!
Wilhelmin spannend een afspraak voor de echo, doen hoor lijkt me heerlijk om even gerustgesteld te zijn.
Jet ook onzeker he vast om gek van te worden alle sterkte met wachten op meer zekerheid.

Gwen en Luna? jullie zitten bijde ook voor je nod toch? en?

Ben zelf vandaag naar de gyn geweest en ja zit nu echt in de molen. Intake gedaan en gelijk bloed laten prikken en uitstrijkje ect echo gemaakt waarop gelukkig alles er goed uitzag, ze konden zien dat er een eisprong was geweest. en dat er genoeg slijmlaag in de baarmoeder zat ect ect. Nu afspraak om 3e dag weer bloed te prikken Man moet potjes inleveren en gelijk deze maand al samenlevingstesten , dus ja   klinkt allemaal erg hoopvol en heb zelf het idee dat de maanden niet meer onbenut voorbij gaan maar ze kon vooralsnog niets bijzonders vinden.

Alle zwangeren, hooop ik dat alles voorspoedig gaat, en heb nu ook al zin nu we de bovenverdieping op aan het knappen zijn om een leuk babykamertje in te gaan richten, zijn jullie er al uit?

Wel grappig dat ik mijn dochter dadelijk om haar mening kan vragen die wordt tenslotte juni al 13.
Ook alle anderen toy toy de tel gaat hier dus jullie zien me snel weer.........

groetjes Maaike

hoi,hoi,

Jet, ik zou denken dat het wel goed zit bij jou, beetje bloedverlies is normaal toch. En je test nog steeds positief, dat is goed nieuws. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Maaike, mooi dat je ei al geweest is en je bm.slijm goed was, konden ze niet zien of ie bevrucht was?

Luna, al voortekenen van een naderende ong. of al wat rare kwaaltjes intussen?
Ik ben moe, erg chagrijnig, beetje pijn in bm. af en toe en een heeeeel klein druppeltje bloedverlies, maar ik reken maar nergens op, word er zo langzamerhand helemaal simpel van. Ik kan me al bijna niet meer voorstellen dat het ooit nog gaat lukken, nu in de negende ronde.
Klinkt lekker pms he?

hopelijk kun je snel terecht voor een echo, Wilhelmin.

Nou, verder weinig leuks te melden, ga even een dagje chagrijnig zijn, hebben we dat ook weer gehad voor deze maand...
Liefs Gwen

He Gwen, nee geen tekenen van nadere ongi of zwangerschap, gewoon helemaal niets op dit moment. Gisteravond tijdens repetitie had ik een heel zwaar gevoel in mijn onderbuik, dacht dat ik ter plekke ongesteld zou worden. Dit was na 5 min. weer weg. Maar ik geloof er niets van dat het dit keer raak is hoor want ik voel en zie echt NIETS. Word ook een beetje simpel van mezelf, want die wachtweken let ik op van alles en dat vind ik eigenlijk bloedirritant. Ik kan het alleen niet los laten, vind ik echt vervelend. Maar ja wat doe je eraan? Ik heb geen jaren de tijd meer.

Dus.... gewoon maar weer WACHTEN bleeeeeh! (ook pms??)

Ik moet zo met ons konijn naar de dierenarts, die is niet lekker. Hij eet niet meer en dat is heel gevaarlijk bij konijnen. We hebben hem sinds augustus vorig jaar en we willen hem in het voorjaar buiten in een groot hok met ren met nog een vrouwtje erbij. Ik hoop niet dat ie doodgaat hoor, hij hoort al zo bij ons. En het is een leuk, gek en vooral slim beest. Vind het maar niks.

Jullie horen van mij.

xx Luna

Ooooh gossie, hopelijk knapt je konijn weer snel op! Weet je wel waar je aan begint als je er een vrouwtje bij zet, voor je het weet kun je een heel dorp voorzien van konijntjes, hihi! Wel erg schattig.

Hier al weer meer krampjes in mijn buik, een vroeg begin van m'n ongie denk ik.
Hopelijk klopt jouw gevoel niet en ben je toch stiekem zwanger. Nog eeeeeeeven geduld, zucht.....

....Dat was trouwens ook wat met Aron maandag; hij werd om negen uur superfit wakker en had nergens meer last van. Gelukkig is hij erg makkelijk en kon ik weer eventjes mijn nestje in kruipen om wat slaap in te halen. Daarna een lekker lui dagje vrij geweest, dat snappen jullie ook wel.....

Neee geen kleine konijntjes hoor. Ons konijn is een je-weet-wel konijn. Wel schattig trouwens die kleintjes, wij kregen die van ons toen ei 10 weken was en hij heeft hangoortjes, zoooo lief.
Gelukkig gaat het weer wat beter met hem. We waren er gelukkig op tijd bij, hij heeft een bal met onverteerbare dingen in zijn maag. Nu heeft hij een glucoseinfuus gehad, een pijnstiller en een injectie om de bal wat meer uit elkaar te laten vallen en om de darmen weer op gang te brengen. We moeten hem dwangvoeren met een spuitje. Maar het is nogal een type, want bij de dierenarts is ie bijna niet te houden en moeten ze hem met zijn 2-en behandelen. Dus je begrijpt hoe ik zit te medderen met een spuitje met vloeibaar voedsel in zijn bekje, haleluja.  2 uurtjes  nadat we thuis waren wilde hij gelukkig al weer een klein stukje appel en nog een uur daarna ging hij ook weer hooi eten. Straks probeer ik nog wel een beetje van dat vloeibare spul te doen. Morgenochtend moeten we weer even naar de dierenarts, dan krijgt hij weer een injectie en kunnen ze even kijken hoe het met hem gaat.

Zo, heel verhaal over Flap het konijn hahaha.

Ik had onder het koken wat krampjes, maar nu voel ik weer niks hoor. Ik geloof er niks van, dus wat dat betreft mag ik morgen wel ongi worden, kunnen we weer verder.

xx Luna

Nou, veel succes met het voeren, gelukkig is het te verhelpen.

Geef de moed niet op he, we zouden toch ineens weer een keertje geluk kunnen hebben! We beschermen ons voor een tegenvaller......
Liefs gwen

Mmm ja, ik wil niet te veel hopen inderdaad. Maar het zal ons toch nog wel eens een keertje lukken? Ik voel me op dit moment wel vrij rustig omdat ik denk dat het niet raak is. Ach ja, we zien wel. Mijn nod is trouwens a.s. zondag en precies die dag hebben we van 10.00 tot 17.00 uur repetitie, zal je net zien. Tampons maar in de aanslag pfff hahaha.

Terug
Bovenaan