35+ klussers 2

Goedenavond,
Ik hoop dat het met het konijn weer goed gaat , wat goed dat jullie zo lief voor hem zijn, zelf hebben we hier 2 hazewinden (galgos adoptanjtes uit spanje via een stichting ) en een papegaaik die werkelijk de hele dag praat en praat en praat......... dus ik weet hoe zorgen je je kan maken om je huisdiertje.
En nee er zat geen baby vanbinnen helaas, nu ong geworden en ga dus verdere afspraken maken, voel me er dubbel bij, maar   manlief heeft er totaal geen problemen mee, verplichte sex ach das minder erg als verplicht geen sex zegt hij dan die lieverd, dus dat is maar gelukkig hij vind dat ik het moet ondergaan , maar ja hij moet het doen de avond van tevoren dus we moeten er maar wat spannends van maken.

En zit nu net als meerdere lekker sjaggie te zijn en een vraatzucht die weer niet te stuiten is ben maar begonnen met een lekker wijntje,

Groetjes Maaike

Hey meiden,

Ben ff niet geweest wel meegelezen maar druk druk hier met voorbereiding van Jessica's 1ste verjaardag!!! En natuurlijk de bruiloft ook dat gaat al goed opschieten!!! Dus sorry sorry, dat ik jullie ff in de steek heb gelaten,haha!!!

Nou probeer ff of ik iedereen kan onthouden anders kan ik er niks aan doen!!!

Jet, Jeetje hoop dat alles goed blijft gaan en idd als je nog steeds een positieve test hebt blijft er hoop voor!!! Weet dat sommige zwangere veel bloedverliezen en zelf gewoon ongi worden dus ja valt niks van te zeggen maar sterkte meis!!! En krijg je geen echo of zo gewoon om je gerust te stellen of ben je nog niet zo ver??? Als je een hartje ziet kloppen geeft dat ook meer rust!!! Nou we horen het wel de duimen draaien voor je!!!

Angel,Joh al weer bijna 20 wkjes wat gaat het hard!!! En hoe voel je nu wat beter of nog steeds moe??? Geniet ervan hoor meis voor je het weet heb je jullie beeb in je armen!!!

Hey Maaike, goh jammer  van de  RD maar je  gaat nu via de medischemolen toch proberen??? Nou geniet dan maar extra van je wijntje en ik hoop met de volgende ronde met een beetje hulp dat het raak is succes hé!!!

Hai Wietske, gefeliciteerd met jullie aankoop in Duitsland, geweldig om daar te wonen en een boerderij dat willen wij ook erg graag das ook leuk voor als je kinderen hebt!!! Als je nog vragen hebt t.a.v. emigreren want dat ga je doen ook al woon je dicht bij  NL dan laat je het maar ff weten wij zijn nu experts daarin!!! En ik kan me goed voorstellen dat je baalt als er weer iemand in je omgeving zwanger is of met een baby komt, jij wilt ook zo graag, maar meis echt ook voor jullie komt het goed ook al moeten jullie ff geholpen worden!!! Heel veel succes en denk aan je!!!

Luna,Dus je voelt niks maar ja dat wil niks zeggen hoor het kan nog alle kanten uit!!! En gelukkig is jullie konijntje weer een beetje beter beterschap mat hem hé!!! Succes meis duimen draaien ook voor jouw het is je gegund!!!

En Bries hoe  is het met jouw en met Pauline al nekplooimeting gehad???

Nou dacht dat ik iedereen heb gehad anders tot de volgende keer!!!!

Hier is het allemaal rustig denk dat deze maand niet gaat lukken mijn mannetje moet erg veel overwerken en ja als je van 6.30 tot  22.00 werkt dan heb je niet echt zin, maar ja is ook niet zo erg!!!
We zien wel merk ook aan mijn zelf dat ik het nu ook wel ff best vindt, alleen heb ik  sinds gisteren enorme steken aan mijn linkerkant, denk dat het mijn ei is!!! Hebben jullie dat ook dat je het nu elke maand zo voelt heel raar dit is al de derde maand dat ik daar last van heb???  Heb zo weinig tijd om erover na te denken zo druk hebben we het dus ja het komt zoals het komt denk ik maar!!!
Nou ga in maart   voor de jurk op stap met mijn beste vriendin en ze regelt ook mijn feest dus zei kan weten wat ik mooi vindt we kennen elkaar al ruim   20 jaar!!!! De ringen gaan we waarschijnlijk in Duitsland kopen scheelt best veel en ja je moet goed rondkijken vindt ik en de feestlocatie staat nu ook vast tevens de muziek en de fotograaf dus we zij heel goed bezig!!!
Nou meiden ben er zeker pas volgende week eerst de verjaardag van ons meisje vieren en dan laat ik weten hoe dat was, ben alleen bang dat ik de hele dag aan het janken ben ben zo'n emotioneel ding!!!
Fijn weekend aalemaal en succes met alles!!!!

Liefs Sandy

Nou we zijn weer terug van de dierenarts. Flap begint gelukkig weer wat te eten van zijn korrels en hooi. Hij heeft weer een prik gehad en ik heb een spuitje met spul waar ik 3x per dag wat van moet geven. Ik denk dat ik een klein stukje appel neem en het daar in spuit. En dan moet ie weer helemaal beter worden.

Maaike, jij bent ook een dierenvriend lees ik. Wij hebben ons konijn bij een knaagdierenopvang vandaan. In principe koop ik dieren niet in de dierenwinkel. Bij de opvang kennen ze de dieren goed en worden ze heel goed verzorgd. Je kunt ze hier zelfs gratis ophalen, maar er wordt dan wel gevraagd of je een donatie wilt doen. En het dier blijft altijd eigendom van het opvangcentrum, dus als je het niet goed verzorgd, kunnen ze het bij je weghalen.
Fijn trouwens hoe je man reageert, zo kun je het inderdaad ook zien. Het is het bekende verhaal van is het glas half leeg of zit het halfvol. Dus drink dat halfvolle glas maar lekker op en dan straks weer vol goede moed er tegenaan!

Sandy, ik heb dat ook hoor, van die buikpijn een paar dagen voordat het eispringt, daarna is de pijn pas weer weg. Ik heb dat sinds mijn keizersnee nu 4 jaar geleden. Apart he?
Tis wat he de 1e verjaardag van je kindje. Wij denken ook ieder jaar weer terug aan hoe het allemaal ging toen hij geboren werd. Laat maar komen hoor die tranen!

Vanmorgen ging mijn temp 0,2 omlaag, dus denk dat de ongi er aan zit te komen...

xx Luna  

Hoi allemaal,

Gelukkig dat het weer een stuk beter gaat met jullie konijn, Luna, wel jammer dat je temp gedaald is, anders had het toch nog best raak kunnen zijn.
Ik heb sinds gisteren bruine prut, een volle week te vroeg, dus..... en echt krampjes in mijn baarmoeder nu. Voel me wel een beetje zwanger ( beetje duizilig, vlagen van vage misselijkheid s'avonds vooral en weinig trek), maar ik durf niet te veel te hopen. Ik heb nog nooit getempt, is misschien wel een idee, dan heb ik misschien wat eerder zekerheid.

Spannend Sandy, de eerste verjaardag van je dochter, geniet er maar lekker van hoor!
jullie voorbereidingen voor de bruiloft schieten ook  al goed op, nog even spannend of je jurk straks versteld moet worden.....hopelijk wel!

Jet hoe is het nu? Ik duim voor je dat het toch echt raak is!

Wietske, hoe is het met jou?

Maaike, geniet lekker van je wijntje! En op naar de volgende ronde he.

Bambam, ben je er nog? Klets gerust mee he?

Hoe is het met de zwangere meiden onder ons? DIK tevree, hihi?
xxx Gwen.

........begin stiekem wel hoop te krijgen.......nog een hele lange week wachten, tenzij mijn ongesteldheid eerder doorzet natuurlijk. Voel me voor de derde avond een beetje misselijkachtig.
Tot snel! Liefs gwen

Terug
Bovenaan