35+ klussers 2

He Gwen.. spannend!!!!!!   Ik hoop zo voor je dat het raak is. Wanneer is eigenlijk je NOD? ik zou sowieso niet voor zaterdag testen, dan is het tenslotten 1 Maart :)

Luna, over dat tempen, werkt dat nu echt?? Volgens mij schommelt mijn temperatuur altijd wel wat. Is dat bij jou dan echt een stijgende lijn, die vlak voor de nod zakt? en kun je dat dus echt van 0,2 graad aflezen?
Hoe ist nu met Flap, krabbelt hij er al wat bovenop?
Misschien nemen we straks ook wel een konijntje of een ander huisdier. Ik vind eigenlijk wel goed dat kinderen leren om voor iets te zorgen en liefde voor dieren bij te brengen. Een hond zou ook leuk zijn, maar we hebben niet zo'n groot huis, dus is niet erg praktisch. We hebben nu 2 vogeltjes, maar dat is leuk om naar te kijken en naar het gekwetter te luisteren,  maar daar kun je niet echt wat mee verder.

Veel plezier Sandy met de verjaardag van je dochter!!
Wilhelmin, ben je al weer opgeknapt, en heb je al een afspraak staan voor een echo?

Hoe is t met de rest? Ikke hoe gaat het met jou, en Pauline?

Maaike wel een gedoe nu je bij de gyn loopt. Op zich natuurlijk super dat alles er goed uit zag, maar ja... waarom lukt het dan steeds niet. Hopelijk komt er wat uit de onderzoeken en lukt het met wat hulp wel! En wie weet, je leest ook best vaak dat wanneer een stel eindelijk de stap gezet heeft en de molen in gaat, en dan toch opeens "vanzelf" raak is.
Wietske, hebben jullie al met de HA gesproken? Wat goed trouwens dat jullie een boerderij naar je zin hebt gevonden! Zal je het lekker druk krijgen als   je deze zomer wilt verhuizen.

Hier gaat alles zijn gangetje, begin nu goed te groeien. Was eergister bij de vk en alles was prima! Ben op mijn werk wel wat sneller moe, maar doe zoveel mogelijk werk op kantoor. Normaal niet mijn favoriete bezigheden, maar ach, kan ik daar eens orde op zaken stellen en er wat meer structuur inbrengen. Is voor mijn opvolger ook wel zo fijn. Vanochtend heb ik echter geen moment kunnen zitten. Er was iemand ziek en ik heb de openingsshift van hem overgenomen van 8-12. (dáaag vrije dag )
Maar het was zo'n gekkenhuis, dat ik alleen heb rennen en vliegen, en continu achter de feiten aanliep. Was blij dat de middag manager er op tijd was om me over te nemen, moest nl ook nog weer vliegen naar huis, want mijn nieuwe wasdroger werd bezorgd. We zitten nu echt in een fase dat er van alles achter elkaar stuk gaat, leuk he, net nu we al veel kosten voor de kleine maken.

fijne avond nog, groetjes aan iedereen!   brigitte

Hey meiden,

Brigitte, fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap, de tijd vliegt zeg! Ga je stoppen met werken straks of krijg je een tijdelijke opvolger, of ga je (minder )werken in een andere funktie?
Wel rustig aan doen he;-)
Balen dat alles nu tegelijk kapot gaat, heel herkenbaar hoor!
Wij hebben een kater(ook een je-weet-wel-kater) en hij is vanaf het begin dat Aron er was heel lief voor hem en andersom ook, ik vind het ook belangrijk dat kinderen met dieren opgroeien.

Luna, al ongesteld, of blijft het nog even spannend? Ik hoop echt voor je dat het toch raak is, je hoeft toch helemaal nog niets te voelen en zoals Brigitte al zegt; misschien is je temp. gewoon wat wisselend?
Ik heb voor de derde dag een beetje oud bloed, woensdag is mijn nod, dus inderdaad een paar dagen later dan jij. Er is wel nog van alles aan het rommelen in mijn bm.
Ik heb net toch de verleiding niet kunnen weerstaan twee nieuwe broeken te kopen, dus misschien haal ik de zomer er niet eens mee, hihi, hopelijk! Maar ik ga er maar van uit dat ik ze dan de zomer er na weer pas....

Jet, hoe is het nu met jou, loos alarm dat bloedverlies? Ik hoop het wel hoor!

Nou, es kijken of we in het weekend op pag. 1 kunnen blijven hangen!
xxx Gwen

Hoi Brigitte,

Ik heb nu verschillende staatjes zowel van zwanger en van niet zwanger en tot nu toe zie je duidelijk dat de zwangerstaatjes een licht stijgende lijn laat zien, soms wel eens met 0,1 naar beneden maar daarna weer 0,2 naar boven maar nog nooit 0,2 naar beneden. Op de niet zwanger staatjes zie je echt duidelijk een soort flatliner en dan meer aan het eind van de cyclus dat ie 0,2 of meer naar beneden gaat, dan weer wat omhoog om daarna een ongi te krijgen.
Vandaag was de temp weer 0,1 gestegen, dus ik ben heel benieuwd hoe de temp morgen is, als ie nou stijgt ja dan weet ik het ook niet meer en dan mag ik denk ik wel hopen. Het is vandaag de 13e dag na mijn eisprong, dus het hangt er nu om. Gisteravond in bed dacht ik dat ik ongi zou worden, zo'n last van mijn buik dus dacht dat mijn temp vanochtend wel zou dalen maar dat was (nog?) niet het geval. Tuurlijk blijf ik hopen dat het deze keer anders is...

We zullen zien morgen.

xx Luna

Hoi meiden,

Gwen, Luna, spannend joh!!! Ik leef ontzettend met jullie mee.

Bries, beetje rustig aan doen hè meid, laat je niet gek maken op je werk.

Sandy, gefeliciteerd met je dochter!!! Hoop dat jullie een gezellig feestje hebben.

Maaike, groot gelijk, lekker een wijntje nemen, dat mis ik nu weleens hoor, maar ik klaag niet hoor!

Hoe gaat het met de rest vd meiden?

Hier alles goed, wel moe, maar ja...lekker bijna weekend. Afgelopen woensdag 2x bloedgeprikt, woensdag de 20-weken echo en de uitslag vh bloed. Ben benieuwd!

Ik duim voor jullie allemaal dat jullie snel kunnen volgen naar het zwanger-zijn forum.

Groetjes,
Angel

Gwen; heeeeeeeeeeeeeeel spannend.
En voor jouw ook Luna

Deze week heb ik veel uitgeslapen. Dat kan in de vak. elke dag tot rond 10 uur. Elke middag een uurtje liggen. Vandaag voel ik me eindelijk opgeknapt en ben vanmiddag niet gegaan.  

Een afspraak gemaakt voor een echo. 20 maart. Kon nog net voor de pasen. Alleeen mijn man moet vrij vragen en ik moet oppas regelen voor de kinderen. ( precies als de school uitgaat). Toch ben ik blij met die datum. Vlak voor Pasen. Als alles goed is kan ik het dan vertellen. en een week later ben ik jarig, en dan weer vertellen. Ga er nog steeds van uit dat het goed is. Het voelt gewoon anders dan de vorige keer.   En ik krijg een buikje. Zo'n vetrol. Pas ook de strakke dingen niet meer.

allemaal de groetjes.

He Gwen en Luna wat spannend he, ja de temp ik heb ook zon kaart van de gyn meegekregen om bij te houden dus er zit vast iets van waarheid in. (had niet eens een term in huis)
Wilhelmin ja lekker hoor uitslapen en voor je het weet is het 20 maart, spannend he. hoever ben je nu precies?
Bries ja doe maar een beetje rustig hoor je hebt je energie straks nog hart nodig, weten jullie eigenlijk al wat je allemaal gaat doen als je bevallen bent, Hier is thuisblijven geen optie hebben mijn salaris wel nodig, gelukkig heb ik een leuke baan dus dat scheelt, en ja van de kinderbijslag wordt je nog steeds niet rijk dus een 4e is ook geen oplossing(ha ha) Vind het soms wel eng hoor die onzekerheid van is dadelijk de baby gezond, is het financieel op te brengen, kan ik het allemaal regelen enz enz, Maar de wens is echt overduidelijk bij beide gelukkig.
jee Angel 20 weken wat een eind he en zo echt dan al, Weet je al wat voor kamertje en wagen ect je wilt ( ik ben stiekem al wel een beetje aan het kijken)   En Jet?
weet je al wat meer.............. Ik hoop het zo voor je dat er snel een eind aan de onzekere periode komt.
Paulien hoe is het met jou?
Wietske wanneer ga je precies verhuizen?
Leuk hoor zon boerderij. Al ben ik zelf meer een stadsmens, ik kom van de veluwe en begrijp goed waarom mensen daarvan houden,
Hebben de zwangeren onder ons trouwens een vlokkentest of iets dergelijks laten doen? gezien onze leeftijd. Ben zelf een beetje bang voor de risico"s jullie allemaal wat is julllie mening hierover?Sandy een hele leuke verjaardag van je dochter het eerste jaar blijft een heel bijzonder jaar.
Allemaal een lekker weekeind, hier gaat weer hard geverft worden ect . tot de volgende keer
Maaike

Terug
Bovenaan