He Gwen.. spannend!!!!!! Ik hoop zo voor je dat het raak is. Wanneer is eigenlijk je NOD? ik zou sowieso niet voor zaterdag testen, dan is het tenslotten 1 Maart
Luna, over dat tempen, werkt dat nu echt?? Volgens mij schommelt mijn temperatuur altijd wel wat. Is dat bij jou dan echt een stijgende lijn, die vlak voor de nod zakt? en kun je dat dus echt van 0,2 graad aflezen?
Hoe ist nu met Flap, krabbelt hij er al wat bovenop?
Misschien nemen we straks ook wel een konijntje of een ander huisdier. Ik vind eigenlijk wel goed dat kinderen leren om voor iets te zorgen en liefde voor dieren bij te brengen. Een hond zou ook leuk zijn, maar we hebben niet zo'n groot huis, dus is niet erg praktisch. We hebben nu 2 vogeltjes, maar dat is leuk om naar te kijken en naar het gekwetter te luisteren, maar daar kun je niet echt wat mee verder.
Veel plezier Sandy met de verjaardag van je dochter!!
Wilhelmin, ben je al weer opgeknapt, en heb je al een afspraak staan voor een echo?
Hoe is t met de rest? Ikke hoe gaat het met jou, en Pauline?
Maaike wel een gedoe nu je bij de gyn loopt. Op zich natuurlijk super dat alles er goed uit zag, maar ja... waarom lukt het dan steeds niet. Hopelijk komt er wat uit de onderzoeken en lukt het met wat hulp wel! En wie weet, je leest ook best vaak dat wanneer een stel eindelijk de stap gezet heeft en de molen in gaat, en dan toch opeens "vanzelf" raak is.
Wietske, hebben jullie al met de HA gesproken? Wat goed trouwens dat jullie een boerderij naar je zin hebt gevonden! Zal je het lekker druk krijgen als je deze zomer wilt verhuizen.
Hier gaat alles zijn gangetje, begin nu goed te groeien. Was eergister bij de vk en alles was prima! Ben op mijn werk wel wat sneller moe, maar doe zoveel mogelijk werk op kantoor. Normaal niet mijn favoriete bezigheden, maar ach, kan ik daar eens orde op zaken stellen en er wat meer structuur inbrengen. Is voor mijn opvolger ook wel zo fijn. Vanochtend heb ik echter geen moment kunnen zitten. Er was iemand ziek en ik heb de openingsshift van hem overgenomen van 8-12. (dáaag vrije dag )
Maar het was zo'n gekkenhuis, dat ik alleen heb rennen en vliegen, en continu achter de feiten aanliep. Was blij dat de middag manager er op tijd was om me over te nemen, moest nl ook nog weer vliegen naar huis, want mijn nieuwe wasdroger werd bezorgd. We zitten nu echt in een fase dat er van alles achter elkaar stuk gaat, leuk he, net nu we al veel kosten voor de kleine maken.
fijne avond nog, groetjes aan iedereen! brigitte