35+ klussers 2

Ha meiden,

Wilhelmin, fijn dat je even lekker hebt kunnen bijtanken en weer fitter bent. Leuk dat je al een buikje krijgt hoor. En nog maar drie weekjes en dan heb je al weer een echo. Ik denk echt dat je zelf het beste aanvoelt of het goed zit of niet, hopelijk heb je straks weer een gezond kindje in je buik.

Sandy, gefeliciteerd met Jessica, ze is toch 1 maart jarig? Geniet er van!

Luna, al nieuws? Mijn duimen draaien nog hoor!

Ik heb vanaf gisteravond geen bruinverlies meer, dus het kan nog een innesteling zijn, we houden het nog ff spannend.

Maaike, ik ga wel -als het zo ver is en er een verhoogd risico is- een test doen om te kijken of alles gezond is. Ik zou het wel heel erg moeilijk vinden hoor om een beslissing te nemen als er iets is. En het ligt er ook aan hoe ver ik dan ben en hoe ernstig het is. Blijft voor iedereen erg persoonlijk. Als we nou weer een heftige discussie op het forum willen kan dit wel zo'n onderwerp zijn. Laatst even op het zwanger zijn forum gekeken, wat een discussies-over roken-  onderling, zet ze in een (gouden) kooi.....daar lopen de hormonen met de dag op.
Nou, tot zo nog misschien, liefs Gwen

O ja, Maaike, bieden ze altijd een vlokkentest aan of doen ze die alleen bij een verhoogd risico(leeftijd niet meegenomen)? Het lijkt mij ook eng om te doen, en het risico op een mk. te lopen daardoor. Maar ik heb me er nog niet zo erg in verdiept. Eerst stap 1 maar eens zien te halen, hihi!
Twijfels zijn er denk ik bij iedereen wel een beetje, wat er allemaal gaat veranderen bij een -volgend- kindje. Ons leven gaat wel wat extremer om misschien omdat onze kinderen al een stukje ouder zijn.

Goedemorgen!

Temp is vanmorgen 0,1 gezakt. Wel krampjes maar (nog) niet ongi. Morgen is NOD-day.

Volgens mij krijg je boven de 35 jaar sowieso een vlokkentest als je dat zou willen. Wij willen wel een combinatietest laten doen en van daaruit verder kijken. Lijkt me doodeng als je hoort dat je een grote kans hebt, dat het niet goed is. Want wat dan? Ik wil mijn zoontje ook niet belasten met de zorg ervan als wij er niet meer zouden zijn. En tijdens de verzorging zal hij heel wat quality time moeten inleveren ben ik bang.
Moeilijke dingen zijn dit altijd. Maar goed, eerst maar eens zwanger worden...

xx Luna

ja meiden jullie hebben gelijk  eerst maar zwanger worden, maar toch ......... ja denk ik er soms wel overna, inderdaad wat doet een niet gezond kindje met de rest van je fam, maar goed dat sombere zullen de hormonen wel zijn , echt wat is de prikpil wat dat betreft heerlijk, nooit ongesteld en altijd hetzelfde humeur ong echt weer wennen hoor.
Hoe oud zijn jou kindjes Gwen? , wens iedereen een lekker weekeind..
groetjes Maaike

Lijkt me ook wel lekker zo'n prikpil, dan word je ook niet ongi een half jaar toch? Misschien is dat ook wel een optie voor ons in de toekomst.

Ik heb morgen de hele dag repetitie, dus ben bang dat ik pas morgenavond on line ben. Meestal ben ik nl. 's morgens niet zo snel, en heb ik geen tijd om ff te posten.

Fijn weekend verder!

xx Luna

Hoi allemaal!

Nou het is gelukt hoor: ik ben ziek! Ik heb koorst, moet hoesten, heb een zere keel, regelmatig een niesaanval en mijn neus loopt alsof er een kraan open is gezet.
En dan mag je alleen maar een paracetamolletje... Als het maandag niet beter is, dan toch maar even naar de HA om te zien of die wat beters heeft.  

Gelukkig zeggen alle sites op internet dat het alleen voor jou vervelend is maar dat de beeb er geen last van heeft. dat hopen we dan maar!

wij hebben overigens alleen de combinatietest gedaan. Omdat die goed uitviel werd ons aangeraden niet verder te onderzoeken omdat er geen aanleiding voor was. Het had volgens mij wel gemogen als we het per sé gewild hadden.

nou, ik ga zo weer naar mijn bedje, hoop dat er van slapen wat komt!

gr brigitte

Beterschap Bries

Al nieuws Gwen en Luna

Ik ga geen onderzoeken doen. Gewone termijn echo. Vorige keer hebben ze erbij geschreven: mw wil geen nekplooimeting.   Stel dat er iets echt opvalt dat niet goed is ga ik het wel verder laten onderzoeken.

He vervelend Bries, beterschap!
Is ind. niet erg voor je kindje, maar wel extra vervelend als je toch al wat vermoeider bent he.

Wilhelmin, wat wil je dan weten als ze bij de echo iets ontdekken? Zou je in het ergste geval wel voor een abortus kiezen? Hopelijk hoef je deze keuze nooit te maken. Het lijkt me een van de ergste dingen die je kunnen overkomen.

Vandaag weer een beetje meer hoop gekregen, ik heb  geen oud bloedverlies meer  ...joepie.....klinkt goed he.

Fijn weekend, liefs Gwen

Terug
Bovenaan