35+ klussers 2

hoi!
Daar ben ik weer, even een paar dagen geen tijd gehad om te computeren. Papa is weg dus dan ben je toch een stukje drukker..

Wij hebben de vorige keer ook een combinatietest gedaan, viel gelukkig goed uit. Ik weet niet wat we gedaan hadden als we minder goed nieuws hadden gekregen. Volgensmij weet je dat pas als het je overkomt. Zo'n combinatietest heeft geen enkel risico (en je hebt weer een extra echo te pakken..) Gaan er eventueel bij de volgende keer ook doen.

Mij NOD (uitgaande van mijn laatste cyclus) was gisteren maar soms is mij cyclus wat langer, dus ik durf nog niet zo goed te testen.. In ieder geval nog niet ongesteld en over een half jaar gemeten de langste cyclus (of toch al zwanger????) Ik hoop het zo!

Jet hoe is het bij jou, vals alarm hoop ik?

Groetjes!

Hallo Iedereen,

Hier ben ik weer even. Ik heb nog steeds bloedverlies, de ene dag wat meer dan de andere dag, de ene dag bruin de andere weer helder rood.
Morgen ben ik 5 weken zwanger, dus een echo zal nu nog geen zekerheid geven. de huisarts en de verloskundige gaan uit van het positieve omdat ik geen krampen heb, druk op de onderbuik is normaal. Ik heb ook veel zwangerschapskwaaltjes, dus zolang ik die heb en die niet minder worden gaan we uit van het positieve.

Ik heb donderdag al mijn 1e afspraak bij de verloskundige, ik hoop dat ze me dan weer iets meer gerust kan stellen. Deze onzekerheid pffffff leuk is anders...
Ik ben pas rustig als ik een hartje gehoord heb, dan is het echt he.....

mijn buikje begint ook al te groeien!!! mijn strakke broeken kan ik niet meer aan ik begin nu echt serieus te twijfelen, in mijn beleving was mijn laatste ongesteldheid een normale, maar met de klachtjes die ik nu al heb zou ik best een maand verder kunnen zijn..... Ik blijf bezig met met mijn favourite bezigheid.. afwachten....

Groetjes Jet

Hoi,

Nou vanmorgen was mijn temp nog verder gezakt, nl. met 0,3 graden en een paar uur later ongi. Dus weer op naar de volgende ronde. Deze cyclus was lekker kort, 26 dagen maar.

Brigitte, beterschap! Ben blij dat het via de digitale snelweg niet overdraagbaar is hihi.

Gwen, ben zooooo benieuwd. Je voelt je zwanger he? Nog ff een paar dagen op je tanden bijten.

Bambam, voor jou ook spannend! Heb je al klachtjes?

Nou, Jet, da's niet fijn joh die onzekerheid. Ik hoop dat je donderdag wat meer zekerheid kan krijgen. Sterkte met afwachten!

xx Luna

Hoi hoi,
Bedankt voor jullie beterschapswensen en nee gelukkig is het niet besmettelijk via de digitale snelweg (hoewel, er kwamen hier toch ook al eerder wat zieken voorbij). Pfff wens het jullie ook niet toe hoor. Ik ben vandaag maar thuis gebleven, gister hele dag op bed, snotter de snotter en koortsig. Vannacht kon ik niet slapen omdat mijn neus bleef lopen, het is nu ook hele maal kapot en geirriteerd, jippie! als ik vandaag niet opknap dan ga ik morgen naar de doc.

Balen Luna dat je ongi bent geworden, hopelijk meer succes in de volgende ronde. Gwen... nog een paar dagen, kun je het volhouden om nog niet te testen?
Jet, fijn dat je donderdag al terecht kan, en dat zij het toch positief inzien. Wie weet ben je echt al een maand verder. gaan ze ook een echo doen? Als het zo kort is kunnen ze ws geen hartje zien, maar alleen een vruchtzakje, maar als je stiekem toch al verder bent, dan natuurlijk wel! Ik duim voor je dat alles goed mag gaan!

Verder heb ik wel alles gelezen, maar mijn hoofd is echt een zeef op het moment. Stond zaterdag in de supermarkt, ja je moet toch wat in huis hebben, en had eigenlijk geen idee wat te halen. Moest maar vertrouwen op wat Dennis in de kar mikte, met als gevolg dat er weinig gezonds maar teveel lekkers in huis is. Denk dat ik vanmiddag nog even ga, want de ijsjes en de vla die ik voor  mijn arme keeltje had gekocht zijn al op.

Dit hele verhaal heeft weinig met zwanger zijn/worden te maken, maar ik ben even uit bed, en je moet toch wat. Als ik jullie verveel... sorry

even on-topic dan, ben blij dat mijn ventje regelmatig laat weten dat hij er nog is, ik voel hem nu best vaak, en als je ziek bent is dat tenminste een lichtpuntje!

laterrrr Brigitte

Jet, dat is vervelend, hoop dat er niks aan de hand is. Sterkte

Luna, jammer dat je naar de volgende ronde moet.

Gwen en Bambam. Spannend, nog even geduld

Gisteren op mijn werk vroeg een collega hoe het was. Ik had haar na mijn miskraam niet meer gesproken dus dat wist ze nog niet. Ze is van een andere groep maar meestal gaan de nieuwtjes snel rond. Was wel heel raar om van de miskraam te vertellen. Heb niet verteld dat ik weer zwanger ben. Dat weet maar een enkeling. Ze vroegen wel of ik de oorzaak wist en of ikal  weer zwanger mocht worden. Ze moesten eens weten.

Als ze met de echo iets bijzonders ontdekken wil ik het wel graag weten omdat ik dan geen risico's wil nemen en in het ziekenhuis ga bevallen. Anders wil ik thuis.   Ik kies niet voor een abortus of het moet gevaarlijk  zijn voor mijn   eigen leven.

Hoi meiden,

Het blijft nog wel spannend , Jet, maar hopelijk ben je a.s.donderdag helemaal gerustgesteld. Het is toch ook wel een goed teken dat je je nog erg zwanger voelt? En al een buikje.....leuk! Ik had tijdens mijn zwangerschap met tien weken ook  een aantal dagen bruin/beetje bloedverlis, je schrikt er toch van he. Het kan nog gewoon een late reactie zijn op de innesteling. Als ze donderdag al een hartje horen weet je in ieder geval zeker dat je verder bent.

Bries, wel lekker dat je mannetje slechte dingen in huis haalt, mjammie!!!!!
En mij verveel je niet hoor met wat achtergrondinfo, ik vind dat juist wel leuk om te lezen. Leuk he, dat je je kindje zo goed voelt trappelen!

Luna, jammer hoor dat je toch gelijk had! Wel fijn dat je een korte cyclus hebt, anders duurt het helemaal zo lang he? Nou, op naar de volgende vruchtbare ronde dan maar. Misschien volg ik je over een paar dagen weer.
Ik weet het bij mij echt niet hoor, wel behoorlijk veel slijm, da's dus gunstig, maar laatst na het vrijen toch weer wat bloed.....mmmmmm, gevoelige borsten zeggen mij ook niet zo veel meer en de misselijkheid waar ik een heeeeel klein beetje last van had een dag of vijf geleden is weer helemaal over. Wel nog steeds krampjes, heb ik anders nooit al een week van te voren.
Nou ja, woensdag  is mijn nod, en ik kan er wel zo'n beetje de klok op gelijk zetten dus het is al weer bijna zo ver. Ik probeer me er maar niet te veel op te verheugen dat ik zwanger ben.

Bambam, voel je nog helemaal niets, ook geen hoofdpijn of zo? Hopelijk straks dan al een positieve test!

Wlihelmin, knap dat je het nog zo goed geheim kunt houden, of vond je de reacties vervelend/moeilijk nadat je een mk. had gekregen?
Voel je je al weer fitter?

Hoe is het met de rest?
Liefs Gwen

Hm Gwen nog 2 dagen volhouden, ik hoop het zo voor je.
Jet voor jou heel veel sterkte en geduld tot donderdag, maar meestal voel je aan je eigen lichaam wel of het ok is of niet en is je gevoel belangrijker dan je verstand!!
en nee hoor ik vind het ook niet saai de achtergrondpraatjes , dat maakt je een beetje meer een persoonlijkheid (en is goed voor het beeld wat je van iemand maakt)
Wilhelmin leuk hoor dat het goed gaat en zeker als je de periode voorbij bent van de verleden miskraam
Hier is niets nieuws , te melden alles gaat zijn gangetje

groetjes Maaike

Hoi Allemaal,

Vanmorgen heb ik een test gedaan en die was helaas negatief... Ik had nog een beetje hoop dat het misschien nog te vroeg zou zijn,maar op het werk zette de ongesteldheid ook door. Jammer hoor!   Dus op naar de derde ronde. Ik had echt een beetje hoop gekregen. De hele dag blijft het een beetje op de achtergrond in je hoofd hangen dat je niet zwanger bent. Soms denk ik dat ik er te veel mee bezig ben. Ik vind het moeilijk er niet de hele tijd over te denken, in de agenda de uitgerekende datum en het verlof uit te rekenen e.d. Wat doen jullie als de NOD nadert, ook van dat soort dingen?
Groetjes..

Terug
Bovenaan