35+ klussers 2

hallo allemaal,

sorry tijdje niets van me gehoord... druk en nog steeds niet erg lekker en nog steeds af en toe mega moe. maar t gaat wel al beter dan een aantal weken geleden.

gisteren de uitslag gekregen van mn bloedonderzoek en de nekplooi meting gedaan. ( de combinatietest). viel erg positief uit. ik had wel voor mezelf besloten dat als er een hoog  risico was op het syndroom van down, dat ik de vlokkentest zou laten doen over twee weken, maar met deze uitslag hoeft dat niet. ik zou meer risico hebben op een miskraam met de vlokkentest dan met deze uitslag op een kindje met het syndroom van down. dat is dus een erg goed bericht.
 voor degene onder ons die wat vragen hadden hierover: deze test wordt je altijd aangeboden, maar vanaf je 36e of als je een medische indicatie hebt hoef je hem niet zelf te betalen, als je jonger bent dan 36 wel.

ik zit nu op 13 weken en we hebben het gisteravond een paar vrienden en familie leden verteld, de reacties waren natuurlijk erg verbaasd maar wel enthousiast! deze week vertel ik het ook mn collegas, dan snappen ze ook waarom ik er zo vaak niet ben en halve dagen werk.

mn uitgerekende datum is bijgesteld van 12 september naar 7 september. deze laatste datum houden we nu ook aan.

zo, van mijn kant weer een update.. van jullie kant was er ook behoorlijk wat te lezen! ik lees helaas niet elke dag, dat gaat niet lukken, maar ik probeer t wel bij te houden..

iedereen heel veel succes en ik blijf nog steeds duimen voor iedereen!!

liefs paulien

He Pauline, gefeliciteerd met de goede uitslag! Dan valt er toch een weer wat spanning weg he. Nu kun je het lekker iedereeen vertellen en nog meer gaan genieten.
Waarschijnlijk ga je je nu ook snel beter voelen en minder moe.

Bij mij nog steeds hetzelfde, vanmiddag naar de huisarst geweest. Stond eerst al om half8 bij het inloopspreekuur van mijn eigen ha, is hij op vakantie, dus kon vanmiddag bij een vervanger terecht.
Vraagt ze: en wat verwacht je nu eigenlijk? Het duurt nog maar sinds vrijdag, het kan wel 3 weken duren. En bedankt he! Heb wel 2 neussprays gekregen, zodat ik niet weer verslaafd raak aan de neusspray van de drogist (heb ik al eens gehad). Ik heb ook last van allergie daar krijg ik dan ook en spray voor, maar deze werd zo weinig voorgeschreven die had de apotheek niet eens in voorraad, moet ik dus morgen halen. Nou ja, als de verhoging maar weg is, en ik van die loopneus verlost ben, dan ben ik wel weer boven jan!

Met de beeb gaat ook alles goed denk ik, ik voel hem meerdere keren per dag, en we hebben gister eindelijk een naam bedacht! We konden het nooit eens worden, en hadden daardoor er nooit echt serieus over gesproken. En nu waren we er eigenlijk heel snel uit!

gr Brigitte

Gefeliciteerd Paulien! Fijn dat je geen tests meer hoeft te doen, dat is een hele geruststelling zeker. Nu zal je ook wel weer wat fitter worden, de ergste eerste periode is nu voorbij.

Bries, vervelend dat je nog niet helemaal opgeknapt bent, het heerst wel enorm zeg! Het valt me mee dat de griep mij bespaard is- afkloppen!,  heel veel mensen  om me heen hebben  er last van. Leuk dat jullie de naam al weten, nu maar hopen dat je 'm niet verklapt!

Sandy, waar zit jij nu in je cyclus?

Wietske, al uitgeklust? Ik hoop echt voor je dat het gelukt is!

Luna, al over de teleurstelling van deze maand heen? Ik word meestal na een paar dagen verdrietig.
Bambam, balen he dat het deze maand ook voor jou niet gelukt is! Wij weten er jammer genoeg alles van. Ik had noooooit verwacht dat we er minimaal negen maanden over zouden doen. Nou ja, alles heeft een reden denk ik maar.

Ik weet nog niet zo heel veel, maar ik heb al weer chocola gekocht.....en vandaag maar een keer hoeven plassen op mijn werk, dus dat is ook niet zo'n goed teken toch? Bovendien zijn alle vage kwaaltjes die ik even dacht te voelen weer als sneeuw voor de zon verdwenen, dus ik ga er maar van uit dat ik morgen gewoon ongesteld word. Helaas.

Jet, voor jou nog spannend? Nog twee nachtjes slapen.....hopelijk weet je dan meer en is alles goed!
Liefs Gwen

Hey meiden,

Daar ben ik weer!!! Had het erg druk gehad de afgelopen dagen en nog pfffffffff!!!
Maar goed ons dochertje is jarig geweest afgelopen zondag dat was 2 maart erg leuk allemaal, maar ook erg druk voor der geweest!!! Maar ze heeft enorm genoten van al die aandacht!! Had bumbaslingers opgehangen en balonnen ze wist niet wat ze zag die schat!!! Maandag bij KDV haar feestje gevierd was ook erg leuk geweest, daar kon ik maar net mijn traantjes binnen houden!!! Ze was ook erg vrolijk daar en ze swingde mee op de liedjes zo grappig om te zien allemaal!!! Sinds vorige week woensdag kan ze ineens staan en das erg grappig om te zien had het noggeens door was ff wat aan het lezen en toen hoorde ik haha,dadada en ik keek en ze was zo trots van kijk mam wat ik kan!!! En ze lachte zich kapot erom, ja wordt echt grappig nu je merkt echt dat het contact nu steeds directer wordt!!! Het is genieten nu!!!

Zag dat er   een aantal meiden in spannig zaten ik hoop dat het gelukt is voor jullie allemaal!!!

Gwen, Jeetje klinkt niet meer zo positief maar ja zolang je niet de RD hebt kan het nog altijd ga duimen!!!

Angel, Veel succes morgen met je echo en bloeduitslag laat je het nog weten!!!

Bries beterschap hopelijk knap je snel weer op!!!

Wietske en hoe is het bij jouw???

Pauline gefeliciteerd met de goede uitslag en lekker dat je nu echt het nieuws kunt gaan vertellen!!!

Luna balen dat de RD op bezoek zijn maar hoop dat je volgende maand meer geluk hebt!!!

Heb zelf de 11 maart mijn NOD als we van 28 dgn uitgaan dan hé!!!
Wacht het af!!!!

Meiden succes met alles en als ik iemand vergeten ben sorry!!!

Liefs Sandy

Hey meiden,

Daar ben ik weer!!! Had het erg druk gehad de afgelopen dagen en nog pfffffffff!!!
Maar goed ons dochertje is jarig geweest afgelopen zondag dat was 2 maart erg leuk allemaal, maar ook erg druk voor der geweest!!! Maar ze heeft enorm genoten van al die aandacht!! Had bumbaslingers opgehangen en balonnen ze wist niet wat ze zag die schat!!! Maandag bij KDV haar feestje gevierd was ook erg leuk geweest, daar kon ik maar net mijn traantjes binnen houden!!! Ze was ook erg vrolijk daar en ze swingde mee op de liedjes zo grappig om te zien allemaal!!! Sinds vorige week woensdag kan ze ineens staan en das erg grappig om te zien had het noggeens door was ff wat aan het lezen en toen hoorde ik haha,dadada en ik keek en ze was zo trots van kijk mam wat ik kan!!! En ze lachte zich kapot erom, ja wordt echt grappig nu je merkt echt dat het contact nu steeds directer wordt!!! Het is genieten nu!!!

Zag dat er   een aantal meiden in spannig zaten ik hoop dat het gelukt is voor jullie allemaal!!!

Gwen, Jeetje klinkt niet meer zo positief maar ja zolang je niet de RD hebt kan het nog altijd ga duimen!!!

Pauline gefeliciteerd met de goede uitslag en lekker dat je nu echt het nieuws kunt gaan vertellen!!!

Luna balen dat de RD op bezoek zijn maar hoop dat je volgende maand meer geluk hebt!!!

Wacht het af!!!!

Liefs Sandy

Hey meiden,

Wacht het af!!!!

Liefs Sandy

Hihi Sandy, iets te ongeduldig geweest? Ik had het net ook, twee keer mijn berichtje verstuurd, nou ja what te heck....
Leuk he, die eerste verjaardag van je kind! Straks gaat ze lopen en praten, dan krijg je nog meer contact. Ik geniet iedere dag van het praten met Aron. De vragen die hij stelt kan ik soms al niet meer helemaal beantoorden...pfff. Hij vroeg laatst in de auto hoe het komt dat we op de zijkant of onderkant van de aarde rijden en niet van de aarde wegvallen en hoe het komt dat een vliegtuig ook weer op de aarde terechtkomt ook als ie op zijn kop in de lucht vliegt. Toen ik probeerde uit te leggen dat zwaartekracht als een magneet werkt, vroeg hij hoe wij die magneet in de aarde gestopt hebben en -na nog wat antwoorden van mij- hoe de aarde ontstaan is....ja, belangrijk om te weten als je vijfenhalf (vandaag trouwens!) bent he? ik weet alleen dat ik veel ouder was toen ik daar over na ging denken. Nou ja, kortom een hele andere fase dus, en toen Aron zo klein was dacht ik dat het helemaal niet zo leuk was als hij groter zou zijn, het gaat zoooo hard, maar ieder fase is even leuk, en weer heel verschillend. Nou, wat een bla bla, ik lijk wel een ouwe taart, sorry hoor, liet me even gaan! Weer een heel verhaal geworden met een heleboel gezwets, heb ik jullie toch weer wat te lezen gegeven, haha!

Terug
Bovenaan