35+ klussers 2

Hey Gwen,

Haha staat me dus nog heel wat te wachten!!! Maar wel grappig dat ze zo'n vragen gaan stellen ja ze zien dat gewoon zo haha!!! En je hebt gelijk iedere leeftijd heeft wat en tuurlijk schrijf je graag over je kind doe ik ook!!! Vindt het wel leuk om te lezen en hoe is het bij jouw al RD op bezoek???

Liefs Sandy

Hallo hallo, is er iemand?
Ik zit nog te wachten.......zou het dan alsnog spannend worden? Ik voel helemaal niets. Eet alleen de hele dag door, maar dat heb ik wel vaker

Nog iemand iets meegemaakt?Kan iemand mijn wachttijd verkorten met een leuk verhaaltje, hihi
Liefs gwen

Hoi, hier is iemand!!!

en ik wacht ook in spanning hoor! wanneer ga je testen? geen RD is goed bericht toch.
en die zak paaseitjes opeten kan van alles betekenen; zwanger, ongi, of gewoon lekker  

ik duim voor je!!!

Oh, eh... je wou ook nog een leuk verhaaltje.....

Pff ik maak niet zoveel mee op t moment. zo tussen de bank en het bed zijn niet veel avonturen te beleven. Ben vanmiddag op gebleven, heb geen koorts meer, dus da's beter!
Als ik morgen nog verder opknap dan ga ik vrijdag weer werken.

t zonnetje schijnt lekker zo te zien, ben alleen nog niet buiten geweest. Oh ja toch, even snel op en neer na de apotheek.  
Heb geen zin in koken, dus ga wokken: zo klaar. Dennis sms-te net dat ie in de Metro zat, dus zal over een half uurtje wel hier zijn.

nou, er is vast wel iemand anders die wat leuks te melden heeft om Gwen bezig te houden....
en ik kan ook wel wat afleiding gebruiken, dus kom maar op!

Hoi meiden,

Gwen, spannend meid!!!! Ik hoop zo voor je dat het raak is, dat heb je  echt wel verdiend hoor na 9 maanden....en het is maart...dus wie weet!

Luna, balen je ongesteld bent geworden.

Brigitte, balen dat je ziek bent, niet fijn. Tja...uitzieken is het enige wat helpt.

Sandy, fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad van je dochter, alweer  1 jaar.

De rest weet ik eigenlijk niet meer wat ze geschreven hebben...sorry...

Wij hebben vandaag de 20-weken echo gehad, eerst 40 minuten moeten wachten..pff..gelukkig had ik m'n dochter bij m'n schoonmoeder gebracht, anders had het veel te lang geduurd voor haar.
Ze heeft echt alles uitgebreid bekeken en het zag het allemaal prima, het kindje was op haar/zijn duim aan het zuigen...zo lief en schattig.
Daarna nog even de gync. gesproken over een eventuele vroeggeboorte omdat ik vorige keer zo vroeg bevallen ben, maar ja, daar kunnen ze echt niks zinnigs over zeggen. Ik heb wel wat meer kans, maar het kan ook zo zijn dat ik op tijd ga bevallen. We zullen zien!
Over 10 weken krijg ik weer een echo, omdat m'n placenta vrij laag lag, dan gaan ze checken hoe die dat ligt.

Gwen, ik duim heeeeeel hard!!!

Groetjes,
Angel

Angel, wat fijn dat alles er goed uit zag. Wat gaat het snel he, alweer 20 weken, ik ben vandaag precies 24 weken, de tijd vliegt.
Die placenta kan nog wel omhoog komen toch?

Hoi Brigitte,

Ja, ze stelde me ook gelijk gerust hoor, kans is heel groot dat placenta nog omhoog gaat met de groei van het kindje mee.
Ja, de tijd gaat echt hard, jij alweer 24 weken!! Voel jij je verder goed buiten je griep om?

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan