35+ klussers 2

he Jet en Wilhelmin, wat vreselijk allemaal, en Jet voel zo goed met je mee zo heb ik 9 jaar geleden ook gezeten (heb overigens nog steeds de   pos zw test) en weet dat je dan een brok ellende en hormonen bent, maar juist het huilen en toegeven aan je verdriet zal je helpen er mee te leren omgaan, Wilhelmin heel veel sterkte morgen ik hoop en duim voor je dat het nog oke is. ben er helemaal down van vind het bijna egoistisch dat ik hier zit te hopen zwanger te zijn. nou hou er voor vandaag me op moet deze info maar even laten bezinken , meiden heel veel sterkte spreek jullie

Jet, een dikke knuffel van mij. Wat een verdriet zullen jullie hebben, ik schrok heel erg toen ik je bericht las.

En Wilhelmin, veel sterkte vandaag, ik hoop zo voor je dat het deze keer wél goed nieuws is!

Terwijl ik dit schrijf voel ik onze kleine uk in mijn buik bewegen en besef ik eens te meer hoe gezegend ik ben.  Wij hebben lang moeten wachten op dit wonder, maar het verdriet van een miskraam is ons bespaard gebleven.

x brigitte

Hallo,

Jet, wat ontzettend naar voor je. Ik kan me goed voorstellen dat het emotioneel heel heftig is. Eerst al die spanning en nu deze slechte uitkomst. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je je snel weer wat beter zult voelen.

Wilhelmin, ik hoop voor je dat het meevalt en dat het deze keer allemaal goed zit, heel veel sterkte vandaag. Laat je ons gauw weten hoe het met je is?

Ikke gefeliciteerd met je positieve uitslag! Kun je nu echt gaan genieten en dromen van de toekomst met een gezond kindje? het lijkt me fantastisch.

Wij gaan dus morgenochtend naar de huisarts, ik vind het heel spannend, maar ben ook opgelucht omdat we eindelijk die stap gezet hebben en er nu iets gebeurd.

Alle andere meiden, groetjes
Wietske

Wietske, hoop dat jullie een goed gesprek hebben bij de huisarts.

Jet, nogmaals sterkte. Ook nu je gaat lezen dat bij mij de echo wel goed was.

We hadden de zelfde vrouw en ze heeft ivm de klachten uitgebreid gekeken. Alles goed. Ben 11 weken en 5 dagen. Dat is 4 meer dan we dachten. Helemaal opgelucht.
Had er vanmorgen ineens alle vertrouwen in en heb gelijk iets lekkers voor bij de koffie gekocht.

He Jet, wat erg voor jullie! Eerst al zo lang in spanning gezeten en nu dit slechte nieuws!
Ik wens je heel veel sterkte en een dikke knuf van mij.

Wilhelmin, ik kan me voorstellen dat jij ook helemaal in de zenuwen zit! Toch kan het allemaal nog helemaal goed zijn toch? Ik wens jouw ook veel sterkte morgen, hou je taai!

Eerlijk gezegd ben ik me sinds ik op het forum zit veel bewuster geworden dat een miskraam erg vaak voor komt, en durf ik al bijna niet meer zwanger te raken. In ieder geval als het zo ver is denk ik dat ik veel gematigder blij ben.
Soms heb ik er ook niet zo'n zin meer in en geef ik de moed bijna op. Had nooit verwacht dat het allemaal zo lang zou duren.
Wietske, laat je morgen nog even weten wat de arts bij jullie  gaat doen?
Nou, ik heb verder geen leuks te melden, ga even heel hard voor jullie duimen, dat alles nog snel goed komt....
Liefs Gwen

Mede door de hormonen huil ik super makkelijk, ik hou het ook echt niet op, laat het lekker gaan, die tranen moeten er ook uit.

Dinsdag weer controle, dus ben nu al bezig met vragen op papier te zetten met alles wat we nu willen weten. Mijn man gaat dan ook weer mee dus kunnen we samen alles vragen en als er dan nog wat langs me heen gaat dan heeft hij het tenminste gehoord.

Maaike: egoistisch ben je zeker niet hoor, ik hoop ook dat jullie allemaal zwanger worden en dat dit soort ellende jullie bespaard zal blijven.

Brigitte: geniet van dat gezwem in je buik, dat is zo'n speciaal gevoel om je eigen ukkie in je buik te voelen.

Wilhelmin: geweldig nieuws dat de echo goed was!! Wat een opluchting!! Geniet ervan!! Gefeliciteerd.

Groetjes Jet

Terug
Bovenaan