35+ klussers 2

Hoi,

Ik denk dat ik wel geschrokken zou zijn van een kans van 1:200. Alles daar beneden is een verhoogd risico volgend de geleerden.

Maar op basis van mijn leeftijd (38) zou het 1:123 zijn, toen ze ook de bloed uitslagen in de koker gooiden was de kans bij mij 1:2480 (of zo iets), dus mijn bloedwaarden moeten wel goed geweest zijn neem ik maar aan, want die 1:123 haalt het toch behoorlijk naar beneden.

Wie gaan er dit weekend allemaal klussen voor een baby?? Wij wel in ieder geval, het laminaat moet nu echt gelegd worden  
over een paar weekjes komen de meubeltjes dus dan moet het wel af zijn natuurlijk!
Dus morgen klussen en maandag werken, heerlijk de paasdrukte in!

Iedereen fijn weekend!!  
Brigitte

He Gwen, ik heb nooit een donker streepje bij de ovu tests, terwijl ik wel een gewone eisprong heb vlgs bloedprikken en echo dus weet het niet,
vraagje! Ook moest ik van de gynacoloog een temp lijst bijhouden nou had ik keurig wat hoger na de eisprong en sinds vandaag istie weer laag dus denk ind niet zwanger voel me ook niet zwanger maar is dat niet wat vroeg moet nl dond pas ongi worden .
of zou het een foutje zijn? en door de koude nacht komen?
wie heeft er ervaring mee?
en ik moest dikke 4 weken wachten voordat je bij de gyn terecht kon, maar dan ben je ook echt aan de beurt en gaat het ond naar ond en wordt er zo goed mogelijk afgesproken zodat je zo min mogelijk tijdsverlies hebt, tenminste bij mij   en dat is ook een speciale vruchtbaarheidspoli
nou allemaal lekkere pasen en tot snel

Hoi Maaike,

Hoeveel is je temp lager geworden? Bij mij kan het soms 0,2 zakken en dan de dag erna weer stijgen, dit is bij mij altijd in de laatste paar dagen voor de nod, als ik niet zwanger ben tenminste. Dit is bij mij he, hoeft helemaal niet hetzelfde voor jou te zijn. Want als ik tempstaatjes van andere meiden zie, zakken die veel vaker dan die van mij. Daar zie je echt van die pieken en  dalen, dat heb ik zelf nooit.

Ik hoop niet voor je dat het een voorbode is van ongi, want dat zou wel erg vroeg zijn. Ik heb gelezen dat je luteale fase (fase na de eisprong) minimaal 10 dagen moet zijn, wil er een innesteling kunnen plaatsvinden.

Bij mij is het trouwens zo, dat als de temp veel zakt dat ik een paar uur daarna meteen ongi ben.

Ik hoop dat je temp morgen weer stijgt.

xx Luna

Hoi,

Hey Brigitte, wij gaan dit weekend ook klussen voor een baby, maar niet zoals jij bedoelt! .
Ik verwacht 2e paasdag een ei, maar heb voor de zekerheid toch maar weer ovulatietests besteld om echt op het juiste moment met scherp te kunnen schieten. Mijn man stelt sommige vervelende klusjes weleens wat lang uit, maar als het om dit klusje gaat is hij altijd direkt bereid om aan 't werk te gaan!  De lieverd.

Maaike, bedankt voor de info, 4 weken is nog te overzien, kunnen we nog 2 pogingen doen in de hoop dat de gyneacoloog dan niet meer nodig is! Hoeveel rondes hebben jullie geprobeerd zwanger te worden voordat je medische hulp zocht?

Bij mij is het net als bij luna ook zo dat wanneer mijn temperatuur daalt met 0,3 graden of meer, ik dan binnen een paar uur ongesteld wordt. Ik heb tussendoor ook weleens een stijging of daling van 0,2 - 0,3 als ik het erg druk heb gehad of het koud heb, of een verkoudheidje of zo.

Groetjes, Wietske

Haha, Wietske, wat doe je nog hier op t internet, klussen moet je!!!
Je hoort best vaak dat wanneer een stel eindelijk de stap naar de arts gezet heeft het toch opeens zomaar lukt. Dus waarom bij jullie niet?
Fijn dat je mannetje deze klus wel prioriteit wil geven , veel plezier!! :)

Hoi meiden,

Ja Wietske, veel succes deze dagen!

ik heb een enorme opruimwoede gehad, het was een zooitje in huis geworden toen we met z'n drieen de griep hadden. En ook  lag alle administratie voor de belasting op tafel uitgestald. dat is nu weer gedaan (altijd weer schrikken hoeveel er weer naar de belasting verdwijnt, maar dat terzijde...) dus maar eens heel grondig opgeruimd. Lekker hoor, alles heeft weer zijn plek (ik mocht zo waar speelgoed wegdoen van Aron, normaal doe ik dat altijd vrij stiekem!)  dus er is ook direkt weer rust in mijn hoofd. Ik denk dat iedereen dat wel herkent. Rommel in je huis werkt door in je gemoedstoestand. Nou weer genoeg  Oprah-bla-bla voor vandaag!

DE LENTE MAG VAN MIJ BEGINNEN!!!!!!!!!!!

Liefs Gwen

wat nou lente... het sneeuwt!
Dikke witte vlokken, ze blijven niet liggen, maar toch een vreemd gezicht. 1e paasdag en t sneeuwt...

Jut en Jul aan het laminaat leggen.....

Wij hebben even kluspauze, want het ging na een flitsende start opeens niet meer goed. We hebben 2 planken verzaagd, door mijn onoplettendheid en mijn knieen doen zo'n zeer, kan niet meer op mijn knieen liggen. Tot overmaat van ramp sla ik ook nog eens met de hamer op mijn duim. Ik moest zo vreselijk lachen omdat ik zo dom deed, maar daarna kwam ook de pijn en moest ik ook huilen. Daar zat ik dus, met de slappe lach op de grond te janken!

We drinken ff wat en gaan zo verder. We zijn al wel over de helft hoor, dus wat er ook gebeurt, het komt af vandaag! Gelukkig hebben we voldoende laminaat in huis, maar als we ons blijven verzagen komt er wel een keer een eind aan he. Ook aan ons goede humeur, dus straks met goede moed verder!

he, het zonnetje komt er opeens ook weer door!

Terug
Bovenaan