35+ klussers 2

Hoi allemaal,

Wilhelmin, gefeliciteerd dat het allemaal goed is, ga lekker genieten.

Gwen, ik heb ook af en toe de neiging om de moed te verliezen en het maar te laten zitten, maar dat duurt altijd maar kort. Als ik mijn kleine nichtje van 2 weer een dagje heb gezien ga ik er weer helemaal voor!

We zijn vanochtend bij de huisarts geweest, verliep precies zoals we dachten. Kort gesprekje, de situatie uitgelegd en direkt een verwijsbrief gekregen voor de gyneacoloog. Dus nu daar maar eens mee bellen om een afspraak te maken en dan gaat het verhaal wel verder.

Groetjes Wietske

Hoi allemaal,

Weet iemand hoe het zit met het tweede streepje op de ovulatietest na de eisprong? Wordt ie langzaam weer lichter of is ie direct heel licht of weg na je ei?
Ik vermoed dat ik hem gisteren had (eergisteren een redelijk donkere streep), dus maar even funktioneel gezellig gemaakt, hihi!
Nu maar weer hopen he.

Hopelijk gaat het snel weer een beetje beter, Jet. En tel je straks gewoon net zo snel weer aan. Lekker even rustig aan doen en gooi alle emoties er maar uit. Fijn dat je man mee gaat naar de gyn. Sterkte nogmaals.

Tot snel weer,
liefs Gwen

He meiden, ben ik weer. We zijn lekker een midweekje naar Belgie geweest. Thijmen wilde er wel blijven wonen. We hebben het echt heerlijk gehad met goed weer. En toen we vandaag thuis kwamen, waren we nog maar net binnen of het begon te sneeuwen!

Hoe is het met jullie allemaal??? Wat kan er in zo'n weekje een hoop gebeuren zeg.

Want lieve Jet, meid wat lees ik nu toch allemaal? Lieve schat, ik weet zo goed hoe jij je nu moet voelen. Wat afschuwelijk voor jullie. Het is niet niks, dus huil jij maar lekker meid, dat lucht op. Een hele dikke cyber  voor jou!

En dan Wilhelmin... jeetje meid dat was schrikken voor jou. Gelukkig is het goed afgelopen en kun je weer doorgaan met genieten.

Wietske, wat goed meid! Eindelijk zit er beweging in voor je. Heb je al een afspraak gemaakt met de gyn? Lekker een eitje tikken met pasen hihihi...

Gwen, jij ook lekker geklust hahaha!!! Bij mij is na de vette ovustreep de volgende dag een  iets lichter streepje, en de dag daarna is ie bijna helemaal verdwenen. Ik heb trouwens hetzelfde als jij hoor. We zijn toch allemaal wat ouder en dan wil je gewoon snel en wel NU zwanger worden. Je zit er toch op te wachten he?

Maaike, nog 5 dagen tot je nod. Voel je al wat?? Ik ben 3 jaar geleden een keer naar een acupuncturist geweest, maar eigenlijk heb je wat meer behandelingen nodig om tot een resultaat te komen. Bij mij heeft het wel wat geholpen (was tegen stress) maar het kan ook tussen mijn oren hebben gezeten (soort placebo-effect). Ik heb het er al wel met mijn mannetje over gehad om naar een acupunturist te gaan om te helpen zwanger te worden, maar durf niet zo goed.

Ikke wat een goed nieuws! En je voelt je ook weer beter, las ik. Nu kan het GROTE genieten gaan beginnen!!

Liefs allemaal!
Luna

Jet, wat ontzettend rot joh. Hopelijk is dinsdag alles gewoon in orde en kan je vol goede moed aan de nieuwe ronde beginnen. Als ik dat zo lees, komt mijn miskraam van afgelopen mei ook weer boven, maar ja, na 12 rondes was ik toch weer zwanger. Hopelijk duurt het bij jou niet zo lang. Heel veel sterkte de komende tijd!!!

Wilhelmin, gelukkig is het bij jou allemaal goed, want je gunt iedereen het beste en een miskraam is gewoon niet fijn. Lekker, dat je ook al bijna 12 weken bent, kan je lekker gaan genieten.

Iedereen verder prettige paasdagen!

Ikke

Hoi,

Daar ben ik weer, mijn man is z'n oudste dochter van de trein aan 't halen met haar vriend. De jongste wordt zondag 18 en hij wil (gelukkig) toch ook net zo graag nog een keertje met een kleintje (of 2) overnieuw beginnen. Zat bij de dokter heel trots te vertellen dat hij niet rookt, niet drinkt, gezond eet, niet naar de sauna gaat, veel sport  en dat het technisch met het zaadapparaat nog allemaal zo goed werkt als toen hij 20 was! stoer he? Ik was wel trots op hem.
Volgens onze huisarts is de kans vrij groot dat met mij alles in orde is omdat ik een regelmatige cyclus heb. Ik ben daar nog niet zo zeker van, er kan toch ook iets anders mis zijn??? wie heeft daar ideeën over??

Natuurlijk heb ik direkt gebeld naar de gyneacoloog, maar er was niemand aanwezig voor het maken van afspraken i.v.m. goede vrijdag. Dus dat wordt dinsdag pas. Iemand een idee hoe lang het dan duurt voor we er terecht kunnen? is er een wachtlijst of zoiets?
Met pasen gaan wij in ieder geval een eitje zoeken!!!
Wie weet, misschien lukt het ons zelf nog wel.

Ikke, dat jij na 12 rondes toch nog weer zomaar zwanger werd geeft me wel een beetje hoop!

Gwen, bij mij is op de ovutest de dag erna ook altijd nog een 2e streep te zien, wel wat minder duidelijk dan de controlestreep, nog een dag later nog een hele vage 2e streep en dan istie weg.

Ik had ze een beetje ongeduldig en gefrustreerd aan de kant gegooid, maar vind eigenlijk dat ik wat te vroeg de moed opgeef na 8 rondes. Heb dus maar weer een setje besteld om gericht te kunnen vrijen.

Jet, hoe gaat het nu met je? Ben je nog erg verdrietig of kun je alweer een beetje vooruit kijken? Ik zal ook denk ik pas echt blij zwanger kunnen zijn als de eerste 12 weken voorbij zijn. Aan de andere kant weet je dan natuurlijk wel zeker dat je in ieder geval zwanger kunt worden, daar zou ik ook wel blij mee zijn. Sterkte!!

Allemaal een prettige pasen en groetjes
Wietske

Hoi meiden,

FF niet geweest hier en wat is er veel gebeurt met jullie!!!

Jet, Wat vreselijk nieuws meis oh wat jammer!!! Snap dat je flink moet huilen das ook heel normaal hoor het is niet niks om zoiets mee temaken!!!! Je wordt zomaar van je mooie droom  ontnomen en ineens is alles weg das zoiets vreemds en heeft erg veel impact ook voor je mannetje hoor!!! Wil je heel veel sterkte wensen geef het de tijd!!!

Wihelmin, gelukkig had jij beter nieuws hoe rot ook voor Jet, das wel fijn zo'n goede echo terwijl jezelf ook al ging twijffelen. Ben blij dat alles goed was voor je en een fijne zwangerschap nog!!!!

Gwen, Jeetje een longontsteking das ook wat hoop dat je al wat bent opgeknapt??
En hoe is het nu met cyclus??? Weet het niet meer heb zoveel gelezen sorry!!! Nou in ieder geval succes en wie weet lukt het deze maand gewoon voor jullie!!!

Wietske, Goh das een hele stap zo naar de doktor geweest, jammer dat je niet gelijk een afspraak kon maken met de gynecoloog!! Wens je hoe dan ook heel veel succes met deze volgende stap!!! Wie weet is het niet nodig!!! Maar goed soms moet de natuur gewoon een beetje geholpen worden!!! Succes meid!!!

Bries, fijn dat alles zo goed met je gaat, tuurlijk blijft die vermoeiheid een rol spelen, maar ja je bent ook zwanger en dat hoort er een beetje bij!!!

Luna, Fijn dat jullie zo genoten hebben das helemaal lekker na zo'n rottijd ff bijtanken!!!

Verders hebben wij het hier zo druk gehad met ons huwelijk en ik moest de afgelopentijd ook erg veel werken dus weinig kunnen forummen!!! Maar heb vorige week zaterdag de jurk bestelt en ik moet zeggen hij is geweldig haha!!! Jullie hadden ook nog gevraagt waarom we het zwanger worden weer hebben uitgesteld tot mei juni!!! Het is nu zo'n drukke periode Jessica is nu ook heel ondernemend en wil ook der aandacht en ik vindt het ook prettiger als het mocht lukken niet te ver zwanger te zijn als we gaan trouwen!!! Dus stellen we het ff uit tuurlijk blijf ik gewoon hier wel kijken hoe het allemaal met jullie gaat!!! Ben nu ook 1 weekje vrij heerlijk!!!!
Allemaal hele fijne paasdagen en tot snel weer eens !!

Liefs Sandy

Hallo!

Gezellig dat er weer veel geschreven is. Hoop dat ik alles onthouden heb van iedereen....

Sandy, leuk dat je een mooie jurk hebt gevonden, nu zijn jullie echt een heel eind met de voorbereidingen he?

Luna, lekker even er uit geweest, daar ben ik eigenlijk ook wel aan toe. Heeeel ver weg met veel zon, wat een crisisweer is het hier zeg, pfff...

Wietske, lijkt me toch best  een vreemd idee dat jouw man al volwassen dochters heeft, heb je daar in het begin erg aan moeten wennen?
Jouw cyclus is net als de mijne erg regelmatig, maar ik voel dat ook wat jij hebt, ik  denk dat ik van mijn stoel val als ik echt  zwanger  ben! Maar hopelijk heeft de ha. gelijk en is er niets aan de hand, moeten we gewoon nog maar even(!) geduld blijven hebben. Ik hoop dat de gyn snel tijd voor jullie heeft na de paasdagen!

Jet, hoe gaat het met je?

Maaike, waar zit jij ook al weer in je cyclus? Had je al uitslag van de samenlevingstest enzo?

Ik zal vandaag nog eens een testje doen, en dan weet ik zeker dat de klus geklaard is voor deze maand, haha!  

Eergisteren een vriendin (ook zwanger natuurlijk...) gesproken en haar uitslag op de combinatietest was 1 op de 200. Dat vonden ze goed genoeg om geen verdere onderzoeken te laten doen, ook omdat het bij haar leeftijd past(37). Ik schrok er eerlijk gezegd een beetje van,  het lijkt mij  erg hoog.  Maar misschien was ik misleid door de  uitslag van Ikke?
Ik ga het straks eens opzoeken.

Nou, geniet van de paasdagen, ga lekker eitjes zoeken hihi en tot schrijvens weer.
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan