35+ klussers 2

nou niet dus,   op de een of andere manier kan ik ze niet uploaden omdat het tabblad
"upload image" niet te openen is of zo

heb wel een link naar mijn weblog voor de belangstellenden...
http://denenbrieswondertje.punt.nl/

He Brigitte,

Wat leuk om foto's te zien! 't Wordt vast een mooi kamertje, gezellige kleuren hoor.
Het is jullie eerste kindje geloof ik he? Extra spannend alles. Ik las dat jullie van Veenendaal tot Rotterdam hadden gereden om een leuke kamer te vinden!
Ben je ook al eens bij de Kidsfactory in Breda geweest? Dat vind ik een erg leuke winkel om ideeen op te doen. Ze hebben daar ook hele leuke accessoires.
Nou, ik ga weer hangen, doei!

O ja, ook erg gaaf om een 3-D echo te zien, dat maakt het wel heel reeel zeker als je dat hebt gezien!
Dat werd ons destijds heel erg afgeraden omdat je baby er dan nog een beetje raar uit zou zien, nou ik vind het juist erg mooi!

He Wietske, al aan de klus meid? Zet em op he!!

Hahaha Bries, moest ff om jouw verhaal lachen. Zie het al helemaal voor me. Blijven jullie dan nog wel een beetje aardig voor elkaar? Bij ons wordt er dan nog wel es gemopperd op elkaar. Heb uiteraard ff op je weblog gespiekt, nieuwsgierig als ik ben. Ziet er goed uit  hoor en dat voor doe-het-zelvers! Leuk trouwens om te zien wie jullie zijn. Ik zou jullie ook wel willen laten zien wie ik ben, maar durf dat nog niet. Stel je voor dat hier iemand meeleest die ik ken... moet er niet aan denken. Kan die lekker meegenieten van onze klusmomenten hihihi.

xx Luna

Haha Luna,  van díe klusmomenten heb ik geen weblog gemaakt hoor :)
Niemand wist dat we überhaupt aan het klussen waren, en niemand had er op gerekend dat wij nog eens voor nageslacht zouden zorgen.

Overigens weet mijn familie niet dat het een jongen wordt, dus aub geen reacties op mijn log in die richting

Hoe gaat het hier met de échte klussers? Zit alleen Wietske in de goede periode? Luna en Gwen, ook toch al bijna weer aan de beurt of heb ik t mis? Ik zou het echt super vinden als er nog wat zwangeren bij zouden komen!

Angel, hoe is het met jouw? Voel je je nog goed? Paulien??? al een tijdje niks gehoord volgens mij, hopelijk niet misselijk meer?

Jet ben je de dagen een beetje goed doorgekomen? Dinsdag moet je weer naar het ziekenhuis he? Hoop dat alles "goed" is, in die zin dat je weer snel zwanger mag zijn!!

Gwen, in Breda zijn we nog niet geweest, waren we wel steeds van plan, maar tkomt er niet van. Nou ja, in zover, dat we wel in Breda-centrum zijn geweest gisteren. Waar zit die kidsfactory ergens? 't kamertje hebben we alleen maar in Veenendaal gekocht omdat ie daar het goedkoopst was. En in de lease-bak kost het toch niks meer of minder he, die privé bijtelling heb ik toch al ;) Bovendien heb ik in Veenendaal gewoont, dus was wel even leuk om er weer rond te kijken.

Brigitte

Hoi meiden,

Eindelijk weer eens een berichtje van mij!

Jet, veel sterkte toegewenst, leef met je mee meid!!

Gwen, Kidsfactory is zeker een leuke winkel om ideeen op te doen en accesoires te kopen, gaan wij binnenkort ook nog heen.
En..heb je nog een ovulatietest gebruikt vandaag of gisteren? Of was de klusperiode alweer voorbij?

Wietske, ben benieuwd wanneer jullie bij de gync. terecht kunnen. Spannend hoor, maar wel goed dat jullie die stap hebben genomen.

Brigitte, jullie zijn goed bezig met de babykamer, leuk hoor, mooi laminaat, had ook even gekeken. Welke kleur zijn de meubeltjes?
Wij zijn ook een beetje begonnen met de babykamer, hoeft niet zo heel veel aan te gebeuren, want de meubeltjes van m'n dochter zijn nog prima en nog erg leuk. We hebben wel het ledikant uit elkaar gehaald en naar zolder gebracht, we gaan nog een wieg kopen. Verder hebben we  de kast en de commode anders neergezet en nu toont het ook al heel anders. Afgelopen zaterdag nieuwe gordijnen besteld, volgende week gaat m'n man het plafond witten en de weken erna nog 2 muurtjes sauzen.
Verder gaat hier alles goed, wij hebben eergisteren voor het eerst aan de buitenkant van m'n buik de baby zien bewegen, was echt een voetje of handje zo te voelen, 3x achter elkaar, was erg leuk en bijzonder om te zien!
Voel jij je ook nog goed Brigitte?

Sandy, leuk dat je een jurk hebt gekocht!!! Leuk hoor al die voorbereidingen voor jullie trouwen, in september is het toch zo ver? Wat is de datum ook alweer?

Luna, alles goed? Jij zit zeker ook alweer in de wachtperiode?

Hoe gaat het met de rest vd meiden?

Fijne dag nog allemaal!

Groetjes,
Angel

Hoi,

Hey Brigitte, leuke foto's, mooi kamertje!! Wij zijn gisteren ook flink aan 't klussen geweest, helaas voor jullie....geen foto's!

Ik had een positieve test, eitje van de paashaas? Nu eerst maar weer 14 dagen afwachten, mijn NOD is dus 2 dagen vroeger. k heb vaak eisprong tussen 12 en 14 e dag.
Gwen en Luna, wanneer is jullie eitje, kunnen we nog met 3en tegelijk zwanger worden?? Ik hoop ut. En Jet er ook bij, gezellig.

Ik ga toch maar morgen bellen voor een afspraak bij de gyn, heb er niet zoveel vertrouwen meer in. zo'n onderzoek kan toch geen kwaad, mocht je wel intussen zwanger zijn??

Groetjes Wietske.

26Maaike 4e ronde   3e kindje cyclus 29 dgn
27
28
29
30 Luna1968, 39jr., 2e kindje, 4e ronde na curretage in  nov., cycl. 28 dagen  
31
april
1
2
3
4 Gwen, 38 jaar, 2e kindje,10e ronde,cyclus 28 dagen