Haha Luna, van dÃe klusmomenten heb ik geen weblog gemaakt hoor

Niemand wist dat we überhaupt aan het klussen waren, en niemand had er op gerekend dat wij nog eens voor nageslacht zouden zorgen.
Overigens weet mijn familie niet dat het een jongen wordt, dus aub geen reacties op mijn log in die richting
Hoe gaat het hier met de échte klussers? Zit alleen Wietske in de goede periode? Luna en Gwen, ook toch al bijna weer aan de beurt of heb ik t mis? Ik zou het echt super vinden als er nog wat zwangeren bij zouden komen!
Angel, hoe is het met jouw? Voel je je nog goed? Paulien??? al een tijdje niks gehoord volgens mij, hopelijk niet misselijk meer?
Jet ben je de dagen een beetje goed doorgekomen? Dinsdag moet je weer naar het ziekenhuis he? Hoop dat alles "goed" is, in die zin dat je weer snel zwanger mag zijn!!
Gwen, in Breda zijn we nog niet geweest, waren we wel steeds van plan, maar tkomt er niet van. Nou ja, in zover, dat we wel in Breda-centrum zijn geweest gisteren. Waar zit die kidsfactory ergens? 't kamertje hebben we alleen maar in Veenendaal gekocht omdat ie daar het goedkoopst was. En in de lease-bak kost het toch niks meer of minder he, die privé bijtelling heb ik toch al

Bovendien heb ik in Veenendaal gewoont, dus was wel even leuk om er weer rond te kijken.
Brigitte