35+ klussers 2

Hihihi geen foto's Wietske? Wat jammer nou! hahahaha

Mijn nod is a.s. zondag, maar ik geloof er weer niet veel van hoor. Af en toe doen mijn borsten zeer in de middag en avond maar ze zijn echt niet gegroeid of steviger en voor de rest voel ik helemaal niets. Mijn temp blijft ook al weer 3 dagen hangen op hetzelfde, van daarvoor weet ik het niet want ik had de thermometer niet mee naar België. Ben niet zo positief dus... Nog even afwachten.

xx Luna

Hoi allemaal,

Brigitte, de Kidsfactory zit net buiten het centrum van Breda, op www.kidsfactory.nl kun je hun website bekijken, is ook al erg leuk.

Wietske, ik zou gewoon doorzetten hoor met die afspraak met de gyn. Mocht je intussen zwanger zijn geworden dan houden ze daar echt wel rekening mee. Hopelijk is dat ook het geval!

Jammer, Luna, dat je het gevoel hebt dat je gewoon weer ongesteld gaat worden, maar je weet het maar nooit he?
Ik heb af en toe wel een beetje een trekkerig gevoel in mijn buik (zijkant), maar dat heb ik ook al een paar keer eerder gehad, dus dat zegt ook niets. We zullen gewoon weer een paar lange weken geduld moeten hebben........

Vandaag met vrienden van ons naar een pretpark geweest, dus lekker alle attrakties genomen die niet mogen als je zwanger bent. Maar volgens mij kan er nog niets gebeuren als het zo ontzettend pril is, toch? En anders heb ik het bij deze weer eens verknald!

Maaike, voel jij je al anders dan normaal?

Leuk he Angel, dat je een voetje of handje hebt gevoeld! Nu is het echt he. Hoe oud is jouw dochter ook al weer? vindt ze het leuk dat ze een broertje (toch?) krijgt?

Hoe is het met de rest van de dames?
Liefs gwen

Hallo meiden,
he brigitte leuk hoor zo die website verhalen en fotos en natuurlijk om te zien wie je bent, verder komt het klussen bekend voor, ook wij zijn bezig met laminaat en verven behangen ect, alleen nog geen kinderkamer dat is wel jammer,
Gwen en luna hoop dat jullie meer succes hebben als ik deze maand, voel me niet zwanger en heb stiekum al een testje gedaan omdat ik zo tegen het onderzoek opzag, maar die was negatief en dat klopt denk ik ook wel want voel helemaal niets en mijn nod is de 27e heb februari niet goed geteld,
en wat die temp betreft die was inderdaat vanmorgen weer hoger maar goed dat zal niet blijven denk ik,   inderdaat paulien hoe is het met jou , het is stil hoor rondom je?
Wilhelmin weet je al wat meer? Wie vroeg ook al weer hoelang wij hier bezig waren zwanger te worden? nou ja het antwoord is dat ik dec 2006 gestopt ben met de prikpil maar pas in oktober 2007 een regelmatige cyclus had maar gezien mijn clomid gebruik de verleden keer ik dus vrij snel naar de gyn ben gegaan en nu dus eigenlijk 4 serieuse ronden achter de rug heb   niet echt veel dus maar denk ook wel eens stiekum 2 nog zou ook leuk zijn dus moet wel opschieten maar ja we zien het wel , mijn leven is zo ook leuk dus dat scheelt. Mijn dochter is toegelaten tot vmbo consumptieve beroepen (banket en horeca) dus dat is ook een feestje waard. nou prettige paasavond nog en eh volgens mij zit iedereen in de wacht? of heb ik het mis?
en ja luna lente mmmm van mij mag het liep vandaag nog met de honden in het amsterdamse bos tussen de sneeuwpoppen...............
Groetjes allemaal en hoop op goed nieuws van jullie kant, want van mij nu niet deze maand , ga me maar voorbereiden op de foto, voordeel is dat je daarna verhoogde kans hebt om zwanger te worden dus dat hopen we dan maar.
doeg doeg Maaike

Vanmiddag weer naar de Gyn. Ik voel me aardig goed dus ben benieuwd hoe het van binnen is.

Ik ben nog wel verdrietig maar ik hoef niet meer elk uur in huilen uit te barsten, de scherpe randjes zijn er iets af zeg maar.

De gyn heeft al wel beloofd dat wanneer ik weer zwanger word we gelijk met 7 weken de 1e echo krijgen, ik vind dat een gerust stellend idee, scheelt ons weer heel veel weken in spanning zitten.

Wietske: heb je al een afspraak kunnen maken bij de gyn?? Je kon vandaag toch bellen?

Maaike en Luna bijna NOD... ik duim voor jullie

Liefs Jet

Hoi allemaal,

kheb zojuist de gyn gebeld voor n afspraak. Ze noemde eerst 7 april, maar omdat ik zeer waarschijnlijk 6 april ongesteld wordt (liever niet), hebben we de afspraak op 14 april. Deze ronde dus nog maar even gewoon afwachten. k vind het wel spannend, want ik ben nooit ziek en kom dus normaal nooit bij dokters. Lijkt me raar om een vreemde aan je te laten kijken en friemelen, maar het zal wel wennen.

Groetjes Wietske

Hoi Jet, sterkte vanmiddag bij de gyn. Toch weer emotioneel natuurlijk. Ik denk aan je. Laat je nog even weten hoe het was? Bij ons zei de gyn ook dat ik bij de volgende zwangerschap met 7 weken een echo mag. Maar dan moet ik natuurlijk eerst wel zwanger worden... zucht.

He Wietske, dat is al lekker snel zeg! Is ook niet echt leuk natuurlijk als ze aan je zitten, maar je bent er zo aan gewend hoor. Ik draai er mijn hand niet meer voor om zeg maar ... En het is voor een goed doel natuurlijk, weet je eindelijk hoe of wat.

Nog 5 dagen tot mijn nod... en ik word al weer niet goed van mezelf, let weer overal op.

xx Luna

Het rommelt af en toe in mijn onderbuik. Ik hoop zo dat het niet mijn ongi is...

Vanavond heb ik een workshop rock & roll. Dit is alvast voor het volgende stuk dat wij gaan spelen. Is een heeeel zielig stuk met een slecht einde.  Ik had vanmorgen de cd met de liedjes opgezet en op internet opgezocht waar het overgaat. Gaat het over een arme moeder  met een baby-tweeling en waarvan de man er met een ander vandoor is. Nu kan ze er geen twee onderhouden en moet  ze er eentje weggeven aan een rijk gezin. Het verhaal greep me nu al aan, en het was ff tranen met tuiten geblazen.

xx Luna

Terug
Bovenaan