35+ klussers 2

Hoi hoi,

Hoe is het gegaan Jet, kan me voorstellen dat het toch een hele zware dag was.

Toch nog redelijk snel dat je bij de gyn terecht kan Wietske. En wie weet, hoeft het dan niet meer en blijft je ongi toch weg die week ervoor!

Luna, leuk zo'n workshop. En dat gerommel kan ook bij een zwangerschap horen he, dus we blijven de duimen drukken voor je! Hihi, en dat je bij het script al begint te huilen ... hormoontjes ?? Ik zat vandaag naar de Verloskundigen  praktijk te kijken op SBS, die bevalling vond ik maar niks om te zien. Moet het nog doen he. En ook al zegt iedereen dat het vanzelf goed komt zie er toch wel tegen op. Maar toen het kindje geboren was, zat ik nog eerder te janken dan de moeder. Haha, als ik al moet huilen als het niet eens mijn eigen kind is, wat zal ik dan straks wel niet doen ;)

Spannend hoor Maaike, nog   2 dagen, nu maar hopen dat de rode duivels weg blijven! leuk dat je dochter aangenomen is, dat wordt straks natuurlijk alle taarten proeven.... vréselijk zeg ;)

He Angel, volgens mij kan je bij mij aan de buitenkant nog niks zien bewegen hoor, waarschijnlijk is het stootkussen te dik. De placenta aan de voorkant en dan ook nog eens mijn speklaag..
Alles gaat wel goed hoor, vanochtend bij de VK weer het hartje gehoord, dat gaat als een tierelier. Mijn bloeddruk was ok, en mijn baarmoeder was precies zo groot als volgens het schema zou moeten, 2 vingers boven de navel.  

De meubeltjes zijn van een soort gewassen hout, in drie kleuren. Wit, donkerbruin en een soort vanille. Als ze geleverd zijn zet ik wel een fotote op mijn log, dan kunnen jullie het zien.
Angel, waar heb je de gordijnen besteld, wij kunnen niks leuks/bijpassend vinden. Wie heeft er nog een goed adresje? Op internet, of ergens in de buurt van Rotterdam?

Hoe gaat het Sandy, lukt het met de voorbereidingen?

Nou, ben vast wel weer iemand vergeten, sorry, maar dat komt de volgende keer wel weer!

Brigitte

Hoi iedereen,

Viel het mee vandaag, Jet? Hopelijk is alles weer schoon en voel je je emotioneel ook weer een stuk beter.

Wietske, wel fijn dat je al zo snel terecht kan bij de gyn, maar  het is inderdaad hopelijk te laat!

Oh Maaike, doe dat nou toch niet; te vroeg testen! Nu ben je teleurgesteld terwijl zo'n test toch nog helemaal niets zegt. Of heb jij ook die tests die een aantal dagen van te voren al resultaat zouden moeten laten zien? Ik blijf nog gewoon voor je in spanning zitten en duimen!
Zie je erg tegen de foto's op? Spuiten ze alles dan ook schoon, dat je daarna een verhoogde kans op een zwangerschap hebt? Dapper hoor, zo ver gaan wij niet met allerlei onderzoeken. We geven het nog een halfjaartje denk ik, en daarna is het gewoon pech. Zo denken wij er nu allebei over tenminste. En zo veranderlijk als wij zijn...... hihi!

Luna, dat herken ik wel hoor, van die extra emo-buien voor mijn nod. Kan nog alle kanten op he, allebei de 'klachten' lijken zo veel op elkaar. Ik ben wel heel vaak een week voor mijn nod een dag echt chagrijnig, dus dan vermoed ik al dat het weer mis is. Nou, hopelijk ben jij straks samen met Maaike de eerste met een positieve test!

Ik ga er mee stopppen, even op bezoek bij de buren, tot de volgende keer!
Liefs Gwen.

Hoi allemaal,
Jet hoop voor je dat het allemaal in orde is en dat je snel een goede zwangerschap heb,
en Gwen weet je als je hormonen moet gebruiken om zwanger te worden , moeten ze eerst zien of de rest in orde is dus heb ik gezien mijn tweede zwangerschap geen keus, dus doe het maar braaf, heb voor mezelf de grens bij ivf gelegd dat ga ik niet meer doen.
Luna , spannend he, ik voel dat ik gewoon ongesteld wordt, vind het zo raar dat ik niet meer weet wat het gevoel bij mijn andere zwangerschappen waren en hoe snel ...
Wietske lekker dat je zo snel bij de gyn terecht kan voor mee neemt het ook een stuk onzekerheid weg en vind het fijn om dadelijk te weten waar ik aan toe ben.
Wilhelmin, je bent stil, hoop dat het goed met je is........
Appart he dat je toch op deze manier wel bij elkaar betrokken raakt, terwijl ik er toch pas later bijgekomen ben, vind het ook wel lekker om zo nu en dan wat van me af te schrijven, en ook fijn om te lezen dat ik echt niet de enige ben met deze wens en zeker ook niet te oud voor deze wens,
Zo ik geloof dat ik lekker naar bed ga , heb het koud in dit rot weer verlang naar zon zee en ................... .
tot de volgende keer..Maaike

Hey meiden,

Ben ik weer sjonge de paasdagen waren nu voor de verandering eens wit en brr koud!!!!
Heb er maar een foto van gemaakt anders gelooft niemand ons meer als we dat zeggen als we oud zijn haha!!! En vandaag lag er ook nog flink wat sneeuw moet nu echt wel lente worden ben de winter zat wil graag lekker veel zon veel vitamine D, haha!!!
Ga weer iedereen proberen te volgen als ik iemand ben vergeten dan sorry!!!

Hey Jet hoe was het meis bij de Gynecoloog, hoop dat alles er goed uitzag voor!!!! Veel sterkte  nog hoop dat je het een plekje kunt geven!!!

Gwen en hoe is die bij jouw??? Je voelde toch van alles krampjes hoop dat het raak is voor je!!!
Was het leuk in het pretpark???

Wietske, snap dat je niet op die datum daarheen wilt!!!! Wie weet is dit jullie ronde!! Hoe gaat het met jullie Huisje in Duitsland al bezig met klussen??? De duimen draaien!!!

Bries, haha wel lachen hoor dat je die bevallingsverhalen niet wil zien, ja de kleine zal er toch uitmoeten en dat gaat idd niet van zelf maar joh je bent het snel vergeten hoor als die kleine gezond en wel op je borst ligt!!!! En het kamertje was ook zover klaar heb de foto's niet gezien ga ik van de week nog wel ff kijken leuk hoor al die voorbereidingen!!!

Wilhelmin hoe is het bij jouw alles goed???

Luna, voor jouw is het ook spannend , klinkt niet idd niet hoopvol maar je weet het maar nooit succes!!!

Maaike, hoe is het met jouw jouw NOD was toch Deze week???

Angel, wat leuk zeg dat die echo zo mooi was, wordt nu wel heel echt voor jullie leuk meid geniet maar lekker van saampjes!!! Vindt het ook fijn dat je af en toe hier nog komt kijken en ons op de hoogte houd!!!
Succes nog hé!!!

Nou de paasdagen waren in één woord heerlijk we waren lekker met ons klein gezinnetje thuis geen verplichtingen. 1ste paasdag was het erg mooi weer en zijn we naar de kinderboederij geweest Jessica vond het werkelijk geweldig ze heeft ervan genoten, ze riep de hele tijd kwaak kwaak!!! Ze dacht dat alle dieren kwaak kwaak zeiden, maar goed was erg leuk!!! Savonds lekker samen gegeten thuis echt heerlijk om je mannetje gewoon een lang weekend te zien hij moet zo hard werken deze periode zie hem pas savonds laat en dus vaak iedere avond laat thuis!!! Dus dit was heerlijk!!!!
De voorbereiding lopen nu steeds meer vlottjes heb vandaag de kapper geregelt en makup erbij, en we hebben van het weekend de kaart uitgezocht samen, dus ja schiet nu aardig op we hebben al een hoop geregelt!!! We trouwen op 26 september 2008 dat vroeg Angel!!!
Nou meiden duik het bedje in manlief is net thuis en die ligt al in bedje dus slaap lekker allemaal!!!!

Liefs Sandy

Hoi meiden,

ff snel een updateje, ga zo naar de huisarts. Ik ben nl. bang dat dat gerommel in mijn buik een blaasontsteking is . Gisteravond begon het met een stekende pijn in mijn onderbuik (het lijkt echt niet op krampjes helaas). Vanmorgen heb ik eigenlijk weinig last, ja voel wel wat maar niet echt pijn of zo. Moet ook niet méér plassen of kleine beetjes. Wel ff aan de assistente verteld dat ik MISSCHIEN zwanger kan zijn. Ik heb het idee dat zij meer denkt aan een zwangerschap omdat ik de andere klachten niet heb die erbij horen. Dus ze vroeg wanneer ik ongesteld moest worden, omdat ze dan ook op zwangerschap zouden kunnen testen, maar toen ik zei dat dat a.s. zondag is, hoorde ik twijfel in haar stem. Ze zou gaan overleggen met de huisarts, maar ben bang dat een test nog veel te vroeg is.

Ga nog ff mijn kopje thee drinken en dan ga ik mijn potje wegbrengen.

Spreek jullie straks weer!

Luna

He Luna, mijn vriendin had ook een blaasontsteking toen ze net zwanger was.... zou het een gevoelige plek worden door de hormonen en zou het dan toch?       Ik hoop het heel erg voor je.   Een blaasontsteking is toch altijd behoorlijk pijnlijk tijdens het plassen?
Nou heel veel succes straks! Liefs Gwen

....En meestal heb je koorts bij een ontsteking. Hopelijk ben je 'gewoon' zwanger!!!!!!! Duim, duim, duim....

Ik heb ook een hoopvol berichtje; ik had net rozige afscheiding ( week voor mijn nod, dus innesteling?)bij het afvegen, joepie, zou het dan echt waar zijn..........Het is tenslotte nog maart toch, hahahaha!

goedemorgen allemaal,
He Luna ik hoop ind ook voor je dat het een het ander niet uitsluit,
Gwen ook spannend he, zou fantastisch zijn
Hier is het niet meer spannend  ze zijn er, maar had het verwacht, de gyn gebeld om een afspraak voor de baarm foto te maken, kon het pas 7 april dat is voor mij dus dan dag 14 dus heb gezegd dat ik niet wilde omdat je toch je eisprong mist je mag nl niet zwanger zijn , zei vertelde dat ivm de feestdagen het er die maand erop net zo uitzag, heb voor mezelf besloten het toch even uit te stellen omdat ja niet geschoten is altijd mis en ze hebben tot nu toe geen reden kunnen vinden waarom het niet lukt ik denk dat ik toch maar even de natuur zn gang nog laat gaan wat zouden jullie doen?
Heerlijk he dat regelen voor een huwelijk en het steeds meer vorm zien aannemen, ben benieuwd hoe je jurk eruit ziet................
Nou ga hier weer schilderen 3 deuren en daarna opruimen wassen ect dat heet dan een vrij dag
dag allemaal

Terug
Bovenaan