35+ klussers 2

Jeetje, wat spannend allemaal.

Luna, heb begrepen dat als je zwanger bent en blaasontsteking, dat je er zelf niet veel van merkt. Het hoeft nl niet zeer te doen bij plassen. Ik weet niet of het ook al zo vroeg bij de zwangerschap hoort, maar op het juni forum waren er een heel stel met blaasontsteking, en volgens mij ook wel een aantal die het al vrij vroeg hadden. Alleen is voor je NOD misschien wel erg vroeg, pff spannend he!
En dan Gwen met  je roze afscheiding.... het is inderdaad nog maart, dus waarom niet!!!!
Maaike, toch ongi? Shit zeg. en lees dat je verdere onderzoeken ook nog even op hold zet. laten we hopen dat het zomaar raak is de volgende maand! Misschien heb je afleiding met het schilderen, want is toch weer een baaldag he!

Sandy, wat heb je al veel geregeld zeg! Het wordt vast een superdag, jammer dat het nog zo lang duurt, maar de tijd vliegt, dus voor je het weet ben je de bruid!

Ik zit te wachten op IKEA die ons dure matras komt omruilen. We hebben er 1 week super op geslapen en toen kwamen de kuilen.Matras maar eens omgekeerd maar dat was voor 2 nachten ok, daarna nog  ergere  kuilen.  Na  3 weken gebeld, en nu komen ze het omwisselen. Volgens hun een produktie fout? Hopen we dan maar, want als deze ook maar een ieniemienie kuiltje vertoond ga ik meteen terug. Het matras koste verdorie 800 euris en dan wil ik wel lekker slapen! Er zit wel 25 jaar garantie op zo'n matras, dus wie weet is het echt een produktie fout, want geloof er niks van dat andere mensen niet gaan klagen als ze in de kuilen liggen.

Fijne dag allemaal! Brigitte

He meiden, heb net mijn potje ingeleverd en kan tussen 13.30 en 14.30 uur bellen voor de uitslag. Ik ben benieuwd.

Inderdaad Gwen, had ik even niet aan gedacht. Ik heb eigenlijk nooit een blaasontsteking behalve dan in de zwangerschap. Ik geloof dat ik het toen 2 of 3 keer heb gehad. Wij kwamen erachter omdat ik veel harde buiken had en de vk adviseerde toen te laten testen op blaasontsteking en inderdaad. Toen voelde ik ook niks wat daar op wees. Nou is het niet helemaal waar wat ik zeg, want 10 jaar geleden ongeveer heb ik ook een blaasontsteking gehad, maar toen was ik in Thailand en de hygiëne daar was nou niet bepaald wat wij gewend zijn. Maar díe blaasontsteking voelde ik wél: onwijs pijn bij het plassen en kleine beetjes, maar ook die pijn in mijn buik die ik gisteren voelde. Dus daarom dacht ik meteen aan blaasontsteking. Het gekke alleen is dat ik sinds vanmorgen niet zoveel meer voel, ik zit raar in mekaar pfff hahaha. Kan dat eigenlijk bij blaasontsteking dat je de ene dag wel wat voelt en de andere dag niet?
Hoe kwam jou vriendin er achter Gwen?
Maarrreee rozige afscheiding?????? Waaaah, goed teken!!! Jammer dat je nog een weekje moet wachten dan he?

He Maaike, ondanks dat je het verwacht, is het toch een teleurstelling. Wat ook een teleurstelling is, is dat je de afspraak niet eerder dan de 14e kan krijgen. Vervelend meid!

Sandy, wat een hoop geregeld allemaal zeg. September klinkt nog zo ver weg, maar de dagen zullen wel omvliegen voor jullie! Ik ben ook errug benieuwd naar je jurk, kun je tzt hier een fototje plaatsen?

Nou Bries, lekker dan! Straks heb je elke week een nieuw matras hahaha. Is toch vervelend, heb je nieuwe spullen en dan heb je zoiets. Nu maar hopen dat het inderdaad een (maandagochtend?) productiefout was.

Nou, spreek jullie later weer.
xx Luna

he het is gelukt! Dit is een fototje van onze babykamer. Zit me hier te vervelen heb eens wat zitten googelen.

Luna, gaan ze nog wel testen voor een zwangerschap of alleen voor de blaasontsteking? t is nog wel wat vroeg he voor een test.

trouwens Luna (en anderen die al eerder zwanger waren)   wat is nu eigenlijk een harde buik? Ik heb het volgens mij (gelukkig)  nog niet gehad, of ik herken het niet? Ik hoor iedereen maar klagen op al die forums, ook meiden die nog lang ze ver niet zijn als ik.

Brigitte

Zo het duurde even hahahaha
Ik moest eerst bloedprikken om te kijken of ik nog Beta_hcg in mijn bloed had, een uur daarna had ik de afspraak bij de gyn.
Mijn gyn was ziek en een collega nam de afspraken over, pfffff dik 3 kwartier extra lang moeten wachten getver, ik was op van de zenuwen brrrrrr.

Ik vond deze gyn niet echt prettig, had het dossier ook niet goed gelezen. Hij zat al te rekenen dat ik 8 weken zwanger zou zijn....... hup weer tranen, ik ben NIET meer zwanger dat staat er toch!!!!! grrrrrrr
Gelijk maar weer inwendig onderzoek, eerst die vervelende eendebek, toen de echo.

Mijn baarmoeder zag er heel goed uit en heel netjes schoon, maar mijn linker ei leider was niet schoon, daar zit een cyste (misschien een chocolade-cyste) en een plekje met endometriose (baarmoederslijmvlies), dat hoort er dus niet maar geen reden om iets te doen, ze wachten af en volgens de gyn moeten we gewoon zwanger kunnen worden. Deze maand nog wel even wachten, maar nadat ik ongesteld ben geweest mogen we er weer voor.

Deze gyn vond het maar onzin dat ik een vroege echo zou willen als ik weer zwanger word......
Ik ben blij dat ik slechte handschriften goed kan lezen, kijk maar in het dossier het staat er 2 keer in dat ik een vroege echo ga krijgen, dus dan wil ik die ook! Nare man de volgende afspraak weer bij de andere gyn, de legt tenminste uit zichzelf al uit wat er op de echo te zien is.

Over 6 weken weer controle, hopenlijk dan ook al weer ongesteld geweest.

Groetjes Jet

Brigitte, een harde buik is heel simpel wat het is een harde buik, je voelt je hele buik harder, stugger zijn dan normaal en soms geeft dat ook een licht drukkend gevoel over je hele buik.
Bij mijn was dt altijd een teken dat ik het rustig aan moest doen.

Groetjes Jet

maaike
Knap van je dat je de afsprrak verzet. Je wil toch geen risico nemen en ook geen kans voorbij laten gaan.
Luna, nog even wachten. Heel spaanned
Gwen
Voor jou ook spannend, ik had dat ook een week voor mijn nod.
Bries
Op zo'n duur matras moet je zeker goed kunnen slapen.

Bij mij gaat het goed. Gisteren avond de buren(4)  uitgenodigd voor mijn 40e verjaardag morgen en gelijk verteld waarom ik het goed wil vieren. Iedreen was natuurlijk zeer verrast maar ook vonden ze het leuk. Heb echt zin in morgen. Mijn fam komt savonds en alleen mijn ouders en schoonfam weten het maar mijn eigen broers en zussen niet. Ga het dan vertellen. Maar niet heel uitgebreid want er komt ws een vriendin die pas 3 miskramen heeft gehad. Gelukkig heeft ze wel 2 kinderen. En mijn schoonzus die vorige week bij de gyn hoorde dat ws haar eitjes te oud zijn(ze is 39,5) en al bijna 2 jaar bezig voor de 1e. Vorig jaar een miskraam bij 10 weken. Het kan nog van de miskraam komen omddat heer menstr nu weer beter gaat worden. Ze gaan over 3 mnd weer testen, kijken of het beter is. Maar ja, de leeftijd tikt door. ( maar zij weet het al)

Moet tussen 12 en 1 de vrelosk bellen. Nog steeds niet gedaan voor mijn 1e afspraak.

allemaal de groetjes

He Wilhelmin, ben toch ff nieuwsgierig hoor. Waarom denken ze dat haar eitjes te oud zijn, omdat ze niet regelmatig was? Kijk natuurlijk ook naar mijn eigen situatie, vandaar dat ik het vraag.

Fijne verjaardag alvast!!

xx Luna

Hallo,

Jet, gelukkig zag de gyn geen problemen met een volgende zwangerschap, maar ik kan me wel voorstellen dat je een kater overhoudt van zo'n onbegripvolle ouwe.....
Vooral mannen vinden het vaak onzin dat er een vroege echo gedaan wordt omdat er daarna nog best een kans is dat het mis gaat, maar als het dan al foute boel is, kun je wel alles sneller verwerken lijkt me. Hopelijk heb je volgende maand weer snel geluk en blijft het dan goed gaan allemaal, in ieder geval snel zwanger geraakt de vorige keer, houd je daar maar aan vast. Sterkte nog de komende tijd he.

Fijn dat alles goed met jou gaat, Wilhelmin! Ik kan me wel voorstellen dat je je blijdschap wat minder uit bij vrienden/familie waarbij de kinderwens niet (meer) vervuld wordt, moeilijk hoor.
Alvast een fijne verjaardag gewenst in ieder geval morgen, geniet er van!

Dat is een snelle uitslag, Luna, doen ze ook direkt een bloedtest of je zwanger bent, hihi! Dat mijn vriendin in haar eerste weken zwangerschap een blaasontsteking had is ook al weer bijna tien jaar geleden, dus hoe ze dat ontdekte weet ik niet meer, maar het is me op een of andere manier bijgebleven. (Nou, echt verhelderend dus...)

Nou, da's lekker Brigitte, zo'n waaibomenmatras, hopelijk is het straks opgelost. Hij is duur genoeg om goed te mogen zijn ja. En een goeie nachtrust lijkt me nu ook niet verkeerd met al dat geklus(!) van jullie!

Wij hebben van de week heel a-sociaal drie weken all-inclusive Griekenland geboekt! Heerlijk zonnetje, zee, natuur,cultuur, vriendelijke mensen, heb er nu al zin in met dit pietenweer hier. Nog een paar maandjes wachten helaas. Misschien ben ik dan wel drieenhalve maand zwanger, joehoe!

O ja, we moeten echt gaan stoppen met cola (light ook) drinken, schijnt toch wel erg slecht te zijn voor de vruchtbaarheid. Dit was dan weer de tip voor vandaag, hihi.

Terug
Bovenaan