35+ klussers 2

Hoi,

Jet wat jammer dat je eigen gyn er niet was, en dat die ander zo'n brompot bleek te zijn. zit je niet op te wachten he.

Wilhelmin, alvast gefeliciteerd!! Zal wel een leuke verrassing zijn voor iedereen. Ik begrijp dat je rekening wilt houden met de gevoelens van je vriendin!

Oude eitjes? al je  eitjes zijn toch even oud, want die worden volgens mij maar 1 keer aangemaakt toch dus dat ze steeds ouder worden zit wat in misschien, maar heb het nog niet eerder gehoord? (biologie lessen zijn ver weggezakt hoor, dus ik kan er naast zitten) 't is natuurlijk wel zo dat ze zeggen dat het langer kan duren als je ouder wordt (helaas weten de meesten hier er alles van), misschien komt dat dan ook door dat de eitjes al wat ouder zijn??? geen idee.

Ok, een harde buik is dus letterlijk een harde buik. Maar ik begrijp dat je dat echt wel merkt als het zover is? Nouja, gelukkig maar dan dat ik er nog geen last van heb!

ikea is net geweest, dus ik ga maar eens wat zinnigs doen!

tot later!!   Brigitte

Wat kletsen we veel vandaag hihihi.

Bries, inderdaad een harde buik kun je niet omheen hoor. Bij mij voelde het heel onprettig aan. Ik had ze heel veel en al vrij vroeg in de zwangerschap. Had ook zo'n ondersteuningsband om mijn buik, dat scheelde al wel wat, maar in de stad lopen ging niet geweldig, om de 10 meter moest ik stilstaan door een harde buik. Later werd het zo erg (om de 2 tot 5 minuten in rust) dat ik nog een onderzoek heb gehad in het ziekenhuis om te zien of de baarmoedermond niet al aan het verstrijken was. Dat was gelukkig niet het geval.

Gwen, lekker  3 lange weken verwend worden in Griekenland? Wat heerlijk! Naar welk eiland gaan jullie?

Ik heb trouwens geen idee of ze ook op zwangerschap gaan testen, durfde het eigenlijk niet te vragen aan de balie...

xx Luna

Ja dit is duidelijk zo'n dag dat we nergens anders zin in hebben dan lekker van ons af te kletsen, allemaal een vrije dag?

He maaike, lees net dat de duivels, grrrrr toch nog op bezoek zijn gekomen. Wat jammer, ook al had je het wel aan zien komen. Toch weer een teleurstelling he.

Ik kan me geen enkele harde buik herinneren, heb je dat altijd? Ik droeg wel heel vaak een ondersteunende band, dat hielp erg goed tegen bekkenpijn en ws. ook tegen striae. Daar heb ik geen last van gekregen. En je buik soepel houden met olie, o jee de tweede tip voor vandaag... Ik word een beetje melig. Zit me ook enorm te vervelen, heb helemaal nergens zin in, zo meteen Aron uit school halen, o jee nu dus.
Ga vliegen!

pfff ja heb ook nergens zin in en mijn zoontje is nu bij oma. Moet straks wel boodschappen doen maar wil eerst om 13.30 uur de dokter bellen, dan kan ik gelijk even langs de apotheek (denk ik ).

Die harde buiken of ik die altijd heb? Uhhh heb maar 1x een zwangerschap uitgedragen, en bij de 2e keer zwanger was ik gewoon nog niet ver genoeg. De gyn zei toen wel dat harde buiken nou eenmaal bij mij horen. Ik heb mijn kindje ook nog geprobeerd te laten draaien destijds omdat hij in een stuit lag en toen kreeg ik ook constant harde buiken. Is echt niet fijn dan kan ik je vertellen, doe dat ook noooit meer! Is uiteindelijk ook niet gelukt, dus heb een keizersnede gehad.

Nog klein uurtje wachten.

xx Luna

Hier nog iemand die nergens zin in heeft, en de tijd op internet zit te verdoen.
ben ook niet helemaal fit, zit al weer een paar dagen vreselijk te hoesten, en sinds vanochten ook weer lekker verkouden. Heb ook ietsie verhoging, stelt niks voor, maar ik reageer er altijd heel snel op, normaal 36.7 / 36.8, nu 37,3 en ik voel me al niet meer helemaal jofel.

was je nog op tijd bij school Gwen? nog 3 keartier geduld luna, dan weet je misschien wat meer.

Moest eigenlijk naar de zaak, had maandag nl iemand naar huis gestuurd en geschorst tot vanmiddag 14u, meldt ie zich ziek.... Ja lekker slim. Nou ja, hoef ik vandaag niet heen, en ga ik eens nadenken hoe ik hem aan zal pakken. Eerst de arbo er maar eens op af!

nou inderdaad een vrij dag zonder al teveel zin ergens in, balen pijn in mijn buik, maar toch wel heel nieuwsgierig naar jullie allemaal, leuk om te lezen dat iedereen zo met van alles bezig is,Wilhelmin alvast van harte meid, ben blij om te horen dat het goed met je gaat, en Jet vervelend jo zon gyn   maar heb veel met ze samengewerkt en de meeste zijn helaas zo  zeker vaak de oudere, maar gelukkig heb je er ook aardige tussen zitten Gwen meid ik duim voor je , wat zou het geweldig zijn he nog een 2008 babytje, Luna laat je het nog even allemaal weten? want waarschijnlijk ben ik vandaag nog wel een keer hier te vinden, het vervelend zijn gaat niet maar zo over (hahaha)
Nou ga de boodschappen doen . en verder huisvrouw spelen  

Ben ik weer...

Schiet mij maar in een poppenhuis hoor, mijn urine is hartstikke schoon, niks te vinden! Geen blaasontsteking dus. HUH ??? Wat heb ik dan gisteren gevoeld en voel ik nu nog als een vaag ondergronds eeeeh "pijntje" (weet ff niet hoe ik het moet benoemen)? Ik voel gewoon "iets" (ja de red devils komen aangemarcheerd hahaha!!)  Geadviseerd werd het weekend af te wachten en als de klachten aanhouden weer terugkomen.

Het is in ieder geval iets wat ik niet eerder gevoeld heb toen ik zwanger was hoor. Afwachten maar weer...

Nou ga ook zo maar boodschappen doen en om 16.00 uur mijn kleine mannetje ophalen.

Spreek jullie weer!

xx Luna

He Bries, is je temp niet de hele zwangerschap iets hoger?
Ik voel me ook al bij de kleinste verhoging beroerd (kun je na gaan hoe dat was met 40.5 koorts!, dacht dat mijn hersenpan knapte) Het is gewoon vervelend snotterweer. Wel lekker dat je vandaag een dagje thuis kon blijven. Lastig dat je er iemand uit wil hebben.Valt vaak tegen dat soort dingen en voordat je het weet wordt het lang ziekteverzuim. In de detailhandel gebeurt dat ook maar al te vaak.

Ik heb een beetje een dipje, mijn haar valt al anderhalf jaar uit en het is nu zooooo dun geworden. Ik word er helemaal gek van. Dat veroorzaakt dus weer stress waardoor ik lekker in een visueuze cirkel ben beland. Verder probeer ik te achterhalen waarom we zo lang gewacht hebben te besluiten voor  een tweede, en er zelfs nu nog wel geregeld twijfels zijn. Is dat uit zelfbescherming omdat het misschien nooit gaat lukken, of is er meer aan de hand (verleden dat we allebei  misschien nog niet goed verwerkt hebben?)
Zucht, de hormonen lijken weer de overhand te krijgen......kreeg vorig weekend van mijn ex-schoonvader nog het compliment dat ik geen steek ouder lijk (is al weer tien jaar uit, maar zie hem nog regelmatig), dus het valt allemaal wel mee ws.
'tWordt tijd voor een nieuw kort kapsel en weer wat dingen ondernemen naast mijn werk, veel te lang niet gesport. Dat is niet goed voor mij, daar word ik lui en depri van.
Herkenbaar, of vermoei ik jullie met mijn gewauwel?
Heerlijk om hier even mijn ei kwijt te kunnen, of is dat nou juist de valkuil en moet ik thuis meer praten?

Nou, bedankt voor het luisteren, volgende berichtje is weer positiever denk ik.
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan