35+ klussers 2

Hey meiden,

Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen!!!
Heb tegenwoordig zo weinig tijd meer en savonds lig ik al weer vroeg in bedje zo moe!!!

Maar las dat Luna en Gwen de RD op bezoek hadden, jammer meiden hoop dat de volgende ronde beter gaat voor jullie het komt echt wel voor jullie weet dat het lang duurt nu maar hou vol!!!!

En Wietske klinkt niet goed maar evengoed gefeliciteerd dat je weer tante wordt, je kunt zeker nog zwanger worden als je zus zwanger is ook voor jouw komt die dag al is het met hulp succes meis!!!

Maaike jij bent ook goed bezig hele dag met mannetje in bed heerlijk!!! Succes hoor wie weet heeft het geholpen!!!

Angel succes bij de Gynecoloog hoop dat jullie dan weten wat het wordt, maar goed als het maar gezond is toch!!!

Nou mijn verhaaltje, ja niet schrikken, maar had vandaag mijn NOD dacht ik maar  er is niks gebeurt en nu  heb ik  wel wat klachtjes die ik niet thuis kan brengen ben erg moe met vlagen misselijk en een heel opgezette buik weet ook niet hoor!!! We hebben   1keertje niet veilig geklust ja zal wel heel toevallig zijn dat het raak is toch??? Wordt er zo onzeker van en om nou weer gelijk te testen wacht nog ff tot het weekend mits de RD komen dan weten we genoeg pfffffff!!!!

Succes meiden duimen draaien voor jullie allemaal!!!

Liefs Sandy

Hey meiden,

Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen!!!
Heb tegenwoordig zo weinig tijd meer en savonds lig ik al weer vroeg in bedje zo moe!!!

Maar las dat Luna en Gwen de RD op bezoek hadden, jammer meiden hoop dat de volgende ronde beter gaat voor jullie het komt echt wel voor jullie weet dat het lang duurt nu maar hou vol!!!!

En Wietske klinkt niet goed maar evengoed gefeliciteerd dat je weer tante wordt, je kunt zeker nog zwanger worden als je zus zwanger is ook voor jouw komt die dag al is het met hulp succes meis!!!

Maaike jij bent ook goed bezig hele dag met mannetje in bed heerlijk!!! Succes hoor wie weet heeft het geholpen!!!

Angel succes bij de Gynecoloog hoop dat jullie dan weten wat het wordt, maar goed als het maar gezond is toch!!!

Nou mijn verhaaltje, ja niet schrikken, maar had vandaag mijn NOD dacht ik maar  er is niks gebeurt en nu  heb ik  wel wat klachtjes die ik niet thuis kan brengen ben erg moe met vlagen misselijk en een heel opgezette buik weet ook niet hoor!!! We hebben   1keertje niet veilig geklust ja zal wel heel toevallig zijn dat het raak is toch??? Wordt er zo onzeker van en om nou weer gelijk te testen wacht nog ff tot het weekend mits de RD komen dan weten we genoeg pfffffff!!!!

Succes meiden duimen draaien voor jullie allemaal!!!

Liefs Sandy

Zo hee Sandy, dat zou wat wezen he?! Ik hoop het voor je meid. Ik hou het weekend deze site extra in de gaten...

Gwen, jij had laatst toch een schimmelinfectie? Nou die heb ik nu dus ook. Heb gisteren mijn 2e pilletje moeten gebruiken, vanavond nog 1 en dan is het klaar. Alleen kan ik nu niets meer afleiden uit slijm etc. want het is allemaal dat spul wat ik zie (sorry meiden). Hoe was dat bij jou? Nu heb ik natuurlijk wel de ovutests nog, die geven overigens nog niet veel aan. Heb ook nog geen pijn in mijn onderbuik wat ik anders altijd wel een aantal dagen heb. Ben bang dat ik dus een wat langere cyclus ga krijgen.

Oh ja, ik heb gisteravond besloten om toch auditie te gaan doen voor de nieuwe musical die we gaan spelen. De dirigente weet waar wij mee bezig zijn, en in overleg met haar heb ik besloten het toch te doen. Ook voor mijn auditie-ervaring is het goed. En ik kan het gewoon niet laten... Die drang is zooo groot. Als ik een rol zou krijgen kan ik die altijd nog teruggeven. Dit was best wel een dilemma voor mij de afgelopen weken, want zwanger worden gaat voor, maar ik wil ook niet alles afwachten. En dit is gewoon een mooie manier om te laten zien wat ik waard ben, zonder dat ik verwachtingen schep naar de artistiek leiders. pfff hehe daar ben ik ook weer klaar mee.

xx Luna

Hey meiden ff snel krijg zo visite, maar heb getest dacht ja kan wel wachten maar kan ook testen toch, maar helaas negatief was ik al bang voor maar ook nog geen RD dus ja we wachten af!!!!

Vanavond kom ik nog ff kijken hier !!!!

Liefs Sandy

Ben ik weer...

Jammer dat je negatief testte, Sandy, maar.... je weet maar nooit he? Toch ws. aan het voorbereiden op een naderende ongie, dan valt het niet zo tegen he. Ik blijf nog voor je duimen hoor!

Leuk Luna, weer een rol in een musical! Het leven gaat inderdaad door he, ik moet ook weer meer de draad oppakken( was vorig jaar al bijna klaar voor de halve marathon en toen we op vakantie toch weer voor een kindje wilden gaan, dacht ik dat het geen zin meer had om door te trainen, oen die ik ben he?)
Manlief baalt nu al dat de wintersport volgend jaar ook niet door zou gaan  omdat we dan weer met zwangerschap of baby zitten. ik vind het al voorbarig worden, zelfs als ik een jaar vooruit kijk, kan me niets meer bij een zwangerschap voorstellen! Ik merk ook dat ik er nu even niet meer zo bezig ben, zie het wel hoor.

Vervelend van die schimmel, uitkijken dat je man niet besmet is en hij het zonder te merken weer aan jou doorgeeft. Vind het zo vreemd dat de ha. er nooit voor waarschuwt. Mannen voelen er bijna nooit iets van als ze het hebben. Wel balen, zit je net weer in de vruchtbare dagen! dat had ik ook twee of drie maanden geleden, waardeloos! ik heb toen besloten toch maar door te klussen en daarna maar weer de schade op te vangen als het nodig mocht zijn. Viel achteraf wel mee gelukkig. Nou, die eerste tip spreek ik dus gelijk weer tegen....
Veel succes deze dagen, wij gaan er ook maar weer eens tegen aan, hihi!

Ben vandaag lekker vrij en Aron heeft een verjaardagsfeestje direct uit school. Ze gaan naar een groot en redelijk onoverzichtelijk(!) speelparadijs en ik hoop dat die hele groep bij elkaar blijft en ze in de gordels er naar toe gaan, maar ik denk dat ik er maar aan moet gaan wennen dat hij nu echt groter en zelfstandiger wordt en ik niet overal meer grip op heb.  Ik heb wel vanochtend mijn mobiele nr. op zijn arm geschreven en hem allerlei tips en waarschuwingen meegegeven.  Nu maar leren los te laten he?

Ik heb het koud, dus ga maar eens in beweging komen, nog wassen, opruimen, strijken, de leuke dingen des levens!

Doei, liefs Gwen

hoi meiden,

Helaas, gistermiddag , .
Gisteravond ging 1 van mijn schapen voor de 1ste keer lammeren en het waren er gelijk 2, dat was wel weer .
Helaas snapt ze nog niet dat ze ze moet laten drinken, dus ik moet helpen. Schaap een paar x per dag melken en dan de melk met een flesje aan de lammeren geven. 's nachts ook natuurlijk, dus ik kan alvast oefenen voor 's nachts aan 't prutsen met voeding en flesjes!

Gelukkig is het mooi weer en hebben we maandag een afspraak met de gyn.

allemaal groetjes,
Wietske

Terug
Bovenaan