35+ klussers 2

april
1
2
3
4 Gwen, 38 jaar, 2e kindje,10e ronde,cyclus 28 dagen
5
6
7
8:
9
10 Wietske, 37jr, 1e kindje, 9e ronde, cyclus 29 dagen
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 maaike 5e ronde 3ekindje cyclus 28dgn
24
25 Jet, 36 jr., 2e kindje, 1e ronde na miskraam, cyclus 28 dagen
26
27 Luna1968, 39 jr., 2e kindje, 5e ronde na curretage, cyclus 28 dagen  
28
29
30

mei
1
2
3
4
5
6
7 Wietske, 10e ronde, 37 jr, 1ste kindje, cyclus 28 dgn

He Wietske, balen meid! Gelukkig mag je maandag al naar de gyn, ben je ook net van je ongi af waarschijnlijk. Wel leuk dat je lammetjes hebt. De moeder is zeker blond  dat ze het niet helemaal snapt?

Sandy, hoe staat het ermee nog geen RD gezien? We blijven hopen hoor!

Gwen, ja lastig he om vakanties en andere dingen te plannen. Wat dat betreft is het jammer dat we niet eventjes in de toekomst kunnen kijken en dus blijft het moeilijk om af te wegen wat te doen. Lastig lastig lastig...

Wij zijn nog niet begonnen met klussen, gisteren laatste pil gedaan. Zaterdagavond moet ik weer weg. Zal je net zien, net als vorige maand, dat dan het ei gaat springen

xx Luna

Ik ben nieuw op dit forum. Eigenlijk wilde ik niet lezen over andermans ellende, maar het valt reuze mee wat ik lees. Misschien steunt het juist wel, omdat je leest dat je niet de enige bent op deze wereld.
Het is een beetje dubbel. aan de ene kant heb ik een gezond kind en na een miskraam kreeg ik maar niet de regelmaat terug die ik altijd had. Nu het klussen weer lang gaat duren ervaar ik toch we spanning. Anderen kunnen dan reageren zo van: 'maar je hebt toch een kind!! Wat zeur je nou, er zijn zoveel anderen die erger hebben...'Tja, dat is er altijd wel ergends op deze aardbol. Toch stiekem heb ik ernstig moeite gehad met die miskraam en daardoor hield ik mijn cyclus tegen, als het ware.
Na de onderzoekje bij de gyn schijnt alles in orde te zijn en krijg ik spontaan een normale cyclus. YES!! nu kan er serieus geklust worden; een veel gebruikt woord op dit forum.
Ik gebruik ook ovulatietesten, maar dat gaat best in de papieren lopen. Nu kreeg ik van een vriendin de tip om ze te bestellen bij www.babyboomshop.nl : EINDELIJK een nromale prijs. Want ik maak er per maand zo'n 7 tot 9 op.
Prima plan lijkt me want dan hoef ik ze niet te kopen bij de drogist waar dan natuurlijk weer bekenden tegen kom...zul je altijd zien....

trouwens....op babyboomshop kun je een gratis starterspakket krijgen...met ovulatietesten en zwangerschapstesten enz. Dan moet je ook reclame maken,,,,,uhhum bij deze!!

He meiden, ik kwam deze op hyves tegen. Vind em geweldig!

Hoezo Mammoet uitgestorven???

Als je denkt dat de mammoet uitgestorven is,heb je het mis, want ..............

mam moet eten koken,....
mam moet koffie zetten,...
mam moet de was doen,...
mam moet boodschappen doen,...
mam moet de bedden verschonen...
mam moet de rommel opruimen,...
mam moet ramen lappen...
mam moet strijken...
mam moet helpen met het huiswerk,...
mam moet zorgen dat het huis schoon is,...
mam moet helpen in de tuin,...
mam moet zorgen dat alle rekeningen op tijd betaald worden,...
mam moet als het nodig is dokter zijn, ... en als mam een man heeft met twee linkerhanden of een ontzettend luie, moet ze ook nog electricien, timmerman, fietsenmaker, schoenmaker etc, etc, etc zijn, maar mam moet vooral niet zeuren !!!!!!!!!

hihihi leuk he?

xx Luna

Hallo Mirjam welkom hier! Tja, er is altijd wel iemand op deze aarde die meer verdriet of pijn heeft dan jijzelf. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je je eigen pijn dan maar niet mag voelen, dus da's onzin. Het helpt misschien alleen wat beter om te relativeren. Ach, gewoon niks van aantrekken zou ik zeggen.

Vervelend trouwens dat je een miskraam hebt gehad. Ik heb zelf een curretage ondergaan begin november vorig jaar. Het hakt er wel in he?

Een aantal van ons hier gebruikt ook ovutesten. Ikzelf die van sensitest, zijn ook lekker goedkoop en via internet te bestellen en werken ook nog eens prima.

Maarrree even iets over jezelf: hoe oud ben je, hoe lang zijn jullie nu bezig, wanneer was je miskraam etc. etc. Je ziet ik,   maar ik spreek ook even namens de anderen, zijn érg nieuwsgierig.

Groetjes,
Luna

Eeuuh Mirjam (en andere meiden)

Zat net even op babyboomshop en zie dat je op een zwangerschapsgerelateerde site reclame moet maken om een gratis set ovutesten en zwangerschapstesten te krijgen. Dus begrijp ik goed dat je bij ons alleen een berichtje hebt geplaatst voor deze reclame? Dan zullen we waarschinlijk wel niks meer van je horen... (tjonge jonge zeg).

Luna

Hoi allemaal,

He Wietske, wat shit zeg! Ik hoopte al zo dat we weer eens een zwangere in ons midden er bij zouden hebben. Gelukkig snel naar de gyn,  hopelijk is er niets ernstigs en is het zo te verhelpen.  Wij gaan deze maand met volle moed aan de  klus en het kan me niet schelen wat voor acrobatische dingen we er voor moeten doen, hihi! Ik zal de zwanger worden tips nog eens goed bestuderen....

Wel een goeie Luna, de mammoet-song!
Ben je nog op tijd om te klussen als je vanavond of morgen weer begint? Succes!

Hier  verder weinig te melden, druk op mijn werk, was van plan nog even een rondje te lopen, maar nu ik na een dag sjouwen en de trap op en af klimmen hier eventjes ging zitten snappen jullie het natuurlijk wel.....

Nou ik ga die reclame-site natuurlijk niet lezen, en hopelijk kwam je hier echt om te kletsen. sorry, ben je naam vergeten, maar toch welkom hier als je daar voor langs kwam.

Ga een fantastisch menu voor vanavond bedenken, ahum, en dan schrijf ik later miss. nog even.
Doei!
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan