35+ klussers 2

Hey meiden,

Hier nog steeds geen RD te bekenen, nog steeds de zelfde klachten maar ja kan ook net zo goed van het weekend de RD krijgen dus hoop nergens op!!!

Wietske wat balen zeg weer die rot RD jeetje had zo gehoopt dat het gewoon gelukt was zonder hulp!!! Wie weet is die afspraak bij de gynecoloog wel heel verhelderemd heel veel succes meis!!! Leuk die lammetjes ben je toch een beetje moeder!!!!

Gwen en wat had je zo lekker gemaakt vandaag???? En hoe gaat het met klussen jullie zijn ook al een tijdje bezig hé balen dat het niet gewoon wil lukken maar je gaat er weer voor dus komt echt wel goed we duimen hier voor jullie!!!

En Luna hoe gaat het bij jouw leuk dat je toch weer gaat voor een nieuw stuk ben benieuwd of je een leuke rol krijgt!!!

En mirjam geloof niet dat je echt oprechte bedoelingen had anders had je niet die reklame gestuurd maar goed daar hebben geen klap aan.

Oja moet a.s. dinsdag naar de Gynecoloog dus als ik dan nog geen RD heb laat ik een inwendige echo maken mits ik dan zwanger ben hé!!!

Fijne avond iedereen

Liefs Sandy

goedemorgen allemaal,
hehe het voorjaar wat heerlijk zeg dit weer,
Sandy wat spannend allemaal, hebben we mischien toch nog een zwangere
even een vraagje, als je je temp bijhoud en je hebt een cyclus van 28 29 dagen wanneer gaat ie dan omhoog? en het is toch zo dat je dan 2 dagen daarvoor je eisprong hebt gehad?
Luna is je kuur alweer klaar? Goed hoor dat je gewoon doorgaat met plannen in je leven,we moeten accepteren dat het komt als het komt en je er geen grip op hebt, hoe moeilijk dat ook is. Wel jammer als je de goede dagen van huis bent, en ja de postbode is bij deze ook geen optie  wel zo dat zaadjes soms lang kunnen overleven dus je weet het maar nooit.
Wietske jammer joh de rd ik hoop dat april doet wat hij wil maar beter met ons gezind is.
Alle zwangeren   lekker zwanger zijn en het mooie weer komt eraan dus je kan je buik (je) laten zien
groetjes allemaal Maaike

Hallo Allemaal,

Hier ben ik weer even, er is weer lekker veel geschreven.

Wietske balen die RD grrrrr. De lammetjes zijn dan wel weer leuk he.

Luna weer een musical leuk hoor gewoon doen dat kan prima.
hihih Mammoet is leuk, helemaal waar hahahaha.

Mirjam welkom we horen graag nog wat meer van je, ik heb vorige maand met 7 weken een miskraam gehad, net als Luna al zei het hakt er flink in.

Sandy je maakt het wel spannend hoor, ik duim voor je.

Met mij gaat het nu behoorlijk goed, denk alleen niet dat er deze maand gelijk weer wat gaat gebeuren we zijn niet echt serieus aan het klussen. Mijn man is deze maand erg laat terug van zijn werk en dan harstikke moe, dit is echt sinds jaren dat hij geen zin heeft in klussen hahahaha Volgende maand zien we wel weer nu is er toch even teveel stress en zorgen want onze hond blijkt epileptie te hebben, de ziel heeft in 2 weken tijd 2 flinke aanvallen gehad, heb nu gelukkig medicijnen dus we hopen dat de boel nu onder controle is, maar voor de stress is dit niet echt gezond.

Groetjes Jet

Hoi, ben ik weer ff.

Hoe is 't nu Sandy, nog geen RD?   t zou toch wat zijn he, als het raak is op t moment dat je er eigenlijk geen rekening mee houdt. spannend hoor!

Verder hoop ik dat iedereen lekker aan de klus kan gaan en over een paar weken goed nieuws voor ons (en voor zichzelf!) heeft. t wordt wel weer eens tijd dat er iemand zwanger word toch?

hier alle goed, niet veel te melden eigenlijk. Alles gaat zijn gangetje, volgende week komen als het goed is de meubeltjes en dinsdag moet ik ook weer naar de vk.
toch altijd een beetje spannend.

groetjes, Brigitte

Hey meiden,

Heb nog steeds geen RD gehad das nu 4 dgn geleden dus ja wat moet je nu doen!!! Ga maar weer gewoon afwachten tot dinsdag dan ga ik naar de frauenartz(gynecoloog) dan kreeg ik een uitstrijkje voor baarmoederhalskankeronderzoek. Maar heb nog steeds af en toe lage rugpijn en steekjes in de onderbuik maar niet meer zo erg dus jka of mijn cyclus is weer wat alnger of ben ik wel zwanger maar duurt het ff voordat detest het weer geeft!!!

Alle andere meiden succes met klussen en zwanger zijn hoop zo dat we allemaal snel mogen verhuizen!!!!

Fijn weekend!!!

Liefs Sandy

Hoi allemaal,

Hup, hup, Sandy, mik er maar eens een testje tegen aan, kan toch al weer? Ik ben erg benieuwd voor je hoor! Het gaat er steeds meer op lijken he, als je normaal regelmatig bent. Zou de gyn dinsdag al kunnen zien of je zwanger bent? Ik duim heel hard voor je!

Jet, hoe is het nu met jullie hond, was wel behoorlijk schrikken zeker! Beterschap met  hem.  
Jammer dat jullie een maandje moeten overslaan met gericht klussen. Ik ben nog niet begonnen met ovulatiesticks, kan misschien vandaag al weer, weet het eigenlijk niet. Volgens mij is mijn ei zo over vier dagen, oei, best wel snel eigenlijk.

We gingen gisteren naar de stad om een hapje te eten, maar we waren een beetje vroeg dus gingen we eventjes wat drinken in een cafe met Aron. Hij zag (voor het eerst in zijn leven) een pooltafel en was direkt enthousiast, pakte er een krukje bij om naar een paar spelende meiden te kijken en na een tijdje stond hij mee te poolen! Kreeg chocolademelk van ze en na een tijdje kwamen daar wat jongens op af en was de hele kroeg in rep en roer en hadden ze allemaal contact met elkaar. Nou, als je dus aanspraak wil, neem je je kind gewoon mee. Nu nog oppassen dat hij dat niet te vaak leuk gaat vinden he.

Nou, ga maar eens een rondje rennen, Aron fietst mee met de stopwatch (moet wel een belangrijke taak voor hem verzinnen anders krijg ik hem niet zo makkelijk mee)
Fijn weekend allemaal, geniet van het zonnetje en tot later!
Groetjes Gwen.

En... lekker gerend?   Goed bezig Gwen!

maarre .... welk zonnetje?? hier   bij Rotterdam is het grauw en grijs helaas!

nou ja, moet zo toch werken , maar morgen lekker vrij!

gr Brigitte

brigitte geniet nog lekker van je dag morgen, Gwen goed hoor mijn enigste sport vandaag was langs het voetbalveld staan,
Sandy , je houd het spannend hoor, heb je niet inmiddels al nog een keer getest?
Ben zo benieuwd of het nu deze maand raak is zit inmiddels weer op de 18e dag dus zal er geen invloed meer op hebben maar aan het klussen kan het niet gelegen hebben
voel me ook goed lekker in mijn vel dus mm ik hoop het zo nog 10 dagen en dan weten we het weer, dit is de vreselijkste periode van de maand, je kan er nu niets meer voor doen als alleen maar afwachten , dus ga lekker op zoek naar afleiding, zoals jullie bezig houden met mijn verhalen enzo (haha).
doei doei prettig weekeind nog
Maaike

Terug
Bovenaan