35+ klussers 2

Hoi, spannend allemaal die onderzoeken, Wietske. Wel wordt er nu concreet onderzoek gedaan. en dat is soms wel eens anders. De meeste gyns wachten en rekken; zo van "probeer nog maar eens een half jaartje...".
Sterkte met wachten.
En Sandy, hou je taai met het testen. Ik heb wel eens een doorgegroeid eiblaasje gehad. Mijn cyclus werd ineens langer en ik was niet zwanger. Dat hebben we ontdekt met een inwendige echo bij de gyn. Dus niks aan de hand want dat komt vanzelf weer goed. Wel vervelend.

groet, Mirjam

Hey meiden daar ben ik weer,

Wietske, wat  goed dat je zo'n fijne gynecoloog hebt gehad ja dat duurt wel allemaal wat langer als je had verwacht natuurlijk maar gewoon doorproberen saampjes wie weet werkt dat ook heel goed, dan is de druk er wel een beetje van af en zijn jullie allebei meer ontspannen. Wil je heel veel succes wensen!!!
Hoe is het trouwens met jullie boederijtje in Duitsland???

Bries fijn idee zeg nog maar 4 weekjes werken schiet echt op voor je nu alles klaar of moet je nog veel doen???

Mirjam,Sorry dat ik misschien je erg hard heb aangevallen in het begin maar ik dacht echt dat je alleen maar reclame wilde maken!!! Wat een verhaal zeg sjonge snap dat je nu heel anders er tegen aan kijkt allemaal wil je heel veel succes wensen met zwanger worden wie weet lukt het nu zomaar!!!

En Gwen hoe is het bij jouw???

Nou hier blijft het allemaal hetzelfde ga morgen niet testen maar ga gewoon naar de frauenartz en wacht maar af, ga er gewoon niet vanuit dat ik zwanger ben dan valt het allemaal wel mee als het niet zo is of als het een mk is!!! Laat zo gauw mogelijk wat weten morgenmiddag na 16.00. Moet morgenvroeg eerst werken en dat fysio en dan ons meisje ophalen en dan om 15.00uur heb ik de afspraak!!! Hoop dat ik kan slapen vannacht ging vannacht ook al zo slecht, we wachten af!!!
Dag meiden tot morgen!!!

Knuffels Sandy

Is niet erg Sandy. Ik snap het wel. Ik heb er ook een beetje spijt van. Kan mij dat geld voor ovutesten nou boeien!!! Als ik maar zwanger wordt!! (oh, wat egoïstisch van mij!)
Ik vind het wwel fijn om steun te krijgen, en te verlenen via dit forum...

groet, Mirjam

He meiden,

Ik ben bang dat ik deze ronde mijn ei heb gemist... Ik had zondag een positieve ovutest en op maandag ging mijn temp 0,3 omhoog en vandaag nog steeds, dus heb zondag mijn ei al gehad en we hebben pas zondagavond geklust. Misschien te laat dus. Hoe lang blijft een eitje vruchtbaar?

Sandy, nog steeds geen RD's ???? Huh?! Dan moet het toch haast wel????

Wietske, fijn he dat je nu hulp krijgt en dat je in ieder geval weet dat het er goed uitziet van binnen. Nog een paar uitslagen afwachten en je eitje meten en dan weet je precies hoe het er voor staat.

Mirjam, ben blij dat je toch nog bij ons blijft schrijven en dat het niet alleen voor de reclame was want dat zou ik echt heel naar vinden. Maar goed, nogmaals welkom. Ik vind het wel een heel verhaal wat je hebt meegemaakt.

Ikzelf ben moeder van een zoontje van 4 en sinds vorig jaar juli bezig met een 2e. Gelijk de 2e ronde zwanger geraakt, maar eind oktober tijdens de 1e trimesterecho werd duidelijk dat het kindje 1 dag daarvóór was overleden met 9,1 week. Anderhalve week later is er een curretage gedaan en tot aan die curretage ben ik kotsmisselijk geweest. Zegt dus ook niks die zwangerschapskwalen... In december is alles weer op gang gekomen, en ik moet zeggen behoorlijk regelmatig weer. Ik zit tussen de 26 en 28 dagen. En nu zitten we dan in de 5e ronde na de curretage en er gebeurt niet zoveel en ik ben bang dat ik deze ronde gemist heb, zelfs met ovutesten...

Sandy, succes vanmiddag bij de arts!

Wij gaan vanmiddag ons 2e konijntje ophalen. Deze gaan we proberen te koppelen aan ons eigen konijn zodat ze straks lekker met zijn tweetjes buiten kunnen gaan wonen.

xx Luna

Heb het lijstje even aangepast, omdat ik een dag later nod heb.

april
15
16
17
18
19
20
21
22
23 maaike 5e ronde 3ekindje cyclus 28dgn
24
25 Jet, 36 jr., 2e kindje, 1e ronde na miskraam, cyclus 28 dagen
26
27
28 Luna1968, 39 jr., 2e kindje, 5e ronde na curretage, cyclus 29 dagen  
29
30

mei
1
2
3
4
5
6
7 Wietske, 10e ronde, 37 jr, 1ste kindje, cyclus 28 dgn

Hoi meiden,

Sandy, ik ben erg benieuwd voor je, ik hoop dat je vandaag al wat wijzer bent geworden en dat het goed nieuws is! Hoe was het verder bij de frauenarts?

Luna, volgens mij heb je prima op tijd geklust hoor, je ei is toch zo'n 24 uur vruchtbaar zeg maar? Mijn eisprong komt er ook aan denk ik, vanmorgen al doorzichtige draden, oeps smakelijk... Dus vanavond maar eens alle rare bokkesprongen uit de kast halen, het zal verdorie een keer raak zijn! Al moet ik op mijn hoofd gaan staan, haha!

Mirjam, nogmaals welkom hier, je hebt wel een rotperiode achter de rug zeg. Ik weet nog wel dat toen ik zwanger was ik ook best een beetje bang was om een miskraam te krijgen, en dat het zodra ik een positieve test had ook al echt een mama-gevoel had. Ik hoop dan ook dat ik dat nooit hoef mee te maken. Maar eerst maar eens zwanger worden, wij zijn   vanaf juli vorig jaar serieus bezig. Wel een paar keer een ei gemist door schimmelinf. en weggeweest voor werk, enz,enz. We hebben gelukkig al een heel lief knulletje van vijfenhalf en we vonden dat eigenlijk altijd wel erg makkelijk. De twijfel slaat vaak nog toe hoor, we hebben weer veel vrijheid nu hij op school zit, en ik ben al 38, dus word er ook niet jonger op, zucht....maar zo'n klein friemeltje van jezelf is ook weer erg leuk.

Hebben jullie dat nou ook, dat je de dagen rond je ei wel ieder dag zin hebt, en het daarbuiten soms  wel een week kan duren? Manlief baalt er soms een beetje van, begrijpelijk ook, maar ik kan er echt niets aan doen. dan staat mijn hoofd naar hele andere dingen (denk aan de mammoet), heb het soms zo druk met van alles, stom eigenlijk. Niets leuker dan een heeeel romantisch avondje, rare hormonen. Nou ja, vast wel herkenbaar voor jullie, ik hoor tenminste wel vaker mannen klagen, hihi.

Nou Sandy, laat snel iets weten, ben zo benieuwd voor je!!!!!
Liefs Gwen

Hey meiden,

Nou vanmorgen kwamen de RD met heel veel deze keer ,dacht gelijk dat het een vroege miskraam was zo helderbloed met stolsels!!! Bij de gynecoloog een echo gehad op de buik maar hij zag geen mk volgens hem had ik gewoon mijn RD nu alleen één weekje later, maar goed heb het allemaal gelaten over mee heen laten komen!!! Heb zaterdag mijn huil uurtje gehad. Nu weet ik tenminste hoe het zit en kunnen we weer verder!!! Volgende maand wordt het dan onze eerste echte poging dus dan zien we wel!!!
Mieden allemaal succes kom vanavond nog voorbij ga zo eerst ons meisje naar bedje brengen!!!!

Liefs Sandy

dag allemaal,
Mirjam leuk dat je meeschrijft, ik denk dat ik de laatste was die aangeschoven is en dat was (denk denk) nov.
Ik ben moeder van 2 kids 12 en 8 bijna 13 (meisje) en 9 (jongen) na de eerste ook een mk gehad en uiteindelijk met behulp van clomid een 2e , nu heel lang geduurt voordat alles weer op de rit was na jaaren prikpil , vanaf nov serieus bezig en al de nodige ond bij de gyn gehad, moet eigenlijk voor een baarmoederfoto maar heb het nog even uitgesteld omdat hormonen, echo samenlevingstest, mans aandeel allemaal prima was en ik nog hoop heb om spontaan zwanger te worden, maar ja de leeftijd he ben ook 38. goed dit was in het kort mijn verhaal,

Sandy jammer meid , maar wie weet als jullie er serieus mee bezig zijn hoe snel het zover is.
Luna weet dat je ei 24 uur bevruchtbaar is , maar je de beste kans heb 1 a 2 dagen daarvoor te vrijen maar ip kan het dus zelfs een gedeelte van de maandag nog (een verhaal is dat als het zaadje op wacht ligt het een meisje wordt, en een zaadje dat net op tijd komt een jongetje) dus als je zwanger zou zijn het dus een jongen gaat worden,

Gwen die onzekerheid heb ik ook hoor of ik er wel goed aan doe, kleintjes worden groot bla bla en nu hier de pubertijd ingetreden is helemaal van jeetje bij de laatste ben ik dus goed 50 op dat moment, maar ja weet je soms is het goed de natuur zijn gang te laten gaan en niets is nou eenmaal zeker in het leven.

Luna kan hoor weet je ik meet nooit pos testen , maar bij bloedond en echo bij de gyn werkt alles prima dus mischien moet je het idee los laten en proberen de goede dagen om de dag te vrijen. Maar ja soms heb je gewoon echt geen zin of heb je andere dingen aan je hoofd,
Ik voel me al sinds 3 dagen wat anders niet echt definieerbaar, vind het allemaal niet zo smaken , voel me erg :eek:pgefokt heb een raar gevoel in mijn onderbuik, mischien denk ik dan maar mischien de griep of zo   want het is nu dag 21 nog veel te vroeg denk ik om je anders te voelen , lijk echt wel een hormonebom ben gelukkig niet vervelend voor andere maar wel anders, of heb ik gewoon het voorjaar in mn hoofd en daar de kriebels van............ wie weet het nog een week............................
gekukkig heb ik het te druk voor alles, ga morgen lekker sporten en eindelijk weer eens van een vrij dag genieten die ik hoop ik zelf een beetje in kan vullen

doei doei mischien ben ik er straks nog even om lekker wat te lezen ect, dus jongens kom maar op met de afleiding.

Terug
Bovenaan