dag allemaal,
Mirjam leuk dat je meeschrijft, ik denk dat ik de laatste was die aangeschoven is en dat was (denk denk) nov.
Ik ben moeder van 2 kids 12 en 8 bijna 13 (meisje) en 9 (jongen) na de eerste ook een mk gehad en uiteindelijk met behulp van clomid een 2e , nu heel lang geduurt voordat alles weer op de rit was na jaaren prikpil , vanaf nov serieus bezig en al de nodige ond bij de gyn gehad, moet eigenlijk voor een baarmoederfoto maar heb het nog even uitgesteld omdat hormonen, echo samenlevingstest, mans aandeel allemaal prima was en ik nog hoop heb om spontaan zwanger te worden, maar ja de leeftijd he ben ook 38. goed dit was in het kort mijn verhaal,
Sandy jammer meid , maar wie weet als jullie er serieus mee bezig zijn hoe snel het zover is.
Luna weet dat je ei 24 uur bevruchtbaar is , maar je de beste kans heb 1 a 2 dagen daarvoor te vrijen maar ip kan het dus zelfs een gedeelte van de maandag nog (een verhaal is dat als het zaadje op wacht ligt het een meisje wordt, en een zaadje dat net op tijd komt een jongetje) dus als je zwanger zou zijn het dus een jongen gaat worden,
Gwen die onzekerheid heb ik ook hoor of ik er wel goed aan doe, kleintjes worden groot bla bla en nu hier de pubertijd ingetreden is helemaal van jeetje bij de laatste ben ik dus goed 50 op dat moment, maar ja weet je soms is het goed de natuur zijn gang te laten gaan en niets is nou eenmaal zeker in het leven.
Luna kan hoor weet je ik meet nooit pos testen , maar bij bloedond en echo bij de gyn werkt alles prima dus mischien moet je het idee los laten en proberen de goede dagen om de dag te vrijen. Maar ja soms heb je gewoon echt geen zin of heb je andere dingen aan je hoofd,
Ik voel me al sinds 3 dagen wat anders niet echt definieerbaar, vind het allemaal niet zo smaken , voel me erg

pgefokt heb een raar gevoel in mijn onderbuik, mischien denk ik dan maar mischien de griep of zo want het is nu dag 21 nog veel te vroeg denk ik om je anders te voelen , lijk echt wel een hormonebom ben gelukkig niet vervelend voor andere maar wel anders, of heb ik gewoon het voorjaar in mn hoofd en daar de kriebels van............ wie weet het nog een week............................
gekukkig heb ik het te druk voor alles, ga morgen lekker sporten en eindelijk weer eens van een vrij dag genieten die ik hoop ik zelf een beetje in kan vullen
doei doei mischien ben ik er straks nog even om lekker wat te lezen ect, dus jongens kom maar op met de afleiding.