Hoi meiden,
Sandy, ik ben erg benieuwd voor je, ik hoop dat je vandaag al wat wijzer bent geworden en dat het goed nieuws is! Hoe was het verder bij de frauenarts?
Luna, volgens mij heb je prima op tijd geklust hoor, je ei is toch zo'n 24 uur vruchtbaar zeg maar? Mijn eisprong komt er ook aan denk ik, vanmorgen al doorzichtige draden, oeps smakelijk... Dus vanavond maar eens alle rare bokkesprongen uit de kast halen, het zal verdorie een keer raak zijn! Al moet ik op mijn hoofd gaan staan, haha!
Mirjam, nogmaals welkom hier, je hebt wel een rotperiode achter de rug zeg. Ik weet nog wel dat toen ik zwanger was ik ook best een beetje bang was om een miskraam te krijgen, en dat het zodra ik een positieve test had ook al echt een mama-gevoel had. Ik hoop dan ook dat ik dat nooit hoef mee te maken. Maar eerst maar eens zwanger worden, wij zijn vanaf juli vorig jaar serieus bezig. Wel een paar keer een ei gemist door schimmelinf. en weggeweest voor werk, enz,enz. We hebben gelukkig al een heel lief knulletje van vijfenhalf en we vonden dat eigenlijk altijd wel erg makkelijk. De twijfel slaat vaak nog toe hoor, we hebben weer veel vrijheid nu hij op school zit, en ik ben al 38, dus word er ook niet jonger op, zucht....maar zo'n klein friemeltje van jezelf is ook weer erg leuk.
Hebben jullie dat nou ook, dat je de dagen rond je ei wel ieder dag zin hebt, en het daarbuiten soms wel een week kan duren? Manlief baalt er soms een beetje van, begrijpelijk ook, maar ik kan er echt niets aan doen. dan staat mijn hoofd naar hele andere dingen (denk aan de mammoet), heb het soms zo druk met van alles, stom eigenlijk. Niets leuker dan een heeeel romantisch avondje, rare hormonen. Nou ja, vast wel herkenbaar voor jullie, ik hoor tenminste wel vaker mannen klagen, hihi.
Nou Sandy, laat snel iets weten, ben zo benieuwd voor je!!!!!
Liefs Gwen