35+ klussers 2

Hoi lieve schatten,

Heb een glaasje wijn   gedronken dus ben wat vrijer, let er maar niet op.... He Sandy, lijkt toch wel op een vroege mk. heb voor mijn gevoel ook al een paar keer gehad, echt een beetje onbestemd en zwanger gevoel voor mijn nod, dan ineens twijfel(dan weet ik al dat het mis is) en een paar dagen later veel bloed met stolsels. Vervelend zeg, je verheugt je er zo op he. Nou, komt wel goed, was  tenslotte maar een keer onveilig, maar toch......
Hadden we er maar meer controle over soms he.  Ben goed bezig mannetje te verleiden tussendoor, slecht........

Vroeg aan Aron even  voor het slapen gaan of hij vond dat we hem  goed opvoeden of dat er dingen zijn  die we nog kunnen verbeteren, altijd leerzaam toch? Vraag je op je werk tenslotte ook, of je het goed doet. Hij vond dat we  niet stout waren, maar dat  vond hij juist  ook wel goed, maar daarna zei hij dat we hem moesten laten kiezen  uit computeren of televisie kijken en hem niet alletwee laten doen. apart he, vijf jaar en toch al zo bewust van zijn opvoeding en wat  goed  of minder goed voor hem is. Ik ben er van overtuigd dat we veel volwassener met hem omgaan dan als je meerdere kinderen hebt, denk ik tenminste.  Ik denk dat een kind zich meer volwassen gedraagt omdat hij geen zusjes of broertjes heeft om zich mee bezig te houden. Ik weet niet of het beter is hoor, maar het is wel een logisch gevolg. het gevaar is dus wel dat  hij zich te volwassen gaat gedragen. Er kwam na het eten ook al een jongetje van negen aan de deur waarmee Aron vandaag had afgesproken, blijkbaar op school om na het eten met de mini-helicopter te gaan vliegen. Hoe zijn jullie kinderen Luna,  Maaike en Wilhelmin van die leeftijd?  

Sandy, geniet nog lekker van je kleine onschuldige meisje, zo heerlijk onafhankelijk. De tijd gaat zo verrekte snel he. Zemel de zemel, heb weer een wijntje  gedronken zoals jullie zien!
Ga er een eind aan breien,  kan nog wel uren zo door blijven kletsen, maar daar  zitten jullie ook niet op  te wachten he
Liefs Gwen!xxx

Hoi mh1970,
Wel erg leuk dat je na die twee kids er nog een jonkie bij wil......lijkt me stiekem toch wel leuk. Twee (wat oudere) kinderen en dan veel later nog een baby. Laat mijn man het maar niet horen. Nou, qua leeftijd haal ik het niet meer. Ik ben nu 36 en de tweede moet nog maar eens eerst komen. na mijn dochter wilde ik een jaar niks over zwanger worden horen. Ontzwangeren vond ik zwaarder dan zwangerzijn en bevallen bij elkaar!!
Ik denk dat ik nu al erg gelukkig mag zijn met mijn lieve meisje. We zien wel wat de natuur nog voor ons bedenkt.
 Misschien kijk ik straks nog wel even....
Morgen hele dag werken.
doei

Gwen? Kun je ondanks je wijntje nog wel antwoord geven op een vraagje??
Ik lees schimmelinfectie en 'ei gemist' in jou reactie eerder. Hoe weet je dat dat met elkaar te maken heeft??
Ik twijfel nl. of ik Candida schimmel heb.....tja, niet echt smakelijk. Sinds mijn dochter spruw heeft gehad en dat heeft ze lang en hardnekkig, heb ik dat langzaamaan ontdekt. Tijdens de miskraam heb ik er geen aandacht aan geschonken......ik hoop echter niet dat het met elkaar te maken heeft.
Mirjam

haha Gwen, lach me rot om jouw!!!! Hihi ja kan nog best lachen hoor en zeker als jij met zulke leuke verhalen komt haha!!! Ja gaat idd snel hé meid ze worden snel groot!!! Geniet van je wijntje en nog een spannende avond gewenst met je mannetje!!!

Deog Sandy

Hoi Mirjam,

Alleen als je schimmelinfectie hebt tijdens de geboorte, kun je je kindje besmetten en hebben ze kans op spruw. Maar ik bedoelde dat we een paar maanden geleden niet echt konden klussen tijdens mijn schimmelinf. omdat ik al aan de pillen zat(trouwens ook een jeuk waar je u tegen  zegt, aaah!)  en de kans dan weer groter was op besmetting van je partner en weer terug. Toen ik zwanger was had ik continue last van een sch.inf. omdat je hele vaginale huishouding  over  de fles gaat, maar dat is echt onschadelijk voor je ongeboren kindje hoor. Dus ik denk niet dat dat invloed heeft op een mk. of   onvruchtbaarheid. Mocht trouwens die pillen ook gewoon gebruiken als ik dacht al zwanger te zijn.
Heb ik je vraag al beantwoord...... Sorry, ben na die twee wijntjes al aardig wiebelig.

lees nog even terug.... ik had mijn ei gemist doordat ik een paar dagen op cursus zat, was een andere maand, had er dus niets mee te maken. Je vruchtbaarheid lijdt dus niet onder een schimmelinfectie. Heeft jouw kindje geen goede zalf gekregen van de huisarts? Bij Aron was de spruw zo over, hij had dat ook een week na zijn geboorte.

Hihi, leuk dat je me grappig vindt Sandy, zal eens vaker een wijntje drinken, kom ik weer eens los he. Ik voel me juist zo serieus, vooral op mijn werk.....
ik ga nu echt stoppen, mag vanavond geen kans missen he!

Ja hoor, ben tevreden met je antwoord. Mijn dochter kreeg een zalf en nog een ander zalfje en het hiepl allemaal geen f...
Dus...en die jeuk, sjezus...

Ga jij nou maar lekker roezig klussen.....heerlijk met een wijntje op vrijen. Je brengt me op ideeën!!!

groet, Mirjam

Hallo iedereen,

Brigitte je hoeft nog maar heel kort te werken, wat gaat de tijd toch snel, geniet er van.

Wietske wel prettig dat je een leuke gyn hebt, praat een stuk makkelijker he.

Mirjam meis wat een verhaal, wat een wir war aan emoties heb je dan he.
Ik zal me voor jou even snel voorstellen, ik ben Jet, 36 getrouwd en we hebben een dochter van 7. Ik heb in maart helaas ook een miskraam gehad, bij mij is het waarschijnlijk al in week 5 verkeerd gegaan, mijn lichaam heeft het zelf opgelost ik heb dus geen hulp of curretage gehad.

Luna volgens mij is een ei ook nog 24 uur te bevruchten als het is gesprongen, dus ik denk dat je toch op tijd hebt geklust hoor.

Sandy he meid balen weer die rottige RD's grrrr maar zoals je al zei weet jenu wel weer waar je aan toe bent.....

Maaike je voelt je al anders?? Ik duim voor je wie weet is het toch echt raak...

Met de hond is alles nu weer goed gelukkig, hij is wel aan de medicijnen.

Groetjes Jet

Terug
Bovenaan