35+ klussers 2

He.. lekker bezig geweest zeg vanavond. Had heel wat bij te lezen.
Helaas zonder wijntje, dus ja, mijn verhaal zal wel niet zo grappig zijn als van Gwen, ouwe zuiperd!
Nou geniet er maar van hoor. Ik mist het niet echt hoor, t is voor een goed nietwaar.   Ships, als je borstvoeding geeft mag het natuurlijk ook nog niet, jeee dat wijntje duurt dus nog wel even.,
Vandaag bij de vk geweest (ben nu 30w), stond zo weer buiten, m.a.w alles OK! Kraamzorg is ook langs geweest, ook niks bijzonders over te melden eigenlijk.
saai he!. Oh ja, op zoek geweest naar gordijnen voor de babykamer maar kan niks vinden, iemand nog een tip voor een adresje?

Nou... wie aan de klus gaat vanavond, Doe je best!!!! Het klussen staat bij ons op een laag pitje helaas, heb er niet zoveel puf voor eigenlijk. arme Dennis.

doeg!! brigitte

he meiden,
jullie hebben aardig voor afleiding gezorgd hoor, zit hier wel een beetje saai aan de cola maar heb dienst en best wel afgelopen dagen een wijntje gedronken , voel me dan toch achteraf een beetje schuldig. je jullie lezen het goed achteraf want op het moment geniet ik er zo van, van maar toch zijn de berichte van alcohol verschillend dus probeer maar toch het zekere voor het onzekere,
en brigitte dronk tijdens de borstvoeding vaak een lekker bruin biertje, is goed voor de productie van bortstvoeding zijdenze , en zeker als je zoals jij in de zomer gaat bevallen is het erg lekker.
Ja leuk he gwen dat je dan soms even de rem er een beetje af kan gooien met wat alcohol soms lucht dat lekker op.
Nou ga lekker naar bed en maar even lekker nog stukje film kijken ( ega zit in de avonddienst komt deze week iedere avond pas rond 12 half 1 thuis, denk dat ik dan toch al lig te knorren. dus mijn mannetje heeft ook pech
en ja brigit voel me echt wel anders maar ben bang dat het mischien toch wat psychisch is, zo het zo graag willen weten en niet volgende week maar nu....
maar ja zo werkt het niet
trustenxxx

He maaike,
zat na mijn verhaal ook ff te googlen over alcohol en borstvoeding, maar af en toe een drankje kan niet heel veel kwaad. Het duurt ongeveer 3 uur voordat het uit je lichaam is, dus daar kun je proberen wat rekening mee te houden. Neem ook niet aan dat ik meteen na de bevalling zin in alcohol heb   Maar inderdaad wat jij zegt, in de zomer is een koud biertje af en toe best lekker!

en ja, t is wat vroeg om je al anders te voelen, maar je zult echt niet de eerste zijn. Ik teste al 3 dgn voor mijn NOD positief, en had nog nooit eerder zo vroeg getest. "iets" in mij zei dat het raak was. (ook al moesten er   4 testen aan te pas komen voor ik het écht geloofde, ergens wist ik het gewoon!)

nou ja, we duimen nog maar een weekje voor je!!!!

Trusten, ik ga ook zo! Kan morgen wel uitslapen gelukkig, begin pas tegen 12 uur.
Bri

He allemaal,

Bries, een biertje is inderdaad prima voor de borstvoeding dus dat is een troost he. Nou, het eerste glas wijn dat je straks weer drinkt zal je toch helemaal op z'n kop laten staan waarschijnlijk, dat ben je in al die tijd echt helemaal verleerd! Ik had daar toen ook helemaal geen behoefte meer aan, ik miste het tijdens mijn zwangerschap veel erger op vakantie....
Fijn dat alles helemaal goed was bij de verloskundige, was het gisteren nog van plan aan je te vragen, maar ja dat was gisteren he....neem me maar niet kwalijk. Zijn we allebei stiekem een heel klein beetje jaloers op elkaar, jij zwanger en ik aan de wijn hihi!
Over je gordijnen; het ligt er aan hoe lang je er mee wilt doen, als je ze erg kinderachtig(baby-achtig) kiest, zijn ze al snel niet leuk meer, als je ze effen houdt, kun je gemakkelijk de thema's van de kinderkamer aanpassen. Maar net waar je voorkeur ligt.
Dan kun je met schilderijtjes, accessoires of muurschilderingen de kamer aankleden, laat mij maar los.... De kinderkamer is erg leuk om in te richten omdat je er zo veel kanten mee op kunt.

Maaike, voel je je al zwanger? Spannend hoor, hoop het voor je! Nog ruim een week wachten he, jammer dat je niet twee weken lang per maand vruchtbaar bent he. Hoewel, dan zouden er waarschijnlijk nog meer mensen ongewenst op aarde lopen, het zal dus wel een reden hebben, maar toch....

Wietske, gaan jullie weer/nog met goeie moed aan de slag? hopelijk hebben jullie  de uitslag van de  zwangerschapstest als eerste positief binnen!

Luna, nog verder geklust gisteren of zit de taak er op en is het wachten en afleiding zoeken weer begonnen?

Sandy, hoe gaat het nu met je, zeker erg teleurgesteld. Sterkte meis.

Hoe is het met de rest van de zwangeren onder ons?

Liefs gwen

Hoi Hoi,

Ik had niet gedacht dat ik op mijn drukke werkdag aan jullie zou denken. Tjeetje, Ik ken jullie alleen via dit forum en het is net of er een band is. Dat is er natuurlijk ook omdat we allemaal met dezelfde zaken bezig zijn.
Ik kon bijna niet de verleiding weerstaan om op mijn werk te kijken naar nieuwe berichtjes. Toch maar niet gedaan.
Vandaag vroeg iemand me op mijn werk hoe het was met de gezinsplanning.....oeps dat is een pittig vraagje. Hoe ga je daar nou antwoord op geven????
Er zitten in de pauze ook nog allerlei anderen bij, dus heb ik maar wat gefluisterd. Over dat we moeten afwachten en zo. Dat vind ik wel genoeg eigenlijk.

Ik denk dat ik zometeen toch een lekker pilsje ga nemen. Ookal zit ik op dag 20. Nu merk ik natuurlijk nog niks. Volgende week begint het ge-dimdam.....zit er een puistje; oh dan zal ik wel ongesteld worden. Heeej ik moet vaak plassen, dan zou ik weleens zwanger kunnen zijn. oh, ik heb buikpijn, dan zal ik wel ongesteld worden....
zo gaat het dan de hele dag door.

met de borstvoeding bij mijn dochter kon ik erg goed alcohol achterwege laten. Ik at wel enomr veel en ik viel toch af, echt te gek. Ik had na een half jaar echt een lijf, al zeg ik het zelf, onder mijn normale gewicht en een paar borsten waar je 'U' tegen zegt!! Ik werd echt niet meer in de ogen aangekeken. Heb ik dat ook eens meegemaakt. Nu is het gewoon weer maatje A. Toch best praktisch weer.

Oke, nu heb ik alleen maar over mezelf gekletst weer......

Ik denk dat je met de borstvoeding gewoon moet doen wat goed voelt. Ik heb toen van de kraamhulp geleerd dat de alcohol van een glaasje na een ur weer uit je bloed is.

Hoe ging het met klussen gisteravond?? Gwen? Of ben ik nu te persoonlijk??

Blijven jullie na het klussen ook altijd liggen zodat het er niet uitloopt??? ha ha.

Mirjam

dag allemaal,
en brigitte had je bij de testen ook al tekenen van zwangerschap of niet echt nog?
Miriam ja het is wat he   dat je er of je nou wel of niet wilt je er toch mee bezig bent, ik heb ook wel eens op mijn werk evens snel zitten bijlezen hoor dus je zou niet de enige zijn.
Luna ik heb hem nog niet helemaal door hoor de temp methode, is nu de 2e mnd dat ik hem meet verleden mnd dgls nu een paar keer vergeten  maar is van 36.7 naar 36.9 gegaan is dat wel genoeg of houd dat in dat je geen eisprong hebt gehad?????
eigenlijk weet ik even niet veel te schrijven voel me enorm saai   op dit moment (was kleren aan het naaien , scheurtje hier, knoopje daar ect ect,

doei doei trusten voor straks Maaike

Hoi hoi,

het is weer eens zover.....'t is  midden in de nacht en ik kan niet meer slapen cq liggen. Moe ben ik wel helaas, dus dat wordt morgen weer wat, want ik moet uiterlijk 7.30 op de zaak zijn. Mijn team krijgt een training van een extern bedrijf. Deze training heb ik vorige week gehad, en van mij wordt een faciliterende rol verwacht. Zal iig wel intensief worden, dus morgenmiddag kun je me wegdragen denk ik. Vandaag was ik ook al bekaf, ik was in de avond (16-19) alleen met een beginnende manager, en het was DRUK.... dusssss.

Nou ja, dan ben je zo moe, en toch niet slapen, stom he!

@ maaike, toen ik positief teste had ik nog geen kwaaltjes nee. Mijn intuitie zei dat het raak was, maar eigenlijk voelde ik verder niks. Toen moedersvoormoeders nóg een test deed na 6wk of zo, was ik bijna bang dat ie negatief zou zijn, omdat ik niks voelde.  Pas toen vanaf een week of 7 was ik steeds vreselijk moe en deed ik niks dan slapen. (en dan net als nu 's nachts onrustig zijn en níet kunnen slapen) Verder heb ik ook niet veel kwaaltjes gehad eigenlijk, heb welgeteld 3x overgegeven en dat was dat! Ook nu niet veel klachten hoor, mag dus niet klagen !!!
Hoe voel jij je nu?

@Gwen, mijn meubels komen dinsdag. Ik zal dan wel even een foto op mijn blog zetten zodat jij je deskundig oordeel kunt geven. Heb ook al aan effen gordijnen gedacht, maar omdat alles al zo neutraal is wilde ik eigenlijk wel wat fleurigs voor de gordijnen. Maar dat kan inderdaad natuurlijk ook met schilderijtjes en verder aankleding. Bovendien is het maar 2 bij 3 dus al te druk moet het ook niet worden.

Hihi, begrijp dus van de  moeders  onder ons  dat af en toe een biertje straks wel mag. Zal dat vast wel eens doen hoor, maar niet te vaak en de eerste tijd ook nog maar niet, tot alles goed op gang is gekomen.

ff denken.... wat was er verder nog geschreven??? weet het ff niet meer.
Wilhelmin, lees jij nog wat mee? hebben al een tijdje niks meer gehoord, gaat alles goed met je zwangerschap, en Paulien hoe ist met jou, en Angel?.
Sandy, al over de teleurstelling heen? Wel jammer natuurlijk, het was een leuke verrassing geweest nu je eigenlijk nog niet voor het eggie ging. Vanaf nu willen jullie het weer serieus proberen he.    Zou toch super zijn straks op trouwen terwijl er een 2e op komst is!
Jet, fijn dat je hond opknapt, en dat de medicijnen helpen.
Mirjam zit al weer te wachten , en    Luna... misschien was je toch op tijd voor je ei!! ik blijf weer voor iedereen duimen hoor!

ik ga zo nog ff weer proberen te slapen tot de wekker om 6.00 uur gaat!   tot morgenavond!   Brigitte

oh ja, Mirjam.. ik hoop dat ik  net als  ga afvallen tijdens de borstvoeding, want helaas was ik voor de zwangerschap weer flink aangekomen.  De 2jaar daarvoor was ik 20kg afgevallen...ook omdat ik graag zwanger wilde worden maar ja, dat duurde dus erg lang en van lieverlee kwamen eerst de onsjes, de pondjes en uiteindelijk de kilo's er weer aan. Nu ben ik zwaarder dan ooit... bijna 100kg. Bij de vk dan he, thuis geeft de weegschaal 4kg lichter aan, en die was volgens mij redelijk ok want bij de ha was het wel ongeveer gelijk. Nou ja, gister was ik bij de vk 99,5.... 3weken geleden 99,7, dus eigenlijk hetzelfde. Ik kom niet mega aan tot nu toe, maar hopelijk helpt die borstvoeding wel om een begin te maken met afvallen!

Die mega borsten hoef ik niet hoor, want ik kan nu al bijna  geen  bh vinden met mijn cup G / H. Voor gewone bh's heb ik nu mijn adresje maar heb nu voedingsbeha's besteld in de VS, zijn nog niet binnen, maar ik hoop dat ze passen, heb in ned. nog niks kunnen vinden, dus dat wordt nog wat.

ok,,, nu is het bijna 4 uur: ga toch slapen Brigitte

Terug
Bovenaan