35+ klussers 2

Bries, ja sorry ik wist niet je hele verhaal over lijnen en borstmaten en zo. Iedereen wenst altijd iets anders, een andere cupmaat of ander haar. We zijn als vrouwen niet altijd tevreden met onze dingen.
Ik ben bij de tweede zwnagerschap, die dus mis ging flink aangekomen, en dat sleep ik nog mee. Omdat ik daarna geen borstvoeding gaf gaat dat dus niet vanzelf. En ik ben me toch aan de chocola!! Uit frustatie misschien???
Maar goed, een beetje sporten is ook niet verkeerd, en dat doe ik sinds mijn dochter van 2,5 niet meer. De discipline is er niet.

Hoe ver ben je precies....ik kan me het niet zo herinneren van vorige verhaaltjes.
We hebben de kamer voor onze dochter toen bewust neutraal gehouden , ook de gordijnen. Want anders kun je steeds alles aanpassen. Nu veranderen we de kleurtjes op de muur en de accessiores. We hebben bijv. een kunstwerk vanuit een boek in het groot nagemaakt; een mooie grote bloem van Gary Hume. Als z straks een anere kamer krijgt wil ik een mooi vintage behangetje. (www.debontekamer.nl) en daar dan witte meubels bij.

Luna, je moet er op vertrouwen dat je optijd bent, anders heb je geen rust. Mijn ovutesten zijn altijd 2 dagen ernstig positief. Dan beginnen we met klussen tot de   test weer negatief is. Dat moet toch goed zijn???

oke, moet met mijn dochter naar het Consultatieburo.
tot straks maar weer ...

succes op je werk Bries....

Mirjam

Hoi Brigitta, wat vreselijk he dat niet slapen, om gek van te worden , hoop dat je een beetje de dag doorgekomen bent.
trouwens men zegt dat bruin bier de borstvoeding goed op gang helpt, de kraamhulp zij bij mij 1 oud bruintje op een dag is erg goed!!
wat leuk he kamertje nu bijna de meubeltjes, het is al erg echt zo nog een paar weken en dan heb je verlof , wat een prachtige tijd he voor zowel zwanger zijn als bevallen, lekker hoor.

wilhelmin en paulien hoe is het met jullie??
was even kort ga snel naar mn eten anders gaat het niet goed komen ,.
doei doei

hi allemaal,
even een kort berichtje van my, nog niet zo heel veel te melden.
hier gaat alles goed, volgende week maandag heb ik de 20 weken echo, dan hoop ik ook dat we kunnen zien wat het wordt.. ( als ik dit zo schrijf denk ik ineens dat de tijd toch wel erg snel gaat..)

afgelopen zaterdag heb ik hem of haar voor het eerst echt gevoeld, drie kleine duwtjes achter elkaar.. was best indrukwekkend.
en vanochtend voelde ik hem of haar duidelijk protesteren toen ik me op mn rechterzij draaide, daar was hij/zij kennelijk niet blij mee, ik voelde werkelijk een paar stompjes tegen mn buikwand.

dus eigenlijk gaat het best lekker.. ik zal jullie dinsdag laten weten wat er uit de echo is gekomen.

zo langzaam zijn we ook bezig met de baby uitzet, ik begin er nu ook zin in te krijgen, een paar weken geleden moest ik er nog niet aan denken.. maar nu voel ik me weer lekker en dat werkt door...  

iedereen zoals altijd heel veel succes met alles, ik blijf lezen en an jullie denken!

liefs paulien

Hoi allemaal,

Wat is er weer een boel geschreven, en wat een genachtbraak, Brigitte! Ik was ook vaak s'nachts wakker tijdens mijn zwangerschap. Dat zijn de hormonen, om je alvast te laten wennen aan straks als de kleine er is.....Hopelijk ben je de volgende dag nog een beetje doorgekomen, vreselijk he, en dan lig je in bed alleen maar af te tellen hoe kort je nachtrust nog is.
Niet te druk maken hoor, over je gewicht, als het je eerder al gelukt is om zo veel af te vallen, dan komt het straks wel goed! Lekker veel gaan wandelen met de kinderwagen en als het allemaal lukt borstvoeding geven. Die 25 kilootjes die ik in mijn zwangerschap er bij had gekweekt zijn ook weer helemaal weg.

Gelukkig dat het zo goed met je gaat, Paulien. Leuk he, de eerste voelbare bewegingen van je kindje!

Mirjam, het klussen gaat uitstekend, hihi. we hebben erg ons best gedaan......had vandaag een donkerdere streep dan de teststreep, ben in ieder geval al  erg blij dat ik zo regelmatig ben en een eisprong heb. Vanavond dus nog even romantisch doen en dan zou het toch eens een keertje moeten lukken he. Blijf inderdaad ook een paar minuten liggen, soms nog ff met de heupjes in de lucht, hopla! Maar goed dat niemand dat verder ziet!!!!

Ik ga er een eind aan breien, fijne avond, tot morgen of zo,
Liefs Gwen xxx

Hey lieve meiden,

Heb weer ff tijd om te forummen dochterlief ligt in bedje en moeders kan dan ff hier kijken haha!!!
Heb ik veel moeten werken de afgelopen dagen en zaterdag en zondag moet ik ook hele dagen werken pffffffffff.  Das altijd zo de éne week alles en de ander week ben je veel vrij maar wel lekker wordt  ook mooi weer volgende week!!!! Werk  trouwens in de zorg mochten jullie het afvragen waar heb ze het over haha!!!

Pauline, wat fijn meid dat het zo goed gaaat met je en leuk hé dat getrappel in je buik das werkelijk één van de meest mooie gevoel dat je kunt hebben vindt ik van je zwangerschap!!! Succes met je 20wk echo en oh laat maar horen hoe het was vinden we erg leuk!!!!

Gwen en  goed geklust nou meis hoop zo voor je dat het raak is!!!!  De duimen maken overuren voor je hoor!!! Nu beginnen die wachtdagen weer hoop dat je genoeg te doen hebt dan gaan ze snel voorbij!!!

Had net mijn vriends moeder aan de telefoon en ze zijn thuis jippie na 7 mndje Afrika zijn ze eindelijk weer thuis, we hebben ze best gemist!!! Ben zo benieuwd wat ze nu van Jessica vinden ze was nog echt een baby toen ze gingen en nu een dreumes van 14 mndjes bijna!!! We zullen zien!!!!

Nou meiden probeer van het weekend nog te kijken hier en anders een fijn weekend en tot weer eens!!!

Liefs Sandy  

he he jongens,
opstaan broodtrommels, school sporten, hondenuitlaten, papegaai schoonmaken en douschen wassen strijken rekeningen overmaken, stofzuigen wcs pfffff het was weer zon dag , maar daarna nog die vraag................... zou het deze maand.
oh wordt soms gek van mezelf, voel me niet echt meer anders dus denk dat het niet zo is maar ja je weet het nooit he.
Sandy , lekker hoor je schoonouders terug lekker bijkletsten en laat ze maar genieten van je dochter.
Wil jullie allemaal een lekker weekeinde wensen en succes met wachten allemaal behalve jet denk ik daar komt de goede periode weer voor aan
doei doei hou jullie haaks..............maaike

He allemaal,

Weinig nieuws, maar we wachten tot we naar het trouwfeest van de buren kunnen. Ze vieren het thuis, dus lekker dichtbij.
Gezellig dat je schoonouders weer terug zijn, Sandy. Ze zullen je dochter wel enorm gegroeid vinden.

Nou Maaike, lekker druk geweest vandaag zeg! dat je niets voelt zegt volgens mij nog niks. wat Brigitte (geloof ik) zei dat je gevoel al zegt of het raak is, dat was bij mijn eerste zw. ook. eigenlijk had ik toen ook geen test nodig, maar het kan zijn dat ik dat gevoel echt pas een paar dagen na mijn nod had. Iedereen is anders en iedere zwangerschap is natuurlijk ook weer anders.

We moeten vanavond natuurlijk nog een keertje voor de zekerheid klussen, had voor de verandering eens met ochtendurine getest. Dus niet zo betrouwbaar maar ja, wel super donkere streep. we zien wel of het er nog van komt..... de zin is wel een beetje over hoor na vier, vijf dagen elke dag.
en een dagje overslaan kan ook geen kwaad natuurlijk, maar ik ben wel bang dat ik dan weer net op de meest vruchtbare dag gemist heb, herkenbaar he.

Luna, hoe is het, al helemaal beu deze wachtdagen, of heb je voldoende afleiding?

Ik ga een spelletje doen met de gup, heb ik beloofd.
Nou, alvast fijn weekend, schrijf miss. nog wel even,
Groetjes! xxx Gwen

Hoi allemaal!
heb net 2 drukke dagen achter de rug en vandaag 'spijbel' ik... heb lekker een snipperdag genomen en ben dus het hele weekend vrij en niet alleen maar zondag.
We hebben een relaxweekendje gepland, gaan vannacht naar een hotel, luxe kamer met bubbelbad, lekker eten... ff lekker met zijn tweetjes!
straks nog even boodschappen doen en dan gaan we op tijd op weg!

maaike... wanneer kon je ook al weer testen? duurt niet zo lang meer he!
dat wachten he.. zou het wel zou het niet... pfff vervelend! luna en gwen   jullie ook al weer in die periode (mirjam ook?? ). ik duim me iedere maand weer suf, hoop op veel positief resultaat!

fijn weekend allemaal, tot morgenavond!
Brigitte

Terug
Bovenaan