35+ klussers 2

Hoi,

Wel leuk te lezen dat iedereen met vanalles verschillends bezig is; schapen, konijnen, huishouden enz. Vandaag ook gepoetst en heerlijk in de zon liggen bakken. Dat kan bij ons omdat de tuin op het zuidwesten ligt. Het kan juist inde zomer niet meer omdat het dan weer te heet is. En weet je..??..ik heb twee pilsjes gehad en het smaakte me heerlijk. Lekker ontspannen. Ik neem niet aan dat dat meteen gaat betekenen dat een evt. zwangerschap niet doorgaat.
Ik zet mezelf even in de lijst als dat mag...

april
15
16
17
18
19
20
21
22
23 maaike 5e ronde 3ekindje cyclus 28dgn
24 Mirjam, 36 jaar 8e ronde, 2e kind na misoprostol en curettage, cyclus 28 dagen (hoop ik)
25 Jet, 36 jr., 2e kindje, 1e ronde na miskraam, cyclus 28 dagen
26
27
28 Luna1968, 39 jr., 2e kindje, 5e ronde na curretage, cyclus 29 dagen  
29
30 Gwen,38 jaar, 2e kindje, 11e(?) ronde, cyclus meestal 28 dagen

mei
1
2
3
4
5 Wietske, 10e ronde, 37 jr, 1ste kindje, cyclus 28 dgn

6
7

Wietske, veel succes met de schaapjes. En tuurlijk wil je niet een kans missen, dat zou raar voelen.
Bries: laat maar lekker lopen die tranen.
Gwen, bedankt voor de vakantietips, zoiets hadden geloof ik ook al in mind.

Zo, nu ga ik wat werken voor de baas..

lekker slapen voor straks,
Mirjam

Hoi, vandaag super gezellig bij een vriendin op bezoek geweest. Een uurtje rijen met slapende dochter achterin. lekker in de zon gezeten.....
Terug.....uur in de file.....en ja hoor!!! ONGESTELD!!! Ik voelde het in de auto al.
Shit, het is pas dag 24!! Hoe kan dat nou???
Het begon met lichtbruine afscheiding. En ik zit steeds met wcpapier te wroeten omdat ik weten of het nou doorzet of niet. Dan wil ik ook bloed zien!! Als het toch moet! Heel even dacht ik aan innestelingsbloed, maar daar is het toch al te laat voor???

Balen!!!

Ik hoop dat jullie wel raak geschoten hebben dames!!

Mirjam

Hoi hoi,

Hoe is het allemaal met jullie???
Goed weekend gehad allemaal???
Heb het hele weekend gewerkt dus weinig gezien van het lekkere weertje gisteren balen!!!
Maar heb nu bijna de hele week vrij lekker genieten van jawel eindelijk LENTE!!!!
Wat duurde het toch lang voordat we nu eindelijk heerlijk weertje hebben!!! Dat wordt genieten van de week!!! Morgen ben ik zelf jarig we vieren het wel zaterdag voor vrienden en familie maar goed vanmiddag al een vriendin gehad met kind voor verjaardag en morgen m'n broertje met vriendin dus ja toch nog 3 dgn jarig ach ja!!!! Morgen appeltaartje bakken vindt ik altijd lekker want lijnen doe ik wel na al het gefeest ja we lusten ook wel een wijntje of biertje!!!
Verders moet ik rond 13 mei mijn NOD hebben en deze maand gaan we echt beginnen dus dan onze eerste echte ronde nu spannend!!! Dus dit weekend flink klussen en wie weet wat het wordt haha!!!
Nou schoonouders waren blij ons te zien en vonden Jessica echt een schatje en heel erg gegroeit die moeder van Raymond knuffeltje erg veel met der vond ze wel leuk ook nog die lachebekje van ons!!!
Het is echt een lief kind altijd vrolijk en sinds vorige week zegt ze der naam zelf zo lachen om te horen Jessica zegt ze de hele dag. Nou meiden weet ff niks meer wens jullie mieden allemaal veel klusplezier voor wie nog moet en voor de wachtende onder ons succes en de zwangere horen we nog wat van jullie altijd leuk om te lezen!!!!

Liefs Sandy

hoi lieve meiden,

Wat een verhaal over je schapen, Wietske, las het hardop aan mijn man voor (wil liever anoniem blijven, oeps) en kreeg de tranen in mijn ogen! ik kan me voorstellen dat je dat niet over je hart kon krijgen zeg, zijn alle dierenartsen zo ongevoelig dat ze een lammetje kunnen killen?

He, Mirjam, balen dat je al ongesteld lijkt, maar wiewet ben jij een van die gelukkigen waarbij het toch gewoon een bloedinkje is tijdens de zwangerschap! ik duim nog voor je hoor!

Heerlijk klinkt dat, Brigitte, lekker uit kunnen rusten. Die emotionele buien kunnen best door de zwangerschap komen hoor, bovendien;  het gaat tenslotte wel om de babykamer he!!!!!

Luna, nog mee aan het lezen of ben je het eventjes zat om telkens bezig te zijn met zwanger worden?

Nou, ga snel csi kijken, tot snel weer!
Liefs Gwen.

Sandy gefeliciteerd met je verjaardag, geniet er van je hebt in ieder geval mooi weer,
och dat verhaal over dat zielige lammetje, hoe is het ermee? en de moeder niet te vergeten he zij heeft het ook zwaar gehad.!
en wat ontzettend lief dat jullie het toch geboren hebben laten worden.
Luna bedankt voor de tip van de fertility site ben al hard aan het invullen (of het helpt )
kwam in ieder geval geen verassing uit.
Genieten jullie ook zo van het mooie weer ? je voelt je gelijk een ander mens,
hier kwamen we er ook weer achter dat er weer geen schoenen pasten en kleren te klein waren, dus dat wordt weer shoppen.
Miriam heeft het nog doorgezet? of zit je weer/nog in spanning?
Hier morgen afwachten dan is mijn nod, maar lijkt gewoon te komen. maar toch.........
Ga snel aankleden (heb eerst de kids de deur uitgeholpen) en ga lekker naar de kapper , en daarna,,,,,,,,,,, werken,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,met dit weer.
groetjes en allemaal sterkte met wachten/klussen/ zwanger zijn
oh ja brigitte slaap je ondertussen alweer een beetje??? zie dat je gister ook nog best laat op de site was.
nou doeg allemaal

Goeiemorgen!

Ja hoor Maaike, ik heb vannacht prima geslapen. Ging alleen laat naar bed omdat ik uit eten was met mijn managementteam. Heb alvast een afscheidscadeautje gekregen, een leuke mand met allemaal baby-dingen. Vandaag vroeg op, ze komen de kinderkamer brengen en in elkaar zetten, weet alleen niet hoe laat.
En tussen 8 en 11 komt IKEA mijn matras omwisselen... voor de mensen met een goed geheugen : JA alwéér!
Ook het 2e matras vertoonde na 2wk al vreselijke kuilen (foto's te zien op mijn blog http://denenbrieswondertje.punt.nl/) dus nu zijn we het zat. We hebben wat anders uitgezocht. Nu 2 verschillende matrassen, Dennis wilde graag niet zo'n harde matras en ik juist weer wel.

Mirjam, hoe gaat het nu. ben je echt nu al ongi geworden?? wat vroeg zeg. En balen weer, weer een maand wachten en maar hopen dat het dan raak is.
Maaike ook morgen al je NOD, spannend hoor.  
Wietske hoe gaat het met de lammetjes en met je pleeglammetje? Hihi, je moet wel naar de dokter luisteren he... niet stiekem toch gaan klussen :)   Zou toch wat zijn dat het nu wel raak is he! Neem aan dat je man wel gewoon zijn potje gaat inleveren? hoe lang duurt het dan voor je daar iets van hoort?

nou, weet ff niks meer, ga maar ff wat opruimen of zo, dan doe ik nog wat nuttigs. Laat nog wel even weten hoe de meubeltjes staan en hopelijk lukt het dan om meteen een foto op de blog te zetten.

fijne dag allemaal!!!   Brigitte

Hallo allemaal,

Wat is er weer veel geschreven!! leuk.

Ik kan niet alles onthouden, heb nu geen extra schermpje over hihih
Sandy gefeliciteerd met je verjaardag!!

Mirjam heeft het doorgezet? Ik hoop dat het alleen maar een beetje oud bloed is geweest, die zijn niet erg. Ik duim voor je.

Nu komen een aantal spannende dagen voor veel van ons, zag ik het kalendertje dat nu veel dames de NOD eraan zitten te komen Ik duim voor iedereen.

Ik voel me nu toch redelijk onzeker, vertouw mijn lichaam ff niet... voel van alles van weer wel en wat weer niet op een zangerschap kunnen wijzen, paar dagen wachten nog dan weet ik het zeker.

Groetjes Jet

Terug
Bovenaan