35+ klussers 2

Hoi hoi,

Jet, ook al bijna je NOD he, spannend! je wilt in die dagen altijd van alles voelen he.

Nou, de meubeltjes zijn er en zitten in elkaar!! Ik vind het leuk!!!
krijg ze hier niet op de site, dus al je wil kijken moet je ff naar mijn site.

gr. Brigitte
http://denenbrieswondertje.punt.nl/

hi meiden,

zoals beloofd vandaag een berichtje van mij.
gisteren hebben we de 20 weken echo gehad. was erg indrukwekkend. alles kon je goed zijn, alles zat erop en eraan: handjes, vingertjes, voetjes, teentjes, hartje, maagje, niertjes, ruggetje etc..

we kregen zelfs een kleine gymnastiekshow te zien, eerst de beentjes helemaal strekken en daarna snel de handjes voor de ogen..     was erg leuk!!

en voor een ieder die het weten wil, we weten wat het geslacht is..

nieuwsgierig?

ik heb t eigenlijk al een beetje verraden...

liefs paulien

Fijn Paulien dat alles ok is! Leuk he die echo, en wat een mooie foto!
Toch een opluchting als je die stap ook weer gehad hebt, natuurlijk krijgen we nog steeds geen garanties, maar t is een hele opsteker!
Voel je de kleine al? Ik pas bij 22/23 weken of zo weet het nu eigenlijk al niet meer omdat ik er zo aan gewend ben geraakt, dat getrappel in mijn buik.

x Brigitte

oja,

voor iedereen die zich nu afvraagt hoe ik mn echo foto op de site krijg, heel simpel. vergeet die link met extern plaatje invoegen, die werkt niet. wat wel werkt is copy/paste.
copy je plaatje met rechtermuisklik van wat dan ook en ga hier in je berichtje staan en rechtermuisklik paste.

liefs paulien

Hoi iedereen,

Sandy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad?

Paulien, gaaf he, die 20 weken-echo, leuk een meisje! Had je dat al verwacht?

Bries, leuk de meubels! Wij hadden ook zo'n klein kamertje, en hebben het bedje toen met de kopse kant tegen de muur gezet met een zelfgemaakte strandtent als- hoe noem je dat, een soort wiegsluier?

Wietske, is jullie schaap al over de bevalling heen en heeft ze intussen al moedergevoelens? En het lammetje ook gezond? Een hele zorg zeker!

Hoe is het intussen, Mirjam, al meer zekerheid? En Jet al zenuwachtig zeker, ik duim voor jullie hoor.
Ik moet nog een weekje geduld hebben.....voel ook niets bijzonders.
We gaan zo eten, tot later!
Liefs Gwen

Prachtige echofoto, en ik geloof dat ik ook al min of meer weet wat het wordt, als ik je verhaal goed lees, paulien.

sandy, gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik hoop dat het bij de andere wachtenden anders afloopt dan bij mij. het gekke is dat na die twee bruine druppels het gewoon 24 uur wegbleef. Ja, wat is dat nou??? Vandaag de hele dag werken en steeds naar de wc, je kent dat wel.
Nu net heeft het toch doorgezet. Alhoewel het bruine smeur is. Missschien ga ik me teveel afvragen waarom het nu zo gaat. Terwijl het vroeger ook wel eens zo zou gaan. Wat ik niet snap is dat ik na een eisprong op dag 14 toch op dag 24/25 ongesteld wordt. Er zit toch altijd 14 dagen tussen?? Ik vraag me af of er dan wel een innesteling plaatsvindt.
Het echte bloed is er nog niet. Maar ongesteld is ongesteld. Kga vanavond aan het bier!! Net te horen gekregen dat vrienden van ons er weer een gezonde dochter bij hebben. Waarom ben ik nu niet blij??? Ik vind mezelf af en toe egocentrisch!!

en sorry dat ik niet iedereen persoonlijk aanspreek hier zo, en dat ik loop te klagen. Ik schrijf het zo van me af. En ik ondervind echt steun van jullie dames.

Veel sterkte met de spannende dagen

Mirjam

Hallo allemaal,

Paulien, wat een mooie echofoto, kan daar echt van genieten.

Brigitte wat een leuke meubeltjes! mooi kamertje geworden zo hoor.

Mirjam ik heb dat heel vaak dat mijn ongesteldheid eerst begint met oudbloed/bruine smurrie vaak dan 1 tot 2 dagen niks en dan pas de echte doorbraak, toch blijf ik elke ker hoop houden als het bruin is.
Je hoeft ookniet iedereen persoonlijk aan te spreken hoor, doen wij toch ook niet altijd, het is gewoon lekker dat we allemaal stuk voor stuk ons verhaal hier kwijt kunnen en lekker steun aan elkaar hebben.

Ondank dat we deze maand niet echt gericht bezig zijn geweest en het rustig aan hebben gedaan gieren de zenuwen door mijn lijf, we zullen zien pff worden ene paar lange dagen zo hihih

groetjes Jet

Hoi meiden,

Voor een aantal van jullie spannende dagen!!! Ik duim heel hard!!!

Mirjam, balen dat je ongesteld bent geworden. Mag je best even over klagen hoor.

Paulien,  wat een mooie echo-foto, leuk een meid! Het is toch jullie 1e kindje of ben ik nu helemaal in de war?

Bries, ik ga zo even kijken op je site. Hoe is het met je verder? Hopelijk geen huilbuien meer en anders: laat maar gewoon lekker stromen, moet er dan toch even uit. Zullen de hormonen wel zijn. Ik ben af en toe echt kattig tegen m'n man, ook niet zo leuk!
Ons kamertje is ook zo goed als af, het lukt me helaas niet om een foto te plaatsen, ook niet met copy en paste. We hebben vorige week nog een wieg gekocht, die wordt 19 mei bezorgd.

Wat een verhaal Wietske over dat schaap, fijn dat hij/zij nog gered kon worden. Je bent er vast druk mee, de hele dag de fles geven.

Gwen, zo te lezen wordt jouw zoon ook al een hele kerel. Bij mijn dochter gaat het ook zo hard, ze is nu bijna 3,5 en wordt zo wijs. Speelt ook het liefst met andere kinderen.

Sandy, gefeliciteerd meid!! Hoe jong ben je geworden?
Leuk dat jullie bijna ook weer er helemaal voor gaan!

Wilhelmin, hoe gaat het met jou?

En Luna alles goed?

Sorry, als ik iemand vergeet!!!

Hier gaat het dus allemaal goed, heb wel wat afspraken voor m'n werk verzet die ik 's avonds had, want had te vaak last van harde buiken, dus de gync. adviseerde mij dringend om het toch wat rustiger aan te doen. Ook ivm de vroeggeboorte van vorige keer. Ben blij dat ik het nu wat rustiger aan kan doen, voelt wel beter!
6 mei krijgen wij weer een uitgebreide echo bij de gync, een groei-echo. Kijk er nu alweer naar uit.

Ik duim heel hard dat jullie allemaal mij heel snel mogen volgen naar het zwanger-zijn forum.

Liefs,
Angel

Terug
Bovenaan