Hoi meiden,
Voor een aantal van jullie spannende dagen!!! Ik duim heel hard!!!
Mirjam, balen dat je ongesteld bent geworden. Mag je best even over klagen hoor.
Paulien, wat een mooie echo-foto, leuk een meid! Het is toch jullie 1e kindje of ben ik nu helemaal in de war?
Bries, ik ga zo even kijken op je site. Hoe is het met je verder? Hopelijk geen huilbuien meer en anders: laat maar gewoon lekker stromen, moet er dan toch even uit. Zullen de hormonen wel zijn. Ik ben af en toe echt kattig tegen m'n man, ook niet zo leuk!
Ons kamertje is ook zo goed als af, het lukt me helaas niet om een foto te plaatsen, ook niet met copy en paste. We hebben vorige week nog een wieg gekocht, die wordt 19 mei bezorgd.
Wat een verhaal Wietske over dat schaap, fijn dat hij/zij nog gered kon worden. Je bent er vast druk mee, de hele dag de fles geven.
Gwen, zo te lezen wordt jouw zoon ook al een hele kerel. Bij mijn dochter gaat het ook zo hard, ze is nu bijna 3,5 en wordt zo wijs. Speelt ook het liefst met andere kinderen.
Sandy, gefeliciteerd meid!! Hoe jong ben je geworden?
Leuk dat jullie bijna ook weer er helemaal voor gaan!
Wilhelmin, hoe gaat het met jou?
En Luna alles goed?
Sorry, als ik iemand vergeet!!!
Hier gaat het dus allemaal goed, heb wel wat afspraken voor m'n werk verzet die ik 's avonds had, want had te vaak last van harde buiken, dus de gync. adviseerde mij dringend om het toch wat rustiger aan te doen. Ook ivm de vroeggeboorte van vorige keer. Ben blij dat ik het nu wat rustiger aan kan doen, voelt wel beter!
6 mei krijgen wij weer een uitgebreide echo bij de gync, een groei-echo. Kijk er nu alweer naar uit.
Ik duim heel hard dat jullie allemaal mij heel snel mogen volgen naar het zwanger-zijn forum.
Liefs,
Angel