35+ klussers 3

Oh Bries, ik kan je niet zeggen hoeveel die foto's me doen. Wat een schattig kereltje hebben jullie. En hoe  hij naar jou kijkt!  De tranen prikken hier, ik zou ook zo graag nog een keertje willen...

Oh Bries, ik kan je niet zeggen hoeveel die foto's me doen. Wat een schattig kereltje hebben jullie. En hoe  hij naar jou kijkt!  De tranen prikken hier, ik zou ook zo graag nog een keertje willen...

nee he... heel verhaal getypt... doe ik iets stoms of zo : alles weg.

Luna, misschien is je lichaam wel van slag door iets heel moois en is de meter gewoon goed...   Maar jij kent je lijf na al die tijd al zo goed, dat je precies voelt als je ongi er aan komt he.
Gek he, ik zit eigenlijk te wachten tot ik eens een keer ongi word, nu 11 weken na de bevalling nog geen druppel....   We hebben het 1x onveilig gedaan, 't zal toch niet he!
Als het nog een week wegblijft dan maar een testje doen. Dan is het iig lang genoeg geleden om positief te zijn, en als het negatief is dan is mijn lijf gewoon nog van slag. Ik neem aan het laatste, want voel niks geks en kan me niet voorstellen dat we eerst bijna 2 jaar bezig zijn en dan zou het nu zomaar per ongeluk zo zijn?
Ik zou het niet eens zo erg vinden, maar Dennis is er erg stellig in dat hij geen 2e wil. Geloof dat hij nogal geschrokken is van al dat gedoe rond de bevalling en dat we in het ziekenhuis moesten blijven en zo.

Gwen,hoop dat jullie na de doorverwijzing snel bij de gyn terecht kunnen. Als je dan de stap gezet hebt wil je ook niet lang meer wachten he. Maarre, wie weet heb je de afspraak voor niks gemaakt, zou toch wel een stunt zijn!

Enne, niet erg hoor dat jullie 'gezondigd' hebben, de eerste 2 weken na de bevruchting is er nog geen bloedcontact met de moeder dus niks aan het handje.

Emma, ook sterkte met wachten, las dat je deze ronde ook niet meer veel hoop hebt. Hoe lang waren jullie al weer bezig?

Nou ladies, succes met wachten allemaal, en voor de genen met rode duiveltjes: ff flink balen en dan vol goede moed naar de volgende ronde!

x Brigitte

ooooh Bries, ik zat er vanmorgen wel aan te denken. Ik dacht dat jullie misschien meteen voor een 2e zouden gaan... Wie weet ben je wel zwanger nu, of geef je borstvoeding, want daardoor kan het ook zijn dat je nog niet ongi wordt. Ik was geloof ik na 6 of 8 weken al weer ongi na de bevalling. Het zal toch wat wezen, nou dan heeft Dennis gelijk geen keuze meer hahaha dan moet het gewoon zo zijn. Zou toch prachtig zijn!!

Hoi Bries,

Het eerste jaar na je bevalling schijn je extra vruchtbaar te zijn, heb ik toevallig vorige week gehoord van iemand die van  haar eerste zoon  dmv. behandelingen zwanger was geraakt en waarbij de gyn aanraadde om binnen het jaar weer zwanger proberen te raken. Dus....wieweet!  Wat Dennis betreft; ik heb ook een  behoorlijk trauma opgelopen na de bevalling van Aron. Het kan gewoon niet anders dat dit er zo diep ingeworteld zit dat mijn  lichaam van alles tegenhoudt.  Ik had net mijn zus aan de telefoon die net haar studie psychotherapie aan het afronden is en ze raadde me aan(voor de zoveelste keer natuurlijk) om eens al die emoties en angsten te gaan verwerken met behulp van een personal coach. Nou, nog even die enorme stap gaan zetten en dan kan ik weer een tijdje met alles aan de slag.....

Sterkte allemaal met de duivels (of juist geen duivels)
Bries, hopelijk ben je zwanger en vinden jullie het samen geweldig!
Liefs Gwen

Mirjam wat balen meid, hoop dat ak maand jullie alle goeds brengt wat kan een maand lang duren he.
Luna nog spannend duim voor je voor jou en voor Gwen ook, Gwen mischien heb je wat aan de hulp van de gyn en het bepalen hoever je erin meegaat is aan jullie toch?
dus hoop dat het een aanvulling is, mischien moet je ook eerst klaar zijn met dingen uit je vorige bevalling heb een vriendin die heilig in zulke dingen gelooft en de gyn die ik had na de miskraam verleden keer 11jr geleden zei het ook, onbewust werkt het op je lijf je hormonen hebben dan net precies de goede samenstelling   ect hij zei dat je daar zeker onbewust invloed op kan hebben, mischien is dat ook zo en wil je lijf pas zwanger worden als dat allemaal ok is? weet het niet hoor maar zou denk ik kunnen.
Bries wat een geweldig lekker joch heb je toch, heerlijk ook die fotos daar doen we het toch allemaal voor. Jeetje mischien zwanger zou toch wel mooi wezen toch?? Ach en Dennis was er ook zelf bij toen jullie het onveilig deden dus mischien vind ie het onbewust toch wel heel leuk, maar voor veel mannen is het inderdaad moeilijk om op het moment van de bevalling niets voor hun vrouw te kunnen doen wat de pijn of de weeen kan verlichten dat machteloze gevoe schijnt voor hun heel moeilijk te zijn. hoe ze ook hun best doen met ondersteunen
Hier gaat het niet super ben zondag door mn rug gegaan (heb nooit last van mn rug) en kan niet op of om ben nu 2x bij de manueel therapeut geweest en maandag wordt het nog gekraakt   hoop zo dat dat wat verlichting geeft, wervels zaten helemaal op elkaar. verder verkouden en alle holtes ontstoken met dik oog dikke wang ervan dus stoom me gek met kamille, ook nog schimmel tussen mn tenen (kan er ook nog bij )
dus moet wat in de revisie, met de zw schap gaat het denk ik goed door al deze ellende merk ik er weinig van alleen dat ik dood moe ben maar ja slaap ook niet van alle gedoe,   over 2 wk de echo dus nog even afwachten, heb wel ingeschreven bij moeders voor moeders dus eerdaags zullen de flessen wel komen. verder zoals ik nu denk wil ik toch een vlokkentest dat is met 11 wk en je hebt met 12 wk de uitslag, in combinatie met echo lijkt me dat voldoende en zal me ook een stuk rust geven, zie op mn werk zoveel verdriet om me heen zowel bij ouders als bij kinderen , dat ik weet dat ik dat een kindje en de rest van mn fam niet aan wil doen.
nou ik ga mn mand nog even in voor mn dochter uit school komt heb ik dat mooi meegenomen.
Verder alle meiden ik duim voor jullie
gr maaike

Terug
Bovenaan