nee he... heel verhaal getypt... doe ik iets stoms of zo : alles weg.
Luna, misschien is je lichaam wel van slag door iets heel moois en is de meter gewoon goed... Maar jij kent je lijf na al die tijd al zo goed, dat je precies voelt als je ongi er aan komt he.
Gek he, ik zit eigenlijk te wachten tot ik eens een keer ongi word, nu 11 weken na de bevalling nog geen druppel.... We hebben het 1x onveilig gedaan, 't zal toch niet he!
Als het nog een week wegblijft dan maar een testje doen. Dan is het iig lang genoeg geleden om positief te zijn, en als het negatief is dan is mijn lijf gewoon nog van slag. Ik neem aan het laatste, want voel niks geks en kan me niet voorstellen dat we eerst bijna 2 jaar bezig zijn en dan zou het nu zomaar per ongeluk zo zijn?
Ik zou het niet eens zo erg vinden, maar Dennis is er erg stellig in dat hij geen 2e wil. Geloof dat hij nogal geschrokken is van al dat gedoe rond de bevalling en dat we in het ziekenhuis moesten blijven en zo.
Gwen,hoop dat jullie na de doorverwijzing snel bij de gyn terecht kunnen. Als je dan de stap gezet hebt wil je ook niet lang meer wachten he. Maarre, wie weet heb je de afspraak voor niks gemaakt, zou toch wel een stunt zijn!
Enne, niet erg hoor dat jullie 'gezondigd' hebben, de eerste 2 weken na de bevruchting is er nog geen bloedcontact met de moeder dus niks aan het handje.
Emma, ook sterkte met wachten, las dat je deze ronde ook niet meer veel hoop hebt. Hoe lang waren jullie al weer bezig?
Nou ladies, succes met wachten allemaal, en voor de genen met rode duiveltjes: ff flink balen en dan vol goede moed naar de volgende ronde!
x Brigitte