35+ klussers 3

haha, nou ik ben niet zwanger hoor ..... gisteravond bij het naar bed gaan... verrassing!

Had er ook helemaal geen rekening mee gehouden dat het zo zou zijn, maar denk dat het zomaar zo had gekunt, want het is ongeveer 2 weken geleden dat we ff niet opgelet hebben.
Ben meteen aan de pil gegaan, dus zeer waarschijnlijk komt er geen nr 2. Tenzij we (met name  Dennis)  daar binnenkort anders over denken.
Nou ja, kan ik tenminste doorgaan met fanatiek lijnen, heb net de smaak te pakken.

Ferdi wilde nooit zo heel graag op zijn buik liggen, van het CB moet dat best vaak en lang. Nou zo lang halen we nooit, want dan zet hij het op een brullen na 2 minuten of zo. Maar goed, zijn nekje is sterk genoeg en kan als hij wil ook best zijn hoofd optillen.
Sinds vandaag gooit hij zichzelf gewoon op de rug.... dus ja, als hij nu geen zin heeft dan is het hopla.... en draaien.   Hij was hier al een beetje mee aan het oefenen, en vanochtend lukte het in 1x.  

ik had 16 oktober 2007 een positieve zw. test in handen, is een hele goede dag dus om vooral NIET ongesteld te worden. Ik hoop voor je dat jij dat dit jaar op 16-10 hebt!

Hoi allemaal,

Nou Luna, dan zitten we weer helemaal gelijk volgende maand. Mijn volgende nod is de 15 of 16e. Gisteren is de hel hier ook losgebarsten.......
We gaan voor de testdatum van Bries!

Wat ontzettend snel joh, dat Ferdi zich al in een keer omdraait! Geweldig. Fijn dat het zo goed met hem gaat.
Jullie hebben toch ook nog wel even de tijd om rustig over een tweede kindje na te denken? Ik kan me voorstellen dat de bevalling en eerste moeizame weken nog erg vers bij Dennis  in het geheugen liggen. Ik denk dat Ralph zich ook nog nooit zo machteloos heeft gevoeld als  toen Aron bijna levenloos ter wereld kwam en ik alleen maar (gedrogeerd door mijn eigen endorfinen) riep; oh wat een mooi kindje! Bovendien moet je nog helemaal ontzwangeren, daar had ik in ieder geval echt negen maanden voor nodig. En lekker genieten met z'n drieen, is natuurlijk ook belangrijk. Voordat je helemaal over de schok heen bent dat je de komende tijd een heel afhankelijk persoontje aan je broek hebt hangen, en het ritme daar in hebt gevonden, ben je ook weer een jaartje verder. En dan is Dennis misschien ook  wel weer aan een tweede toe, of vinden jullie het allebei prima zo. Ik weet wel dat wij eigenlijk ook liever het lot hadden laten beslissen-stiekem in ons hart- dan hoefden we zelf die keuze niet te maken. Maar dat is, als je er eerlijk naar kijkt, ook maar vluchten voor de werkelijkheid. Dus....daar ga ik nu echt verandering in brengen, ik wil er wel eens achter komen wat ik wil! zo een heel betoog( sorry, hoop dat jullie ook ooit iets aan mijn hersenspinsels hebben, anders negeer het maar)

Mirjam, hoe is het met jou, erg teleurgesteld deze maand, of heb je al weer zin in de komende weken?

Maaike, al wat opgeknapt of nog erg verkouden? Laat je maar lekker door je mannetje verwennen he. Enne...weten de kinderen het al?

Paulien, ben je al bevallen? Ben benieuwd hoe het met je /jullie gaat.

Wietske, al een innesteling of is dat erg vroeg? Spannend hoor, en ook leuk dat jouw nod in een andere week is, dan hebben we tussendoor ook iets om voor te duimen!

Liefs Gwen

He Gwen, ik lees net op een ander topic dat je naar een personal coach gaat. Wat goed van je! Dit is een hele stap, aangezien je toch door allerlei emoties heen moet. Maar weet je, die emoties zijn nodig om daarna weer te kunnen groeien. Maar ik geef toe, je moet er wel aan durven voelen, da's gewoon eng. Je gaat nu gewoon lekker opruimen en je komt er altijd weer sterker uit (weet ik uit ervaring).

Wel grappig dat we allebei voor de testdatum van Bries gaan

Hey meiden,

Heb weinig tijd, maar lees toch af en toe wel even snel jullie verhalen hoor.
Gisteren voelde ik me niet zo lekker, helaas is dat vandaag weer over. Temperatuur blijft totnutoe wel mooi hoog, verder voel ik niets bijzonders.
Nog 5 nachtjes tot woensdag zucht, wachten, wachten, wachten....

Groetjes Wietske

Wat goed dat je aan moeders voor moeders mee gaat doen Maaike, ik kan me herinneren dat ik die flessen zo vies vond ruiken, dat ik echt bijna over m ´n nek ging, terwijl ik verder geen last had van misselijkheid. Maar dat is al weer 7 jaar geleden.
De anderen helaas nog even niet... 16 oktober wordt een spannende datum lees ik.
Ik mag nog 2 dagen wachten voor de NOD, maar  geen enkel pijntje of signaaltje  en nog steeds flink verkouden. Maar ja, misschien juist als je denkt deze maand wordt het niets.... Die vervelende hoofdpijn voor de ongi heb ik ook nog niet. Morgen een hele drukke dag, dus geen tijd om er over na te denken gelukkig.
Voor jou zal de tijd vast helemaal lang duren Wietske... Sterkte.
Groetjes, Emma

Spannend wietske duim voor je !!!!
zo begon ik ook verkouden en lamlendig.
Maar inmiddels zijn de symptomen er echt wel.
lekker weekeind allemaal.
en voor de meeste op naar de 16 oktober dat moet een goede datum worden kan nie anders.
Emma ook succes he duim voor jullie allemaal.

Terug
Bovenaan