35+ klussers 3

Hoi,

Vanochtend kon ik het niet laten en heb een testje gedaan, hartstikke negatief.
't was weliswaar 2 dagen te vroeg, maar volgens de gebruiksaanwijzing kan je 4 dagen voor nod testen.
k voel ook niks anders dan anders, dus het lijkt erop dat het ook met iui-poging 3 niet gelukt is, snik .

Groetjes Wietske

Hee Wiets laat je niet kisten door die testen he! Je was nog veel te vroeg dus je hebt nog kans hoor, ook al was het een  hele gevoelige. Ik duim nog ff keihard voor je, en hopelijk heb je dan over een dag of drie toch een mooie streep! Het zou zo fijn zijn he? Ik gun het je van harte.

Hier zijn de klus dagen nog niet officieel begonnen maar daar trekken we ons lekker niets van aan
Ga lekker eten, tot straks ms.
Liefs Gwen

Hoi,

Gwen, bedankt voor je steun. Stiekum blijf ik altijd een beetje hoop houden tot het echt duidelijk is. Ik voel echter precies hetzelfde als anders een dag voor nod, dus de kans is groot dat het weer niet gelukt is denk ik.
Wel is m'n temp nog redelijk hoog, maar uit ervaring weet ik dat dat snel naar beneden kan gaan als het zover is.
zucht...
De teleurstelling wordt wel iedere keer groter en het wordt steeds moeilijker om de moed erin te houden, ook bij mijn man merk ik dat.
Eerst nog maar weer eens 1 dagje afwachten.

Groetjes Wietske

He bah Wietske, ik hoop dat je ongelijk hebt hoor. Je was idd wel erg vroeg met testen, sommigen (best veel eigenlijk) testen pas enkele dagen na de NOD positief en maar enkelen al voor de NOD... dus... nog ff de vingers gecrossed houden...

ik duim ook voor je hoor!!

Hoi allemaal,

Hoe is het vandaag, Wietske?
Ik dacht destijds trouwens ook vlak van te voren dat ik ongesteld zou worden toen ik zwanger was, dus er is wat dat betreft ook nog hoop.

Ik heb vandaag met de post mijn diploma binnenhuisarchitectuur binnengekregen! Nu mag ik me inschrijven als interieurontwerper. Leuk, leuk, leuk!

Ik weet niet meer of ik het had verteld, maar volgende week woensdag ga ik naar de ha. en naar een personal coach, ik ben benieuwd hoor. Heb eindelijk eens een stap(je) gezet, waaaah...
Ralph vindt het een beetje voorbarig dat ik (wij) niet eerst alles lichamelijk laat onderzoeken en daarna pas verder te kijken, maar ik denk dat het geen kwaad kan om eens uit te pluizen wat ik precies wil, en waarom ik zo  twijfel over grote stappen in mijn leven, enz. En misschien ben ik er zo klaar, hihi, maar dat zal wel niet!

Luna en Mirjam ook al weer gezellig aan het maken thuis?

Maaike al een beetje opgeknapt? Hopelijk blijft de misselijkheid weg!

Wilhelmin, wanneer ben je ook al weer uitgerekend? Hou je het nog een beetje vol?

Sandy, als je nog tijd hebt om te lezen; Een heeeeeeele fijne bruiloft gewenst alvast!

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten, tot morgen!
(vanavond weeeeer een kraamvisite)

Liefs Gwen

Hoi allemaal,
Nog 1 dagje Wietske, als ik op andere sites de symptomen lees, kan je er inderdaad geen pijl op trekken of het wel of niet goed zit tot je die test of die red d hebt.
Gefeliciteerd met je diploma mamaron, leuk. Wij zijn hier volop aan het verbouwen dus ik ben erg met het huis bezig.
Voor mij morgen dag 30 en helemaal niets te voelen of te merken, lange cyclus denk ik. Ik wacht maar even af.
Groeten, Emma

Wietske succes nog even met wachten en je weet he je hoeft nog niets te merken had ik ook echt niet dus ind mischien te vroeg getest ,
Emma ook spannend hoor, knap dat je het kan laten dat testen mmm wanneer ga je dat doen??? Of heb je een enorm lange cyclus???
Gwen , proficiat meid met je diploma, leuk weer een mijlpaal in je leven, denk dat het heel goed is hoor om alles eens op een rijtje te zetten, je ging ook naar de ha toch?
Wilhelmien , is er al wat???? zo nieuwsgierig
Paulien, ik denk dat jij je beeb al lekker vasthebt toch??? hoe is het???
Rest van de meiden alle goeds,
Sandy al bijna je bruiloft toch?? je zal er ongetwijfeld mooi uitzien, laat je ons een foto zien???
Hier gaat het ok, Ben naar de fysio geweest hij heeft gekraakt, echt een enorme opluchting al heb ik nu (dag later) onwijze spierpijn. Nog steeds verkouden maar aan de betere hand. Verder voel ik me eigenlijk wel goed, wel veel misselijk vol gevoel maar niet heel ernstig eigenlijk, dus mag niet mopperen.
Moeders voor moeders vandaag geweest, en ik mag beginnen met de potten vullen tot 4 dec dus nog heel wat af te leveren.
Gelukkig was de zw test daar ook super positief, blijf me toch wel onzeker voelen hoor en eigenlijk nog te bang om me super blij te voelen al is er geen reden voor.
Ga lekker mn mand in
weltrusten allemaal.

Bedankt voor de felicitaties!

Oooh spannend Emma, ik hoop het voor je! Dat je je inderdaad kunt bedwingen met testen, knap hoor.

Gelukkig dat je je weer iets beter voelt, Maaike. De misselijkheid zal nog een paar weekjes duren hopelijk en dan voel je je weer goed! Weten de kids het intussen al? En de rest van de omgeving? Ik kan me goed voorstellen dat je nog zenuwachtig ben of het allemaal goed zit, blijft spannend he. Wanneer krijg je een echo?

Hoe is het met jullie huis Wietske, al een eind opgeschoten?

Soms ben ik wel nieuwsgierig naar jullie allemaal hoor, zou zo een 'reunie' organiseren!!!!
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan