35+ klussers 3

He meiden,

Wietske, hoe staat het er voor??? Voor Emma ook spannende tijden lees ik.

Gwen, gefeliciteerd met je diploma, kun je hier niet een keer langskomen?  Zou het trouwens ook heel leuk vinden om te zien met wie ik nou eigenlijk aan het kletsen ben. Als meer dat leuk vinden, kunnen we dat misschien een keer regelen?

Gwen, ik geloof er heilig in dat je onderbewuste dingen kan tegenhouden, zoals het zwanger raken. Ik ga morgen zelf mijn huisarts bellen voor dat nummer van die hypnotherapeut waar hij het toen over heeft gehad. Kan alleen maar goeds brengen. Goed dat jij ook stappen onderneemt in die richting!

Afgelopen zaterdag waren we naar de musical Tarzan, was echt ge-wel-dig!! Wat een spektakel, de apen vliegen letterlijk over je hoofd, werkelijk prachtig!

Nou verder niets te melden. Spreek jullie!

xx Luna

Hoi,

Gwen en Luna, zo'n reunie, daar ben ik voor. Zou mooi zijn als we dan allemaal bij die gelegenheid met een dikke buik lopen?!

Vandaag had ik een moeilijke dag. Hoewel ik totnutoe nog niet echt ong ben, heb ik wel erg sterk het gevoel dat het eraan zit te komen en daar wordt ik heel erg depri van. Daar komt de pms nogeens bij, dus reken maar uit!
k had vandaag ook al de bijbehorende hoofdpijn. (heb je ook die hoofdpijn als je zwanger bent?).
Op 1 of andere manier lukt het mij niet meer zo goed de moed erin te houden en te geloven dat het nog wel een keer goed komt. Het liefst zou ik geloof ik de volgende 3 iui-pogingen overslaan en gelijk met de ivf beginnen.
Ik weet van de gevaren en de bijwerkingen en de stress ervan, maar ik wil weleens precies weten of mijn eitjes wel goed zijn en of ze bevrucht kunnen worden. Ik ben nu eenmaal een ongeduldig type.
Bovendien begint de tijd natuurlijk ook steeds meer te dringen. Toen we stopten met de pil was ik 36, nu ben ik ruim 38 en het klokje tikt me veel te snel richting de 40!!
Jullie herkennen vast wel het gevoel van: 'ik wil ook zwanger worden, en wel nu'!!!

Zo, even lekker mijn hart gelucht. Nu maar wachten op de rd, ik houd jullie op de hoogte.

Liefs Wietske

hey,

waar zijn jullie? stonden we alweer op de 2e pagina. Nog steeds geen rd!! Dit is pas de 2e keer in 1,5 jaar dat ik een dag over tijd ben. Ben altijd heel regelmatig!
Mijn mannetje en ik worden er nu wel erg zenuwachtig van. Ik ben zo bang dat ze toch nog komen! Dan is de teleurstelling zo groot.
Wachten, wachten, wachten, zucht....

Groetjes Wietske

Terug
Bovenaan