35+ klussers 3

Hoi allemaal,

Helaas, vanochtend testje gedaan, negatief. Een half uurtje later ongesteld geworden!
Eigenlijk zie ik het niet zo meer zitten met die iui en wilde ik graag volgende week een gesprek met de gyn of ze niet wat meer voor ons kunnen doen, maar dat kon niet op zo'n korte termijn. Omdat ik toch geen maand wil overslaan heb ik dus toch maar weer een afspraak gemaakt voor de volgende iui. Dan moet er daarna maar een gesprek komen.

Groetjes Wietske

Hoi, hoi,

He Wietske, ik had zo'n goeie hoop voor jullie. Wat een teleurstelling weer.
Ik kan me voorstellen dat je al nieuwe stappen wil ondernemen, wel zwaar hoor. Dan moet je met hormonen aan de gang he. Wel een hogere slagingskans denk ik. Nou sterkte weer voor de komende tijd. Hopelijk dat de volgende iui lukt!
Liefs Gwen

He jeetje Wietske, alweeeer niet?! Kan me voorstellen hoe je je voelt nu. Misschien kun je in het gesprek met je arts aangeven dat je alvast op de wachtlijst wilt voor ivf, hoef je als je klaar bent met de iui's niet zo lang te wachten voordat je aan dat traject begint.

Erg balen Wietske!!Vooral omdat je n half erna ook echt ongesteld wordt......
Ik kan me de ongeduld en telleurstelling wel voorstellen.
Mijn geduld is ook een beetje op. Mijn test was alleen gister (10) en vandaag (11) positief van Clear Blue en met ochtendurine. Ik had nog goedkope van internet liggen en die waren niet positief; wel iets meer 'streep' dan eerder. Dus wat ik daar nu meemoet...?....
Morgen is het weekend en dan probeer ik met de tweede ochtendurine wel te testen, en ik verwacht eigenlijk dan dat-ie wel op dag 12/13 positief gaat worden.
Toch geklust gister, maar ik heb er geen zin meer in op deze manier!!! Maar ik vind het ook moeilijk om een pauze in te lassen. Ik wil geen kans missen!
Ik hou het niet vol tot december om dan naar de gyn terug te gaan. Ik wil eerder naar de huisarts alles voorleggen om te vragen of ik terecht me zorgen moet maken. Ook omdat ik bij hem nog nooit hierover geweest ben. Ik ben na de miskraam rechtstreeks naar de gyn gegaan en daar gebeven.

sterkte alle klussers, en zwangeren, wachters, en speciaal Wietske.
M

Jammer Wietske, wat een rotmaand zeg! Bij mij ook gisteren pas duidelijk ongi. Ik wist dat het deze maand niets zou worden, maar toch balen dat dat inderdaad zo is.  Wel ben  ik blij dat ik nu even aan de ibuprofen en andere rotzooi  kan want ik voel me nog steeds niet fit.
Die ovulatietests zijn dus niet heel handig Mirjam. Ik twijfel of ik het zal proberen deze maand, het lijkt me wel een heel gedoe als ik het zo lees. Zijn jullie ook al aan de monnikspeper of teunisbloemolie? Ik slik nu alleen de gewone zwangervitamines van het Kruidvat, maar wie weet moet ik de natuur toch wat meer helpen om voor eind 2008 zwanger te zijn... Wat we daarna doen weet ik niet.
Ik hoop dat de anderen genieten van de zwangerschap.
Fijn weekend, Emma

Ja emma, misschien stop ik er ook wel mee....vanochtend was-ie negatief!! Ik snap er niks van. Heb ik 'm dan al gehad??? Of komt er gewoon niks deze maand. Ik denk zelf dat laatste want ik ben erg gespannen en ik kan dan de boel echt tegenhouden. Mijn man zegt het eerste   want hij is wat positiever en omdat we toen ook geklust hebben wil hij zelf graag geloven dat er wel een eisprong was. Gelukkig is er nog iemand die positief denkt. Ik dahct zelf dat ik er intussen wel beter mee om kon gaan maar het zakt weer helemaal in. Ik heb hoofdpijn/nekpijn, voel me moe, denk er de hele dag aan enz enz. Ik wordt er stapelgek van. Ik moet een cirkel doorbreken anders ga ik het niet trekken.
Maandag ga ik 3 mensen bellen: de gyn om te vragen of ik een bloedprik mag doen voor progesteron, de maatschappelijk werkende die me al heel veel geholpen heeft en die ik altijd weer mocht bellen bij een dip, en de ha om hem de hele situatie voor te leggen en te vragen wat ik kan doen om die viciueze cirkel te doorbreken.

Weet je wat het meest pijnlijke is.......die schat van mijn dochter speelt momenteel met de baby Born of haar leven er vanaf hangt. Ze kan er natuurlijk niks aan doen maar af en toe zit ik er met tranen in mijn ogen naar te kijken. Ze zegt ook dat het haar zusje is.......

hallo dames,

het heeft even geduurd maar op 20 september om 14.42 is onze mooie dochter Ayla geboren. Ze is 51 cm lang en weegt 3295 gram.

we hebben een zware start gehad, maar gelukkig gaat nu alles goed. het is een prachtmeisje en we zijn er super trots op! ze drinkt inmiddels tevreden uit de borst na een paar moeilijke dagen.

bijgevoegd wat fotos van onze prachtmeid.

ik wens iedereen heel veel sterkte met alles wat nog komen gaat en heel veel geluk in de toekomst, ik blijf zeker meelezen.

liefs Paulien, Rob en Ayla.

ayla-zw1.jpg

sorry, linkje werkt niet.

wat je kan doen is de volgende link kopieren in je internet browser, daar zie je dan een indexje met drie fotos van Ayla.

liefs paulien

http://213.17.67.114/ayla

Terug
Bovenaan