35+ klussers 3

Paulien en Rob GEFELICITEERD met jullie dochtertje Ayla! Wat een prachtige naam zeg! Heb net even de foto's bekeken, wat een poepie zeg!  Goh, vandaag dus een week geleden is ze geboren. Je zegt dat het een zware start was. Wat naar voor jullie. Zou je er iets over willen vertellen, of liever niet? Ik wens jullie heel veel geluk toe!

xx Luna

Hey lieve meiden allemaal,

Goh het si weer flink mis hier hé!!! Zo balen dat die RD duivels er weer zijn voor jullie bah bah!!!

Wietske hé jakkie je had zo goede hoop meid je geduld wordt echt op de proef gestelt hé!!!
Hoop zo dat de volgende behandeling van iui wel raak is voor jullie!!! Heel veel succes meid!!!

Ook gwen bij jouw ook die stomme duivels bah bah maar hoe gaat het met je verders???

Mirjam bij jouw ook al die duivles bah bahmaar goed snap je heel goed hoor het valt ook niet mee als die wens daar is en het lukt niet!!!

Emma ook al op naar de volgende ronde hoop dat die beter gaat voor je!!!

Bries hoe is het met jouw nog lekker aan het genieten van julie mannetje??

Pauline, gefeliciteerd met jullie mooie dochertje wat een plaatje!!! Ga lekker genieten van jullie kraamtijd als het zo zwaar is dan heb je het dubbel en dwars verdient!!!

Hoop dat ik niemand ben vergeten anders sorry!!!

Nou kom ik ff mijn verhaaltje vertellen als klersverse Frau Schreurs,haha!!!!
Het was echt de mooiste dag uit onze leven afgelopen vrijdag mooi weer en alles verliep goed!!!
We hebben echt genoten en ons meisje was ook heel mooi een klein prinsesje!!!
Om 10 uur begon het bij het stadhuis van Gennep met het trouwen voor de wet en daarna foto's maken wat ook erg leuk was!!! Toen het kerkelijkhuwelijk erg mooi en bijzonder om mee te maken!!!
Toen naar de feestzaal waar het echte feest kon beginnen met onze famillies en vrienden lekker eten en toen de receptie waar het lekker druk en vol was en gezellig!! Daarna begon onze feestavond die ook kei leuk was met natuurlijk leuke stukjes en gezelligheid rond 2.00 gingen moe maar voldaan naar huis. Het was echt de mooiste dag van onze leven en das echt zo!!!! Op de foto's moeten we nog wachten maar we hebben alvast 1 foto meegekregen van onze fotograaf die zelfde avond en tevens voor onze ouders wat leuk hé!! Morgen gaan we als gezinnetje op vakantie voor 1 weekje naar de Moezel hier in Duitsland!!! We hebben er zin in en we gaan er lekker van genieten saampjes!!!!

Succes meiden hoop dat alles goed met jullie gaat tot snel!!!

Liefs Sandy 24wk

Hoi hoi!

Paulien, gefeliciteerd!! hihi, en je man natuurlijk ook!!!! wat een prachtige dochter hebben jullie, leuk om de foto's van jou en Ayla te zien!                                          

Sandy, nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!! Eindelijk was het dan zo ver he, en wat een geluk met het weer hadden jullie, fijn dat het zo'n mooie dag is geworden. Geniet van je vakantie!

Wietske, weer niet raak las ik. Getsie, kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. ik blijf voor je duimen hoor. Afspraak voor volgende ronde staat alweer he.
En de rest, voor jullie duim ik ook hoor!
16 oktober is DE dag he, gwen en luna: zet 'm op. De anderen, ook NOD daar in de buurt toch? hoop dat we weer iemand (meerdere liefst!) kunnen feliciteren.

x Brigitte

Zo, Sandy, dus we mogen voortaan "mevrouw" zeggen? haha Gefeliciteerd hoor! Fijn dat jullie zo genoten hebben van DE dag! Fijne vakantie hoor deze week!

Vanavond had ik 2 vette strepen op mijn ovutest. Vanaf eergisteren al doorzichtig slijm. Vanavond dus weer aan de klus...

xx Luna

Paulien wat een prachtdochter, wat een een prachtstel op de fotos heel ontroerend hoor!!
hoop dat je nu na de zware tijden lekker mag gaan genieten.
Wietske wat teleurstellend dat het niet gelukt is, gaan bij jullie de volgende 3 pogingen ook met hormonen???
Ik zou 3x zonder hormonen dan event kijkoperatie en dan 3x met hormonen gekregen hebben, je volgende afspraak was al gemaakt he?? veel sterkte en probeer vooral de moed niet helemaal te verliezen, het is ook belangrijk dat je goed in je vel zit.
Miriam en Luna succes he met de klus...........
Sandy meid wat een prachtdag met dat weer he, hele fijnde vakantie Mevrouw..
Ik kreeg nog een nieuwtje mn schoonzus is zwanger bijna 12 wk mn zusje 8.5 wk en ik dus ook dus wat een toeval jongens we wisten het niet van elkaar, ga woensdag voor de echo dan denk ik dat ik ook mn mond niet meer kan houden ook niet tegenover mn kinderen.
gr Maaike

Paulien, inderdaad een heel mooi meisje zeg, wat lief! Heel veel geluk deze bijzondere weken. Daar doen we het allemaal voor he, zo ´n klein wondertje.
Mirjam, ik hoop dat de telefoontjes je at meer rust geven. Ik geloof dat stress en spanning heel veel invloed hebben op je lijf (op het mijn in elk geval wel).
Wat een toeval Maaike om zoveel zwangeren om je heen te hebben. Leuk om alles te delen straks! Niet letterlijk helaas, want je kan weinig spullen lenen als je allemaal gelijk een kindje krijgt. Ik vind het heel knap dat je zo lang je mond kan houden hoor. Je bent vast niet erg misselijk dus? Spannend de echo.
Luna, Gwen en Mirjam doorklussen maar, wij gaan ookw eer meedoen en dit wordt vast een goede maand, allemaal juli`-baby ´s!!
Groetjes, Emma

Allereerst gefeliciteerd Sandy, en Paulien!!

Ik heb van de drie telefoontjes er 2 gepleegd. De ha en de gyn. Maatschappelijk werk niet....ik wil daar niet te snel naartoe rennen. Ik heb geprobeerd mezelf te vermannen en dat lukte. Dat is zeker zo motiverend. Gisteren voelde ik me al een heel stuk beter. En vandaag ook.   Ook mijn gedachte zijn weer anders. en hebben ook niet meer geklust. We zien wel. Ik ga ervan uit dat het deze maand niks wordt. het enige wat ik wil weten is of ik een eisprong gehad heb. Dus ik heb de ass. gyn aan de telefoon voorgesteld om donderdag, 1 week na de enigzins positieve uitslag van de ovutest, progesteron te meten. Dat vond zij goed...eigenlijk moet dat met de gyn overlegd worden, maar zij gaat toch een prikformulier uitschrijven. Als het gehalte boven de 19 is dan is het goed. Is het eronder. dan kan het meerdere dingen betekenen; geen eisprong of te laat of te vroeg gemeten. Dan zit er niks anders op dan de volgende cyclus bekijken en dan op follikelspreekurr gaan als de testen weer twijfel achtig zijn of erg vroeg.

Ik heb mijn hoofdpijn nu onder controle, slaap nu goed en dus ben ik minder moe, doe alles twee keer zo langzaam zodat ik niet gehaast raak en een hoge ademhaling krijg.  
Ik ben   nu zoveel met de stressvermindering bezig dat mijn gedachte al minder zijn bij het zwanger worden.....misschien ben ik dadelijk wel gewoon zwanger en denk ik terug aan een tijd waarin ik me wel erg druk heb gemaakt over allerlei zaken! Maar goed zover zijn we dus nog niet.

We zijn volgens mij allemaal weer uitgeklust?? als ik een eisprong heb gehad kort na dag 10,(11 of 12 dus) dan komen de RD op 10 oktober....ik hoop niet op de 11e want dan vier met alle vrienden en familie de derde verjaardag van mijn dochter. Dan ga ik maar niet naar de wc de hele dag.......

doei M

Terug
Bovenaan