35+ klussers 3

Hallo Allemaal,

Ben een behoorlijke tijd niet geweest, even alles zijn beloop laten.
Wat is er in de tussentijd veel gebeurt hier, gelukkig veel leuke dingen, 2 ukkies erbij en Maaike harstikke zwanger, geeft ons weer hoop. Iedereen gefeliciteerd met zoveel geluk.

Wij zijn hier ook even flink serieus geweest, alles goed doorgepraat, wat willen we nu eigenlijk en hoelang nog.... beslissingen genomen, dit jaar blijven we nog proberen, begin volgend jaar gaat mijn man afspraak maken om zich te laten steriliseren, dan ik het klaar en over.

Ik gebruik ook geen ovu-testen meer, we vrijen wanneer we zin hebben (ben toch extra hitsig in de juiste periode) en we hopen het beste maar.

Toch is elke maand weer spannend, de voorgaande maanden had ik elke keer 3 tot 4 dagen voor NOD al wat gekleurde afscheiding, deze maand niet, gisteren was mijn NOD en tot nu toe nog niks.... is dan toch wel weer spannend hoor.

Mijn man sms-t me paar keer per dag, hoe het gaat en of het er nog niet is.
Ik wacht vandaag nog even af en als er dan nog niks is dan ga ik morgenochtend testen.

Dus word vervolgd ;)

Groetjes Jet

Hey lieve meiden,

Bedankt voor al jullie leuke felicitaties wat lief allemaal!!!
Ben nog druk bezig om foto's op hyves te zetten maar we zijn net terug van vakantie dus duurt ff, goed zo gauw dat is gelukt krijgen jullie ze zeker te zien!!!!
We hebben ontzettend genoten deze week flink gewandelt en geklommen ja hele bergen dus en het ging goed ondanks de zwangerschap, haha!!! Jessica heeft ook erg veel lol gehad en heeft ook wat meegelopen de bergen op voor de rest met buggy die nu zeker schokproef is haha!!!
Vandaag weer op controle geweest en alles was weer prima in orde met ons wondertje allleen hij of zij had al een heel dik kopje dus ja nu denken ze dat ik zo rond 3 januari uitgerekend ben nou ja we zien wel weer!!! Donderdag alweer 26 wkjes dus het gaat super snel voel me erg goed en heb genoeg energie voor alles!!!! Nou heb genoeg over ons geschreven maar kom snel terug om ook jullie allemaal te beantwoorden!!!!
Meiden succes met alles en ik hoop dat jullie ook allemaal het geluk mogen hebben op een wondertje!!!

Dikke knuffels Sandy

Spannende dag Jet, weet je al meer?
Staat jullie beslissing helemaal vast of  denk je  dat je begin 2009 toch nog doorgaat als je dan niet zwanger bent?
Het is zo definitief dan he. Ook ik heb 1 januari 2009 in mijn hoofd, maar ik weet niet of ik dan denk nog 1 poging (en dan nog 1 en dan nog 1...) aan de andere kant ben ik er wel erg mee bezig en heb ik niet veel zin om nog een half jaar steeds rekening te houden met een eventuele zwangerschap en de stress elke maand. In elk geval nog 3 rondes, komende dagen moet het weer gebeuren, we doen ons best!
Ook Mirjam is vast weer in spanning, wel of niet...
Bij de andere wachtenden al signalen? de 16de nadert ook al.
Om me heen hoor ik van allerlei mensen dat ze zwanger zijn. Ik kan gelukkig wel blij zijn voor iedereen hoor. Leuk om mee te leven.
Groeten, Emma

He hallo,

Leuk dat je er weer bent, Jet. En weet je vandaag al meer?

Ik had gisteravond na het vrijen weer een hele veeg bloed, huh? Toch een hele week te vroeg, is nou al de zoveelste keer en ik kan me niet echt meer voorstellen dat het een innestelingsbloeding is, maar klopt wel met de tijd. Ook nog even spannend dus.

De vraag over hoelang we nog doorgaan stellen wij ons niet meer op dit moment, we hebben pas net de deskundigen er op gezet he, haha!   Zou lachen zijn als alles helemaal gecheckt is en we dan besluiten te stoppen....
Maar zoals je al zei, Emma, denk ik dat wij het op die manier ook zo uit gaan stellen. Bovendien hebben we afgesproken dat Ralph dan onder het mes gaat, dus dat zal ook wel wat aanlooptijd vergen.( kan ik me trouwens goed voorstellen hoor)

Volgende week-als het dan nog nodig is laten we de urine en sperma nakijken, ik ben wel erg benieuwd of ze iets kunnen vinden.

Luna, voel jij je al anders dan normaal? En Mirjam? Ook al bijna nod, dus weer spannend!

Wietske, waar zit jij nu in je cyclus, heb je al zo ongeveer de volgende iui?

Sandy, ben beniuwd naar je foto's, moet ik me dan eindelijk eens in het hyves-gebeuren gaan verdiepen!

Liefs Gwen

Ik voel nog niks, ook geen RD. Maar bij mijn beide zwangerschappen voelde ik niks, en dat is ook wel normaal denk ik. Bij mijn dochter voelde ik me de 1e 6 weken top. Daarna werd ik neergemaaid...
Ik heb wel een beetje donkergele afscheiding, dus ze zullen wel komen die RD.
Vandaag dag 23. Test was positief op dag 10 en 11, dus 12 was eisprong. +14 = dag 26...uhhum. zaterdag als de hele hut vol zit met mensen ivm de verjaardag van mijn dochter (3). Dan ga ik de hele dag maar niet naar de wc, of zo.
Waarshcijnlijk komt het morgen toch, denk ik. BAH, ik heb er geen zin meer in ttelleurgesteld te worden.
Ik ben ook chagrijnig dus.....
sorry.

mirjam

Ohhh ik heb gisteren getest...

Ik ben weer zwanger!!!!

jeetje voelt allemaal nog zo onwerkelijk, heb amper symptoompjes. Moet wel op tijd eten anders word ik gammel verder eigenlijk niets behalve hele lichte druk in baarmoeder streek.

Gisteren ook gelijk de gyn gebeld, 10 november krijg ik mijn 1e echo, ik ben dan 9 weken. (zou met 7 weken gebeuren maar dan heeft hij vakantie en is alleen de hork aanwezig)

nog 4,5 week onzekerheid pffff hoop dat ik mezelf een beetje positief kan houden. 1 groot positief punt is dat ik nu niets van vloeiing heb, de vorige keer was ik nu al aan het vloeien dus nu moet het gewoon goed gaan he...

Ik hoop dat er deze maand nog meer van jullie volgen.

Liefs Jet

jet, wat fantastisch!
Spannende tijden nu, wachten tot november en hopen op een goede echo, maar die tijd gaat ook vast snel.  

gefeliciteerd!!!

da's nummer 1 deze maand, hopelijk volgen er nog meer!

x brigitte

Jet, meid, GEFELICITEERD!!!

Ben hier ook al een tijdje niet geweest, ik geloof dat ik maandag mijn nod heb. Weet het niet eens zeker want ben zo overtuigd dat ik niet zwanger ben omdat we verkeerd geklust hebben dat ik me er totaal niet mee bezig houd op dit moment. Ook ben ik tegenwoordig steeds vaker een beetje depri en ik weet niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan. Ik kom hier af en toe ff kijken en lees alles, maar heb totaal geen puf om te reageren. Maar Jet moest ik gewoon ff feliciteren.

Spreek jullie!

xx Luna

Terug
Bovenaan