Wauw, gefeliciteerd Jet!!! En wat fijn dat je huisarts er geen gras over laat groeien! Ik wist ook niet dat ze al iets kunnen zien zo snel. Misschien meten ze ook de hoeveelheid hcg hormoon? Nou, geniet er maar van hoor!
Maaike, wel erg spannend he, de vruchtwaterpunctie. Hopelijk hoef je verder nergens een beslissing over te nemen, en krijgen jullie een moi gezond kindje.
Succes!
Luna, wat jij voelt vind ik wel herkenbaar, een half jaar geleden zat ik ook zo met van alles in strijd. Het feit dat ik ouder word, nog niet zwanger ben, bleeeh. Maar nu voel ik me wel lekker in mijn vel zitten, sport ook twee a drie keer in de week behoorlijk zwaar en ik voel me daar echt een stuk beter bij. Ik ben ook bezig met mijn eigen bedrijf op te zetten, wil naast mijn werk interieuradvies gaan geven. Dat houdt me ook bezig op dit moment.Speel je nog toneel? Afleiding helpt toch wel, ook al klinkt dat behoorlijk afgezaagd. En alles op het forum knallen helpt mij in ieder geval wel echt, hopelijk kun je bij ons ook je twijfels en teleurstelling kwijt en knap je daar van op.Enne, de moed niet opgeven he, onze tijd komt nog wel en misschien ben je juist nu zwanger, nu je het helemaal niet verwacht!
Mijn rode veeg bloed een paar dagen geleden kan ook van alles betekenen behalve ongie. Of een innesteling, of een gevoelige baarmoederwand. Maar wel vreemd dat ik het telkens alleen na het vrijen een week voor nod heb. Nu weer gewone afscheiding... Nou, dat was mijn vieze praatje voor vandaag weer, hihi.
Wilhelmin, een dezer dagen kun jij dus ook weer een klein mensje tegen je aan voelen, heerlijk hoor. Een fijne bevalling gewenst alvast!
nou, ik heb niets meer, fijne avond allemaal1
Liefs Gwen