35+ klussers 3

Helemaal Top!! gefeliciteerd Jet!! Echt geweldig. Zo zie je maar dat we onverwachts toch wel aan de beurt komen. Ik hoop dat zo iedere maand er iemand bij komt. Liefst natuurlijk allemaal tegelijk, maar dat is niet reëel.
En je hoeft inderdaad niet al iets te voelen.

Over voelen gesproken.....mijn gekriebel in de borsten is weg....en donkergeel afscheiding.....en beetje hoofdpijn....dus morgen zullen ze wel komen.
Wat wel anders is is dat ik een beetje vol gevoel heb, en - dat is iets wat ik 9 maanden lang bij mijn dochter heb gehad - snachts erotische dromen, ha ha .
Ik kon van al die dromen die ik toen gehad heb een prachtfilm maken. Hormonen dus. Alleen is het nu wel een beetje vroeg voor echte hormonen die evt. invloed zouden hebben op mijn nachtelijk escapades....

Dank jullie wel allemaal :)

Applaus voor mijn huisarts. Ik had vanmorgen gebeld om door te geven dat ik zwanger ben en even een bloedprik formuliertje te vragen. Ik moet nu regelmatig bloedprikken omdat mijn schildklier te traag werkt.

vroeg de assistente of ik de gyn al had gebeld, ik zeg ja gister en kan pas met 9 weken terecht ivm vakanties, zegt ze ok geef ik dat ook even door.

Belt ze me net terug, zegt ze de huisarts vond dat veel te laat en heeft een andere afspraak voor je laten maken, je moet morgen al heen.
Ik had al zoiets van wat??? morgen al dan ben ik pas 4week +4dagen dan zie je toch niks?!?! ze kunnen dan schijnbaar wel zien of er daadwerkelijk een zwangerschap zit... spannend hoor, ik vertel morgen of overmorgen nog wel even hoe het is gegaan

Groetjes Jet

Jet proficiat meid wat geweldig leuk en spannend en bijzonder zeg.
Wat fijn dat je huisarts het zo voor je geregeld heeft.
Wilhelmin je geduld wordt wel op de proef gesteld he. maar zo lang kan het toch niet meer duren.
Ik kom net van de poli af 19 november ga ik voor vruchtwaterpunctie, moeilijke beslissing maar sta hier toch achter.
Mijn kinderen hebben echt waanzinnig leuk gereageerd op het goede nieuws . en nog het leukste was dat mn zoon vroeg hoelang je erop moest broeden.
Mn ouders vonden het ook erg leuk en echt een overweldigende reactie evenals de rest van de familie.
Op mn werk weten ze het nog niet en dat wil ik nog even zo houden.
Nou meiden allemaal succes met klussen en wachten en ik leef met jullie mee er is vast weer een nieuwe golf in beweging gezet, dus.............. wie is de volgende?!?!?!

Wauw, gefeliciteerd Jet!!! En wat fijn dat je huisarts er geen gras over laat groeien! Ik wist ook niet dat ze al iets kunnen zien zo snel. Misschien meten ze ook de hoeveelheid hcg hormoon? Nou, geniet er maar van hoor!

Maaike, wel erg spannend he, de vruchtwaterpunctie. Hopelijk hoef je verder nergens een beslissing over te nemen, en krijgen jullie een moi gezond kindje.
Succes!

Luna, wat jij voelt vind ik wel herkenbaar, een half jaar geleden zat ik ook zo met van alles in strijd. Het feit dat ik ouder word, nog niet zwanger ben, bleeeh. Maar nu voel ik me wel lekker in mijn vel zitten, sport ook twee a drie keer in de week behoorlijk zwaar en ik voel me daar echt een stuk beter bij. Ik ben ook bezig met mijn eigen bedrijf op te zetten, wil naast mijn werk interieuradvies gaan geven. Dat houdt me ook bezig op dit moment.Speel je nog toneel? Afleiding helpt toch wel, ook al klinkt dat behoorlijk afgezaagd. En alles op het forum knallen helpt mij in ieder geval wel echt, hopelijk kun je bij ons ook je twijfels en teleurstelling kwijt en knap je daar van op.Enne, de moed niet opgeven he, onze tijd komt nog wel en misschien ben je juist nu zwanger, nu je het helemaal niet verwacht!

Mijn rode veeg bloed een paar dagen geleden kan ook van alles betekenen behalve ongie. Of een innesteling, of een gevoelige baarmoederwand. Maar wel vreemd dat ik het telkens alleen na het vrijen een week voor nod heb. Nu weer gewone afscheiding... Nou, dat was mijn vieze praatje voor vandaag weer, hihi.

Wilhelmin, een dezer dagen kun jij dus ook weer een klein mensje tegen je aan voelen, heerlijk hoor. Een fijne bevalling gewenst alvast!

nou, ik heb niets meer, fijne avond allemaal1
Liefs Gwen

Wat leuk Jet, gefeliciteerd!! Spannende tijd nu. Dat geeft wel weer hoop hoor, nog een zwangere hier. Jij bent nog niet heel erg ver  boven de 35 zie ik, maar toch!
Wie volgt?
Groetjes, Emma

Hallo,

Mirjam, vandaag je nod, dat het daar maar bij blijft he! Ik hoop dat je goed nieuws hebt en de trend inderdaad gezet is!

Ik heb zo maf gedroomd voordat de wekker ging; we hadden ineens een tweeling(help!) en ze zaten verpakt in een doosje. Toen ik er eentje op de bank zette ging ik er per ongelijk op zitten, maar dat was verder niet erg, later waren het ook een soort van kale hamstertjes. Nou ja, wat verzin je zo allemaal he....

Nou, heb verder geen kletsstof.
Fijn weekend allemaal!
Liefs Gwen

The Red Devils are in town!!

En uh, ik ben er niet zo van 'van de kaart' dit keer. Omdat ik een goeie cyclus had!! En omdat er weer eentje zwanger is, ja ja!!! En misschien wel meer dan 1!!! Gewoon op naar de volgende ronde....

groet, M

Terug
Bovenaan